ik zeg niet dat mages zuigen, ik vind alleen dat het tijd word dat mages een patch krijgen, iedere patch zijn de andere klasses er op vooruit gegaan en de mage blijft zoals die is, de arcane missile bug is na al die tijd nog geens gefixed!quote:Op donderdag 24 november 2005 02:34 schreef engessa het volgende:
[..]
Ga je nu 18 topics lang lopen zeiken dat mages zuigen? Dat heb je namelijk de afgelopen 18 topcs al gedaan over je drood. Time to play a different tune.
Noem eens de voorruitgang voor de warlocks op? Die krijgen ook per patch nerfz erbij. Extra dmg op searing pain? Laat me niet lachen en begin al helemaal niet over soul shards en die *bag* die we gaan krijgen, wat een loze beloftes plaatsen ze toch allemaal. Dan komen we aan bij de bugs die we hebben, bekijk het warlock forum op blizzard.com maar eens... je slaat stijl achterover in je stoeltje. (meen dat er nu 27 gerapporteerde bugs zijn over de lock).quote:Op donderdag 24 november 2005 12:28 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik zeg niet dat mages zuigen, ik vind alleen dat het tijd word dat mages een patch krijgen, iedere patch zijn de andere klasses er op vooruit gegaan en de mage blijft zoals die is, de arcane missile bug is na al die tijd nog geens gefixed!
Ja, ik kon Cyn niet missenquote:
Ach, als ik spelers moet geloven is op dit moment elke class de slechtste die er is. Kijk ook eens naar de positieve punten, iedereen lijkt alleen maar het slechte te zien.quote:Op donderdag 24 november 2005 13:01 schreef Appellenflappen het volgende:
[..]
Noem eens de voorruitgang voor de warlocks op? Die krijgen ook per patch nerfz erbij. Extra dmg op searing pain? Laat me niet lachen en begin al helemaal niet over soul shards en die *bag* die we gaan krijgen, wat een loze beloftes plaatsen ze toch allemaal. Dan komen we aan bij de bugs die we hebben, bekijk het warlock forum op blizzard.com maar eens... je slaat stijl achterover in je stoeltje. (meen dat er nu 27 gerapporteerde bugs zijn over de lock).
Overigens vind ik dat er niks mis is met de mage maar ja, classes die je niet speelt daar zie je weinig van.....
* Migwi niet meer hoor.quote:Op donderdag 24 november 2005 13:57 schreef kipknots het volgende:
[..]
Ach, als ik spelers moet geloven is op dit moment elke class de slechtste die er is. Kijk ook eens naar de positieve punten, iedereen lijkt alleen maar het slechte te zien.
Ow, ik zie genoeg nuttige punten van de mage.quote:Op donderdag 24 november 2005 13:57 schreef kipknots het volgende:
[..]
Ach, als ik spelers moet geloven is op dit moment elke class de slechtste die er is. Kijk ook eens naar de positieve punten, iedereen lijkt alleen maar het slechte te zien.
Ik sta er ook redelijk wat tussenquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:19 schreef Migwi het volgende:
https://forums-en.wow-europe.com/thread.aspx?FN=wow-realm-twistingnether-en&T=3345&P=1
Topic over wie je favo players zijn van bepaalde classes. Check hoe vaak de Hunter Cyndane genaamd wordt door de Horde. I feel loved
lol, wel lachen opzich:)
En mijn rijtje van makkelijk naar moeilijk.
Er van uitgaande dat we elkaar tegelijkertijd spotten het even goede spelers zijn.
1. Rogue, any build (te makkelijk gewoon, zou verboden moeten worden)
2. Warrior, any build
3. Priest, Holy specced
4. Shaman, any build
5. Mage, any build
6. Warlock, any build (denk ik)
7. Druid, any build
8. Shadow specced Priest
9. Marks/Surv specced Hunter
lol, ik werd laatst geowned op half HP door een Perfection (beste Horde guild op TN afaik) Mage, volgens mij de guild leader Jogwe ofzo. Krijg ik een whisp van een lvl 40ish Rogue die mij even komt vertellen dat ik de slechtste Hunter ben op de server en een ongelovelijke nub omdat ik van een Mage verlies. lol, was wel ff apart
Heel aardig tegen gebleven, maar hij bleef doorzeuren en toen maar gezegd dat hij de most stupid person I've met in months was en dat hij maar moest doorgaan met z'n I know it all better attitude en een fijne dag nog. Toen bleef 't stil. Man, some people....
Bovenste 2 zijn zowel een voordeel als nadeelquote:Op donderdag 24 november 2005 14:43 schreef engessa het volgende:
[..]
Ow, ik zie genoeg nuttige punten van de mage.
* we kunnen water en voedsel maken
* we kunnen portals openen
* we kunnen intel buffen
* we zorgen dan de rest makkelijk hk's krijgen
Ik spreek alleen uit eigen ervaring, ik heb geen warlock gespeeld dus oordelen kan ik er niet overquote:Op donderdag 24 november 2005 13:01 schreef Appellenflappen het volgende:
[..]
Noem eens de voorruitgang voor de warlocks op? Die krijgen ook per patch nerfz erbij. Extra dmg op searing pain? Laat me niet lachen en begin al helemaal niet over soul shards en die *bag* die we gaan krijgen, wat een loze beloftes plaatsen ze toch allemaal. Dan komen we aan bij de bugs die we hebben, bekijk het warlock forum op blizzard.com maar eens... je slaat stijl achterover in je stoeltje. (meen dat er nu 27 gerapporteerde bugs zijn over de lock).
Overigens vind ik dat er niks mis is met de mage maar ja, classes die je niet speelt daar zie je weinig van.....
Even naar de staff skill trainer. Moet je aan een guard vragen waar de weapon trainer zit in de betreffende town en hopen dat die trainer je kan leren een staff te gebruiken.quote:Op donderdag 24 november 2005 14:06 schreef Monkeylover het volgende:
Even een n00b vraagje. Ik ben warlock level 12. Ik heb een staff, maar die kan ik niet gebruiken. Ik kan em niet op mijn rug hangen zeg maar.. Terwijl ik level 5 warlocks al met zo'n ding zie rondlopenVolgens mij ben ik wat vergeten... weet iemand hoe dit komt?
Tegen dat soort mensen zeg ik altijd gelijk van, annoy someone else.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:18 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Bovenste 2 zijn zowel een voordeel als nadeel
WTR PLZ, FODD PLZ, You giv me free wtr plz
Need portal to darnassus quick plz! Im not paying for portal, you can make portal free!
Klinkt als bloodscalpquote:Op donderdag 24 november 2005 17:49 schreef Fratz het volgende:
Vandaag weer eens even wat Arathi Basin gedaan. Alle keren gewonnen. Ik moet zeggen dat Alliance er niks van bakt in AB op onze server. Hoe zit dat op jullie servers? Wij maken er inmiddels al grappen over. "Horde wins AB by default".
ik stond bij de LM te kijken komt er een level 56 pally aan. ik stond er alleen. ik zat er op te wachten om dood te gaan (level 50 priest) maar nee! ik weet niet wat die gast deed, maar ik had hem in no time afgemaakt. terwijl ik toch echt geen ster ben in pvp. en dat gaat echt vaker zo. ik sta er meestal nogal van te kijken. zelfs met een groep Horde met lage levels winnen we nog van hogere levels in AB.quote:Op donderdag 24 november 2005 18:04 schreef Morthill het volgende:
Same with us. Ik hoor continue dingen als, why do we suck so much.
jaquote:Op donderdag 24 november 2005 16:26 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Gamedemon, je weet dat Engessa een 60 mage is?
Genjuros idemquote:Op donderdag 24 november 2005 17:49 schreef Fratz het volgende:
Vandaag weer eens even wat Arathi Basin gedaan. Alle keren gewonnen. Ik moet zeggen dat Alliance er niks van bakt in AB op onze server. Hoe zit dat op jullie servers? Wij maken er inmiddels al grappen over. "Horde wins AB by default".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |