Er gaan straks een level 17 Warlock in (ikquote:Op vrijdag 18 november 2005 16:05 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Welk level ben je inmiddels al?
Ga mee danquote:Op vrijdag 18 november 2005 16:28 schreef Morthill het volgende:
Ik wordt dus gewoon genegeerd. Ik ga dit weekend ook DM inOok op Sylvanas
Moet nog ff leveltje of 2 omhoog. Ben nu 16, dus ga daluk weer ff questen.quote:
het begin deel zal lukken. maar echt ver zal je niet komen zonder 20+ personages om je te helpenquote:Op vrijdag 18 november 2005 16:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Er gaan straks een level 17 Warlock in (ik) Een level 18 Paladin en een level 17 Paladin
Halen we dit ?
Veel succes in de DM Morthillquote:Op vrijdag 18 november 2005 16:28 schreef Morthill het volgende:
Ik wordt dus gewoon genegeerd. Ik ga dit weekend ook DM inOok op Sylvanas
Das een grappig verhaal, ik liep de MM markt binnen voor CiV IV, ik liep alleen met CoV SE naar buitenquote:Op vrijdag 18 november 2005 16:32 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Veel succes in de DM Morthill![]()
Hoe gaat het met Civ IV?
Ehm, VanCleef is een level 21 elite. Met level 17 enzo mag je redelijk blij zijn dat je 'm kan raken. Verder heb je Miss Smith nog met zijn slaafjes en VanCleef zelf heeft ook al een paar (3?) slaafjes en dan heb je zo nog wat bazen... Nee dat ga je niet redden. Mijn eerste keer in the Deadmines was met een level 45 ehm warlock/mage volgens mij en we werden gewiped bij Miss Smith. (Hoe dat kon gebeuren vraag ik mij nog steeds af, op level 45 kon ik 'm solo-en als priest maargoed...) Ik was level 18 en er waren nog wat level 20 figuren bij.quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Er gaan straks een level 17 Warlock in (ik) Een level 18 Paladin en een level 17 Paladin
Halen we dit ?
Ik zou een bult van een kameel anders best toepasselijk vindenquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:00 schreef Migwi het volgende:
Stormrage, Transcendence, Judgement, Ten Storms, Nemesis, Netherwind zien er goed uit.
De rest is bagger.
Wrath, Dragonstalker, Bloodfang? /point /rofl /rofl /rofl
Loopt een mage van Nightwatchers te zeveren dat Mages DIEREN op hun schouders willen. WTF hebben Mages met dieren te maken? Hoogstens een schaap erop maar verder, nou, nee
Ah ja ik zie 'tquote:Op vrijdag 18 november 2005 21:57 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Silithius zo te zien!
Ziet er veel belovend uit![]()
Maar pas bij onze ogre vriend. Agh, als dat niet was gebeurt had van Cleef ons wel vernederd. Ik ga iig morgen zorgen dat ik lvl 20 ben, en dan proberen we het zondag nog eens?quote:
Hehe, hij's leuk he?quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:58 schreef Morthill het volgende:
[..]
Maar pas bij onze ogre vriend. Agh, als dat niet was gebeurt had van Cleef ons wel vernederd. Ik ga iig morgen zorgen dat ik lvl 20 ben, en dan proberen we het zondag nog eens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |