Elke keer als je die macro gebruikt maak je crystal, op het moment dat je mana beneden de 780 is gebruik je 'iets' dat helemaal rechts onderin je backpack zit (daar zit bij mij dus altijd mijn water).quote:Op zondag 27 november 2005 02:50 schreef Gamedemon het volgende:
thanks morgen ff uitproberen, maar je moet zelf nog op de zuip knop drukken? er is een stukje macro waarbij je ook gaat drinken als je geen mana meer hebt?
Ok, coolquote:Op zondag 27 november 2005 11:04 schreef seto het volgende:
[..]
Lord Kazzak is een outdoor raid-boss die je binnen 3 minuten moet verslaan anders roept hij "Kazzak is Supreme" en schiet hij mass shadowbolts op je raid en is iedereen binnen 10 seconden dood. Als hij iemand doodmaakt wordt hij gehealed voor 70.000 en dan wordt onder de 3 minuten nog erg moeilijk.
Erg leuk gevecht
ik probeer die macro net maar hij werkt niet, heb ik nog een add on nodig ofzo?quote:Op zondag 27 november 2005 02:48 schreef engessa het volgende:
[..]
Niet helemaal automatisch maar een macro die ik tot volle tevredenheid () gebruik:
Water-maak-macro-tot-je-erbij-neervalt:
/stand
/script if (UnitMana("player")>780) then CastSpellByName("Conjure Water(Rank 7)") else UseContainerItem(0, 16);
Zorgt ervoor dat je gaat staan en crystal gaat maken. Als je te weinig mana hebt om crystal te maken ga je iets drinken dat helemaal rechtsonderin je backpack zit.
idd, is gewoon creative use of game mechanicsquote:Op zondag 27 november 2005 15:03 schreef Richardfun het volgende:
daar zullen ze dan best lang mee bezig zijn geweest....wel coole actieFlauw ook dat die gasten tijdelijk suspended waren.
Nope, niets. Je hebt wel iets in het 16e vakje van je backpack zitten?quote:Op zondag 27 november 2005 13:42 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik probeer die macro net maar hij werkt niet, heb ik nog een add on nodig ofzo?
Er wordt neergekeken op blauw, maar het blauw van ZG kan behoorlijk tegen het paars van MC opquote:Op zondag 27 november 2005 11:45 schreef R_o_N het volgende:
Gisteren onze eerste High End Instance gedaan met onze guild. Zonder al te veel problemen toch High Priestess Jeklik en High Priest Venoxis down gekregen ( 1 Whipe per boss )
Nog geen epics gedropt op 2 questitems na geloof ik, maar die tellen niet echt mee haha
Daarna zijn we gestopt omdat somigge helaas weg moesten... maar vandaag gaan we verder en hopen we nog 2 bosses om te kunnen leggen !!
/cheer @ Ravencrest
Als je een alarmbot ziet: schietenquote:Op zondag 27 november 2005 17:34 schreef Morthill het volgende:
En zo hoort het ook. Ik verwacht ook iets terug als ik mijn mana en tijd besteed aan water createn.
(Suggestie voor de nieuwe topic titel: Waar we Morthill succes wensen in Gnomeregan)
Ik weet, heb ik ervaring mee van jaar terug. Kei hard geowned soms doordat we ff niet opletten.quote:Op zondag 27 november 2005 21:28 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Als je een alarmbot ziet: schieten
Nicequote:Op maandag 28 november 2005 00:02 schreef GoodspeeD het volgende:
w00t. Tweede dag dat we Onyxia proberen. Tiende try. Down she goes.
[afbeelding]
Drops:
Deathbringer
Eskhander's Collar
Stormrage Cover
Dragonstalker Helm
Mature Black Dragon Sinew
Magiskull Cuffs
Onyxia's Hide Backpack
Head of Onyxia
Codex: Prayer of Fortitude
Scale of Onyxia