Niet iedereen hoor. In dat Menno topic zul je me ook niet snel aantreffen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:54 schreef Wup het volgende:
het is meer dat die plotselinge menno verering hier me enorm verbaasd heeft
meneer kruipt in de slachtofferrol en iedereen vindt hem ineens geweldig
Ik vond dat wel handig eerlijk gezegd. Heb behoorlijk wat moeten discusiëren over mijn pro-Menno zijn... De bewoners hebben me een handje geholpen wat dat betreft. Door hem tot pispaal te bombaderen begonnen mensen hier hem ook aardiger te vinden....quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:54 schreef Wup het volgende:
het is meer dat die plotselinge menno verering hier me enorm verbaasd heeft
meneer kruipt in de slachtofferrol en iedereen vindt hem ineens geweldig
underdog-syndroom dusquote:Op vrijdag 18 november 2005 13:59 schreef flugeltje het volgende:
Door hem tot pispaal te bombaderen begonnen mensen hier hem ook aardiger te vinden....
Als ik die discussie (nou ja ik noem ze maar even zo) af en toe hoor vraag ik me serieus af hoe ze in hemelsnaam ooit het kleuterschool niveau hebben kunnen verlaten.. Dit soort mensen mag je toch niet op de maatschappij loslatenquote:Op vrijdag 18 november 2005 13:57 schreef scanman01 het volgende:
Dido wil toch nog even weten wat er dan zo anders aan haar is.
Roel: "Je bent iets explicieter aanwezig
Dido: "Ja? Ik hou me nog in hoor. Alles is nu gewoon stom. Stom stom stom. Maar ja.... Heb jij nooit zo'n dag dan?"
Roel: "Dat ik alles stom vind?"
Dido: "Nee, niet alles. Ik vind mezelf nog steeds leuk. Maar alle vervelende dingetjes aan anderen worden nu versterkt."
Roel: "Wat vind je nu irritant aan mij dan?
Dido: "Nee, dat ga ik nu niet zeggen."
Roel: "Doe niet zo flauw, dan kan ik er rekening mee houden"
Dido: "Toen je begon te zeuren over speklappen. Het is niet boeiend, maar het irriteerde me mateloos! Maar dat trekt wel weer bij. En dan die vissen... Gadver... Dus... dan ben ik net een klein meisje!"
Maar op wie moet je dan stemmen om te zorgen dat Nathalie eruit gaat? Als de stem procedure nog zo was als vroeger was ze er zeker uitgevlogen. Met het huidige systeem geloof ik er niks van .quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zit er wel in. Nathalie werd de hele week al zeer negatief neergezet door BB en dan ook nog die actie van gisteren er overheen. Ik denk idd dat ze haar eruit willen hebben, anders hadden ze dit volgens mij nooit geflikt. Ze voelen ook aan dat Nathalie niet genomineerd gaat worden door deze blinde bewoners.
Precies, ik vond Menno ook een behoorlijke gladjakker, zeker in het begin.quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:59 schreef flugeltje het volgende:
Door hem tot pispaal te bombaderen begonnen mensen hier hem ook aardiger te vinden....
quote:[b]Op vrijdag 18 november 2005 13:26 schreef F4iTH het volgende:
Ok dit is dus dierenmishandeling.
- 1 week noodrantsoen
- Nemo mag 1 bewoner aanwijzen die het huis onmiddelijk moet verlaten
Als 10 van de 60 mensen pro Nathalie zijn, dan is dat een zeer goede score. De poll op fok zegt dat 1 op de 20 mensen op Nathalie stemt. Omgerekend naar die 60 mensen zouden er dan dus 3 pro Nathalie zijn.quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:03 schreef Sybesma het volgende:
[..]
Maar op wie moet je dan stemmen om te zorgen dat Nathalie eruit gaat? Als de stem procedure nog zo was als vroeger was ze er zeker uitgevlogen. Met het huidige systeem geloof ik er niks van .
6 mensen op de bank. Stel er zijn 60 mensen die bellen. Hiervan zijn 10 mensen pro nathalie en 50 anti. De anti nathalie groep moet dan per persoon veel vaker bellen om Nathalie eruit te krijgen dan de fans om haar erin te houden.
Voor iedere andere bewoner kunnen we wel een soortgelijk lijstje samenstellen. Laten we ajb wel objectief blijven. Het laatste wat ik wil is dat die stemmingmakers bij BB mij beïnvloeden bij mijn beeldvorming.quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
Een anti nathalie stemming hier.
Nou dan moet het echt aan Nath liggen.
- punten Nath
1. calimero geluiden
2, Erg kinds.
3, roddelt gemeen
4. gluiperd
5. niet eerlijk
6. spiegel geil
7. lult met iedereen mee
+ punten
nog niet gevonden![]()
Hoezo objectief blijven? We geven toch allemaal onze mening... en dat lijstje komt denk ik aardig overeen met de mening van velenb hier op fok.quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:07 schreef F4iTH het volgende:
Voor iedere andere bewoner kunnen we wel een soortgelijk lijstje samenstellen. Laten we ajb wel objectief blijven. Het laatste wat ik wil is dat die stemmingmakers bij BB mij beïnvloeden bij mijn beeldvorming.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee hoor, hier nog één
[..]
ik ben het helemaal met je eens
[en was dat ook geweest als ik Menno geen lul met vingers had gevonden]
Tja. die poll cijfers zeggen natuurlijk niet zo heel veel.. dat heeft Rob wel bewezen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als 10 van de 60 mensen pro Nathalie zijn, dan is dat een zeer goede score. De poll op fok zegt dat 1 op de 20 mensen op Nathalie stemt. Omgerekent naar die 60 mensen zouden er dan dus 3 pro Nathalie zijn.
Helemaal mee eens. Maar iedere bewoner heeft toch een soortgelijk lijstje? Waarom zouden we dan de een afstraffen en de ander niet?quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo objectief blijven? We geven toch allemaal onze mening... en dat lijstje komt denk ik aardig overeen met de mening van velenb hier op fok.
Erg mee eens ik vind dit lijstje van regenworm ook onzinnigquote:Op vrijdag 18 november 2005 14:07 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Voor iedere andere bewoner kunnen we wel een soortgelijk lijstje samenstellen. Laten we ajb wel objectief blijven. Het laatste wat ik wil is dat die stemmingmakers bij BB mij beïnvloeden bij mijn beeldvorming.
Ze poséért voor je.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |