klopt en de Braziliaan Reinaldo niet te vergeten natuurlijkquote:Op zondag 20 november 2005 21:00 schreef tong80 het volgende:
Speelde Kees van Kooten ook niet bij Telstar ?
Volgens mij is dat nooit de officieele reden geweest, ik dacht dat zijn contract afliep tijdens het eindtournooi en men geen behoefte had het te verlengen, was destijds in die docu over wk74.quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:26 schreef tong80 het volgende:
Welke wedstrijd-scout werd door z'n drankprobleem uit het kader van de WK-74 selectie gezet.
New Orderquote:Op maandag 21 november 2005 18:34 schreef tong80 het volgende:
Welke band speelde voor de Engelsen de herkenningstune voor het WK-90 ?
Natuurlijk geven ze dat niet als officiële reden. Dat zou niet netjes zijn.quote:Op maandag 21 november 2005 18:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
Volgens mij is dat nooit de officieele reden geweest, ik dacht dat zijn contract afliep tijdens het eindtournooi en men geen behoefte had het te verlengen, was destijds in die docu over wk74.
haal dat vraagteken maar wegquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:34 schreef Bos81 het volgende:
Anders Limpar?
ik lig in een deukquote:
"Het Volksparkstadion is van Oranje"quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:58 schreef tong80 het volgende:
Bekende kop dat wel. Geef eens een hintje
Geen Frank Millquote:
Natuurlijk.quote:
ja, maar die vraag komt regelmatig langsquote:Op dinsdag 22 november 2005 19:17 schreef Bos81 het volgende:
Ich Hoffe das du Fokking sterbst, of zo iets ?
Protasov is goedquote:
Panenka ?quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:18 schreef tong80 het volgende:
Welke Tsjech werd ooit europees voetballer van het jaar ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |