WK 98 Jo Bonfrere (Nigeria) en Guus Hiddink ?quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:44 schreef methodmich het volgende:
Goed. Ik zit koortsachtig te denken of dit wel eens eerder voorgekomen is eigenlijk.
Op welk WK waren er meer dan 1 Nederlander als bondscoach actief?
Dat waren er ook drie idd.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:45 schreef methodmich het volgende:
Ah ja, Makaay idd.
Cole tegen Feye of waren dat er 2?
Nee, Jo is nooit op een WK geweest.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:52 schreef Bjoro het volgende:
[..]
WK 98 Jo Bonfrere (Nigeria) en Guus Hiddink ?
Igor...?quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:54 schreef methodmich het volgende:
Ik denk iemand waar je het niet van verwacht. Samardzic ofzo.
wie wel dan ??quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:55 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nee, Jo is nooit op een WK geweest.
94 Westerhof en Advocaat ?quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:44 schreef methodmich het volgende:
Goed. Ik zit koortsachtig te denken of dit wel eens eerder voorgekomen is eigenlijk.
Op welk WK waren er meer dan 1 Nederlander als bondscoach actief?
George Bestquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:59 schreef methodmich het volgende:
Die is goed hoor tongemans!
Wie zei ooit dat hij de vrouwen en drank had afgezworen, de zwaarste 20 minuten in zijn leven?
Matt Busby ?quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:02 schreef methodmich het volgende:
Ja, wat een makkie zeg.
Wie was lange tijd de trainer van Best bij Man Utd?
Noord Ierland.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:05 schreef methodmich het volgende:
Ook al goed, gaat lekker.
Voor welk land kwam hij uit en noem nog eens drie beroemde spelers uit dat land.
Noord-Ierlandquote:Op vrijdag 25 november 2005 19:05 schreef methodmich het volgende:
Ook al goed, gaat lekker.
Voor welk land kwam hij uit en noem nog eens drie beroemde spelers uit dat land.
Mijn vraag is orginelerquote:Op vrijdag 25 november 2005 19:08 schreef methodmich het volgende:
Fanneke noemt drie spelers waar ik ook aan dacht en heeft de vraag dus goed.
Welk record had Norman Whiteside ooit in handen?
Jongste speler ooit op een WK (1982)quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:08 schreef methodmich het volgende:
Fanneke noemt drie spelers waar ik ook aan dacht en heeft de vraag dus goed.
Welk record had Norman Whiteside ooit in handen?
Correct en exact.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:09 schreef fanneke het volgende:
[..]
Jongste speler ooit op een WK (1982)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |