Dank voor je antwoord. Ben je van plan hem daar op aan te spreken later?? En dat hij jaloers was heb je goed gezien. Al heel vroeg was hij Ingrid aan het bewerken om niet zoveel met jou om te gaan.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:18 schreef BBMenno het volgende:
[..]
Oke Weyden daar is eindelijk je antwoord:
Ik heb dat nog niet gezien....maar als je mij zo noemt weet je volgens mij niet wat het woord betekend...dat zegt meer iets over hemzelf dan over mij. En dat Rob mij vanaf het begin zwart heeft lopen maken wist ik wel. ik denk dat dat kwam omdat hij Ingrid zelf had willen hebben en omdat hij als concurrent zag!
Je hebt geen keus....als ik weer mijn kapsel zelf had bijgeknipt nadat ik bij de kapster was geweest, had ik mijn koffers kunnen pakken of een dikke geldboete gehad denk ik!!quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:20 schreef APK het volgende:
[..]
Maar waarom reageerde je daar als een mak lammetje op
Je hebt een paar weken voor lul op tv rongelopen met dat Josti kapsel, alleen omdat Hummie jou wel even wilde afstraffen wegens die opmerking over stemfraude.
maar zij mag niet laten merken dat ze meegekeken heeft dat is wel jammer.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:21 schreef BBMenno het volgende:
[..]
Super lachen....ook al krijgt Ing het moeilijk in het huisje....zij is niet graag alleen...nu hopen dat de bewoners pittige uitspraken over haar gaan doen, dan kan je nog gaan lachen als zij terug komt in het huis. Van mij mag en mocht BB meer van deze acties doen!
quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:16 schreef BBMenno het volgende:
Ja Gert ik weet ook niet waar ik dat aan te danken heb....misschien moet jij je volgend jaar ook opgeven voor BB6!!
Maar dat gaat wel erg ver naar mijn mening.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:23 schreef BBMenno het volgende:
[..]
Je hebt geen keus....als ik weer mijn kapsel zelf had bijgeknipt nadat ik bij de kapster was geweest, had ik mijn koffers kunnen pakken of een dikke geldboete gehad denk ik!!
ook nog maar een poging om antwoord te krijgenquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:53 schreef elsie het volgende:
zou je nu niet graag even bij ingrid in het huisje willen zitten nu je weet dat ze daar helemaal alleen zit ?
quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:16 schreef BBMenno het volgende:
[..]
Ja Gert ik weet ook niet waar ik dat aan te danken heb....misschien moet jij je volgend jaar ook opgeven voor BB6!!
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om al die vragen te beantwoordenquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:25 schreef BBMenno het volgende:
Lieve mensen ik moet er weer vandoor....volgende week ben ik zeker weer terug om antwoord te geven op de andere vragen....ik hoop dat jullie een beetje antwoord hebben kunnen krijgen op jullie vragen! Ik vond het echt leuk om te doen......tot snel!!!
Groetjes Menno
Hummier normaal is al vreselijk om te zien, maar wanneer ze nog eens boos reageert, dan krijg je echt de schrik van je leven . . . .quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:23 schreef Fiorenza het volgende:
Wat ik me afvraag.. wat voor angstaanjagend figuur zit er in die dagboekkamer?
Als er iemand daar op zn donder krijgt (waaronder jij dus ook een paar keer) komt diegene vaak lijkbleek en geheel van mening veranderd de kamer weer uit...
Ok deze laatste vraag wil ik nog graag beantwoorden:quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:23 schreef Fiorenza het volgende:
Wat ik me afvraag.. wat voor angstaanjagend figuur zit er in die dagboekkamer?
Als er iemand daar op zn donder krijgt (waaronder jij dus ook een paar keer) komt diegene vaak lijkbleek en geheel van mening veranderd de kamer weer uit...
In ieder geval niet in een baby-pyama rondlopen !!quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:11 schreef Gert het volgende:
Menno, jij krijgt alle dames hier aan het glijen, terwijl je een weggestemde teringdwerg bent. Cool man! Hoe doe je dat toch?![]()
ben ik het helemaal mee eens !quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:28 schreef Kleintje het volgende:
Menno bedankt! Menno bedankt! Menno Menno Menno bedankt![]()
Bedankt, leuk dat je zo lekker reageert hier en leuk om alles te lezen, tot ziens!quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:25 schreef BBMenno het volgende:
Lieve mensen ik moet er weer vandoor....volgende week ben ik zeker weer terug om antwoord te geven op de andere vragen....ik hoop dat jullie een beetje antwoord hebben kunnen krijgen op jullie vragen! Ik vond het echt leuk om te doen......tot snel!!!
Groetjes Menno
quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:29 schreef BBMenno het volgende:
[..]
Ok deze laatste vraag wil ik nog graag beantwoorden:
Wanneer het om iets serieus/ernstig gaat dan komt Hummi altijd zelf! En als je op je donder van haar krijgt dan ben je lang nog niet jarig....zij is zo slim en zo snel met denken dat je altijd met een lijkbleek gezegd naar buiten gaat! Maar meestal was dat terecht en had ze gelijk....
Verder is het verschillend wie daar zit.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:25 schreef BBMenno het volgende:
Groetjes Menno
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |