abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32568278
Vind je het niet vervelend om te zien hoe Rob zich aan Ingrid opdringt.
  vrijdag 25 november 2005 @ 15:22:57 #277
19319 weyden
viruseliminator
pi_32568283
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 15:18 schreef BBMenno het volgende:

[..]

Oke Weyden daar is eindelijk je antwoord:

Ik heb dat nog niet gezien....maar als je mij zo noemt weet je volgens mij niet wat het woord betekend...dat zegt meer iets over hemzelf dan over mij. En dat Rob mij vanaf het begin zwart heeft lopen maken wist ik wel. ik denk dat dat kwam omdat hij Ingrid zelf had willen hebben en omdat hij als concurrent zag!
Dank voor je antwoord. Ben je van plan hem daar op aan te spreken later?? En dat hij jaloers was heb je goed gezien. Al heel vroeg was hij Ingrid aan het bewerken om niet zoveel met jou om te gaan.
pi_32568292
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 15:20 schreef APK het volgende:

[..]

Maar waarom reageerde je daar als een mak lammetje op
Je hebt een paar weken voor lul op tv rongelopen met dat Josti kapsel, alleen omdat Hummie jou wel even wilde afstraffen wegens die opmerking over stemfraude.
Je hebt geen keus....als ik weer mijn kapsel zelf had bijgeknipt nadat ik bij de kapster was geweest, had ik mijn koffers kunnen pakken of een dikke geldboete gehad denk ik!!
pi_32568295
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 15:21 schreef BBMenno het volgende:

[..]

Super lachen....ook al krijgt Ing het moeilijk in het huisje....zij is niet graag alleen...nu hopen dat de bewoners pittige uitspraken over haar gaan doen, dan kan je nog gaan lachen als zij terug komt in het huis. Van mij mag en mocht BB meer van deze acties doen!
maar zij mag niet laten merken dat ze meegekeken heeft dat is wel jammer.
pi_32568314
Wat ik me afvraag.. wat voor angstaanjagend figuur zit er in die dagboekkamer?

Als er iemand daar op zn donder krijgt (waaronder jij dus ook een paar keer) komt diegene vaak lijkbleek en geheel van mening veranderd de kamer weer uit...
pi_32568317
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 15:16 schreef BBMenno het volgende:
Ja Gert ik weet ook niet waar ik dat aan te danken heb....misschien moet jij je volgend jaar ook opgeven voor BB6!!
pi_32568337
Hee Menno!

Ik had een tijd geleden een website voor je opgericht...
Daar staan ook nog een aantal berichten voor je van kijkers, dus misschien als je tijd en zin hebt moet je daar maar eens een kijkje nemen (http://www.mennobb.tk)...
En jammer dat je mijn vraag niet had beantwoord in de chat maandag, maarja het was ook zo druk

Liefs van mij
pi_32568346
Menno... we hebben binnenkort een gezellige meeting van Fok!
Allemaal BB fanaten.
Toevallig zin om daarbij te zijn?
pi_32568353
Lieve mensen ik moet er weer vandoor....volgende week ben ik zeker weer terug om antwoord te geven op de andere vragen....ik hoop dat jullie een beetje antwoord hebben kunnen krijgen op jullie vragen! Ik vond het echt leuk om te doen......tot snel!!!

Groetjes Menno
  vrijdag 25 november 2005 @ 15:25:14 #285
17960 trpetine
Poing Poing...
pi_32568354
Kijk je trouwens wel eens naar de streams??
De truc is dansen op de gulden middenweg
pi_32568358
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 15:23 schreef BBMenno het volgende:

[..]

Je hebt geen keus....als ik weer mijn kapsel zelf had bijgeknipt nadat ik bij de kapster was geweest, had ik mijn koffers kunnen pakken of een dikke geldboete gehad denk ik!!
Maar dat gaat wel erg ver naar mijn mening.
Dat betekent dus ook dat Hummie je eruit mag trappen als je haar orders om naakt rond te gaan lopen niet opvolgt . . .? ? ?
Ik had gewoon lekker mijn kapsel bijgewerkt, dat manwijf moet niet zeuren.
pi_32568359
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:53 schreef elsie het volgende:
zou je nu niet graag even bij ingrid in het huisje willen zitten nu je weet dat ze daar helemaal alleen zit ?
ook nog maar een poging om antwoord te krijgen (ik snap dat het haast niet te doen is om iedereen te beantwoorden )
pi_32568404
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 15:16 schreef BBMenno het volgende:

[..]

Ja Gert ik weet ook niet waar ik dat aan te danken heb....misschien moet jij je volgend jaar ook opgeven voor BB6!!
jammer dat je in het huis niet zo scherp naar voren kwam!

had je verwacht dat chantal eruit moest gisteren avond?
Wie had jij het liefst in het huisje gehad?
Babe In Totale Control of Herself
pi_32568413
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 15:25 schreef BBMenno het volgende:
Lieve mensen ik moet er weer vandoor....volgende week ben ik zeker weer terug om antwoord te geven op de andere vragen....ik hoop dat jullie een beetje antwoord hebben kunnen krijgen op jullie vragen! Ik vond het echt leuk om te doen......tot snel!!!

Groetjes Menno
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om al die vragen te beantwoorden .

[ Bericht 1% gewijzigd door Mylene op 25-11-2005 15:33:43 ]
pi_32568420
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 15:23 schreef Fiorenza het volgende:

Als er iemand daar op zn donder krijgt (waaronder jij dus ook een paar keer) komt diegene vaak lijkbleek en geheel van mening veranderd de kamer weer uit...
Hummier normaal is al vreselijk om te zien, maar wanneer ze nog eens boos reageert, dan krijg je echt de schrik van je leven . . . .
pi_32568437
Menno bedankt! Menno bedankt! Menno Menno Menno bedankt
pi_32568471
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 15:23 schreef Fiorenza het volgende:

Ok deze laatste vraag wil ik nog graag beantwoorden:

Wanneer het om iets serieus/ernstig gaat dan komt Hummi altijd zelf! En als je op je donder van haar krijgt dan ben je lang nog niet jarig....zij is zo slim en zo snel met denken dat je altijd met een lijkbleek gezegd naar buiten gaat! Maar meestal was dat terecht en had ze gelijk....

Verder is het verschillend wie daar zit.
pi_32568482
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 15:11 schreef Gert het volgende:
Menno, jij krijgt alle dames hier aan het glijen, terwijl je een weggestemde teringdwerg bent. Cool man! Hoe doe je dat toch?
In ieder geval niet in een baby-pyama rondlopen !!

[afbeelding]
pi_32568520
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 15:28 schreef Kleintje het volgende:
Menno bedankt! Menno bedankt! Menno Menno Menno bedankt
ben ik het helemaal mee eens !
pi_32568530
quote:

Groetjes Menno
Bedankt, leuk dat je zo lekker reageert hier en leuk om alles te lezen, tot ziens!
't gaat om hoe je ermee omgaat
pi_32568543
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 15:29 schreef BBMenno het volgende:

[..]

Ok deze laatste vraag wil ik nog graag beantwoorden:

Wanneer het om iets serieus/ernstig gaat dan komt Hummi altijd zelf! En als je op je donder van haar krijgt dan ben je lang nog niet jarig....zij is zo slim en zo snel met denken dat je altijd met een lijkbleek gezegd naar buiten gaat! Maar meestal was dat terecht en had ze gelijk....

Verder is het verschillend wie daar zit.
mijn eerdere post is hierbij bevestigd

Eureka
pi_32568545
Menno, bedankt!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_32568554
quote:

Groetjes Menno
KUSJE
pi_32568587
En als jullie op de hoogte willen blijven kijk dan vooral op:

www.bbmenno.nl

Tot snel! Menno
pi_32568622
Ja, ik kom daar ook dagelijks langs
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')