abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 februari 2006 @ 10:30:17 #276
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_34708300
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 20:37 schreef maaike78 het volgende:
is maxima een beetje verdikt ?? ik vind dat ze zo dik staat met dat kleed

en het kleed vind ik ook niet zo mooi trouwens
Vond ik ook al.
Zo te zien is het een vrij soepele stof en die dunne bandjes van maken natuurlijk alleen maar dat wat gezetter oogt dan ze is. Desalniettemin ziet ze er mooi uit, maar vind haar mooier in iets wat haar slanke lijn wat meer accentueert.
(Un)masking for the greater good.
pi_34722010
Alexander en Maxima zijn vandaag alweer 4 jaar getrouwd . *Cheesecake denkt nog even terug aan die mooie 02-02-02 en de tranen van Maxima*
pi_34722675
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 19:19 schreef Cheesecake het volgende:
Alexander en Maxima zijn vandaag alweer 4 jaar getrouwd . *Cheesecake denkt nog even terug aan die mooie 02-02-02 en de tranen van Maxima*
Mooie foto's zijn het nog

pi_34769968
Felicia , de jongste dochter van Prins Maurits en Prinses Marilene, is vandaag gedoopt in de kapel van Paleis het Loo. Voorgangers bij de dienst waren dominee N.M.A. ter Linden en pater G.Th.Oostvogel. Zij hebben Anna en Lucas ook gedoopt. De peetouders van Felicia Juliana Benedicte Barbara van Lippe-Biesterveld van Vollenhoven zijn:
- Prins Floris
-Prins Constantijn (die ondertussen al een heel aantal keren peter is geweest)
-en Barbara Ruding, een vriendin van Prins Maurits en Prinses Marilene.

Foto's zijn er helaas niet vrijgegeven

[ Bericht 0% gewijzigd door Varvara op 05-02-2006 19:59:42 ]
pi_34771089
Op Royal Images staan stiekem toch al leuke foto's van de doop Ik heb alleen weer problemen met de copyright, maar hier is de link

http://www.royalimages.nl/theme/theme.asp?themeid=610
  zondag 5 februari 2006 @ 20:21:40 #281
122567 Cheesecake
Is het Sjors?
pi_34771962
quote:
Op zondag 5 februari 2006 19:57 schreef Varvara het volgende:
Op Royal Images staan stiekem toch al leuke foto\'s van de doop Ik heb alleen weer problemen met de copyright, maar hier is de link

http://www.royalimages.nl/theme/theme.asp?themeid=610
Er staan ook wat foto's op ANP-photo, maar volgens mij zijn het dezelfde.
pi_34775371
Deze foto staat op www.koninklijkhuis.nl
pi_34786516
Op telegraaf.nl staat de foto van Maurits en Marilene met hun kinderen....
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_34821204
Prins Akishino, de tweede zoon van Keizer Akihito, en zijn vrouw Prinses Kiko verwachten hun derde kindje Ze hebben al twee dochters: Prinses Mako van 15 en Prinses Kako van 11. Als dit derde kindje een zoon is dan wordt hij later Keizer van Japan. Keizer Akihitio en Keizerin Michiko hebben namelijk alleen maar kleindochters en met de huidige Japanse wet komen alleen mannen in aanmerking voor troonopvolging.

Ik hoop zoooo dat dit kindje een meisje wordt. Dat stomme gedoe de hele tijd

Hier een foto van de Keizer en Keizerin met hun zoons, schoondochters en kleindochters:

Bovenaan rechts staan Prins Akishino en Prinses Kiko.

[ Bericht 10% gewijzigd door Varvara op 07-02-2006 12:01:00 ]
  dinsdag 7 februari 2006 @ 12:14:08 #285
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_34824254
Ik dacht dat Prins Akishino en Prinses Kiko al enige tijd gescheiden van elkaar leefden btw. Maar kennelijk had is het mis

Of ze zijn weer bij elkaar om te zorgen voor mannelijke nageslacht nu het Prinses Masako maar niet lukt.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 13:47:34 #286
122567 Cheesecake
Is het Sjors?
pi_34827026
Ja, wat moet ik hier nu van zeggen. Voor Prinses Kiko en haar man is het natuurlijk leuk dat ze een kind verwachten, maar ik hoop toch echt dat het een meisje wordt. Het verleden heeft uitgewezen dat vrouwen uitstekende leiders zijn en ik begrijp daarom ook niet waarom Prinses Aiko die kans niet gegund wordt. Traditie ...

Wat mij echter wel een beetje dwarszit is was Natalie ook al vermeldde. Krijgen Kiko en Akishino een kind omdat zij zelf graag een derde kind willen, of omdat het Masako en Naruhito niet lukt een zoontje te krijgen en zij er dus maar voor moeten gaan zorgen?
pi_34827057
Ik denk en hoop dat het een meisje wordt. Een vrouwelijk staatshoofd zal Japan goed doen. Prinses Aiko is een heel leuk meisje, ze zal vast een goede keizerin zijn
pi_34827765
Overigens waren Maxima en Alexander op bezoek bij een katholieke kerk vanwege een jubileum afgelopen week.

dinsdag 7 februari 2006 @ 16:50:35 #289
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_34832935
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 13:47 schreef Cheesecake het volgende:
Wat mij echter wel een beetje dwarszit is was Natalie ook al vermeldde. Krijgen Kiko en Akishino een kind omdat zij zelf graag een derde kind willen, of omdat het Masako en Naruhito niet lukt een zoontje te krijgen en zij er dus maar voor moeten gaan zorgen?
Aangezien het zo'n traditiegetrouw volk is, en ze daar ook graag aan vasthouden, denk ik dat het er iig wel mee te maken heeft.
Eerder gingen er ook al stemmen op om de familie die na in 1947 hun Keizelijke titels had verloren nav een wijziging in de wet, hun titels terug te geven, zodat ze dan iig weer een mannelijke afstammeling van een Keizer op de troon konden plaatsen...
pi_34932676
Maxima op 8 februari in Rotterdam

pi_34932931
Gisteren in Zweden: kroonprinses Victoria, prins Carl Philip en prinses Lilian bij galadiner voor Zweedse autoriteiten. Prinses Madeleine woont sinds kort in New York en werkt daar bij UNICEF.

pi_34933361
Prins Sverre Magnus is 7 februari opnieuw opgenomen in het ziekenhuis vanwege infectie aan de luchtwegen. Hij was er vorige week ook al vanwege buikgriep. Hij kan binnenkort weer naar huis.

pi_34965902
Enkele royals gisteren bij opening in Turijn

pi_34969601
quote:
Troonopvolging nabij?

Lage Vuursche - Koningin Beatrix heeft opdracht gegeven om kasteel Drakensteyn in de Lage Vuursche nog dit jaar grondig te laten renoveren. Dat heeft de Rijksvoorlichtingsdienst (RVD) zaterdag bevestigd. Volgens de RVD zal het kasteel ‘op korte termijn’ grondig worden gerenoveerd waarbij onder andere de gehele elektrische installatie en het verwarmingssysteem worden vernieuwd.
‘Er is al lange tijd geen groot onderhoud meer verricht aan het kasteel en daarom wordt het nu geheel gerenoveerd en weer bewoonbaar gemaakt. Ook zullen de bijgebouwen groot onderhoud krijgen’, aldus woordvoerder Michiel Schulmaijer zaterdag.

Hiermee lijkt een verhuizing voor Koningin Beatrix van Den Haag naar de Lage Vuursche in Utrecht dichterbij te komen. De RVD wilde geen mededelingen doen over een mogelijke verhuizing. Het is dus niet bekend wanneer Beatrix het huidige woonpaleis Huis ten Bosch in Den Haag zal verruilen voor het kasteel Drakensteyn. Ook wil de RVD geen mededelingen doen of hierdoor een troonopvolging van Koningin Beatrix door haar oudste zoon prins Willem-Alexander aanstaande is.

Beatrix heeft met haar gezin lange tijd op Drakensteyn gewoond. Toen zij 25 jaar geleden koningin werd verhuisde de vorstin met haar gezin naar Paleis Huis ten Bosch in Den Haag.
Van: http://www.blikopnieuws.nl/bericht/19829
pi_34969748
quote:
Interview
Kroonprins dubt over zijn olympische bijbaan
Van onze verslaggever John Volkers

TURIJN - Prins Willem-Alexander werd in 1998 in een kleine storm van publicitair geweld gekozen in het Internationaal Olympisch Comité. De toekomstige koning heeft nog niet besloten zich in 2007 opnieuw te kandideren.

Doorgaan of stoppen? Prins Willem-Alexander, sinds 1998 lid van het Internationaal Olympisch Comité (IOC), heeft nog niet besloten of hij zich volgend jaar opnieuw zal kandideren voor de in sportkringen zeer begeerde post. ‘Dat is de grote vraag’, zei hij gisteren in Turijn.

Er ligt ten eerste de afspraak met de regering dat hij op het moment dat hij de troon bestijgt zijn nevenfuncties neerlegt. Een nieuwe termijn van acht jaar zal hij als toekomstige koning – Beatrix is 68 – niet kunnen volmaken. Over die implicatie liet de kroonprins zich echter niet uit.

Wel sprak hij na afloop van de 118de sessie van het IOC met de Duitse vice-voorzitter Thomas Bach. Het gaat erom of de prins van Oranje bij een nieuwe kandidatuur wel als tweede Nederlander in het IOC kan blijven (Nederlanders op kwaliteitszetels als Verbruggen en Van Breda-Vriesman worden niet meegeteld).

Volgens de opvatting van de prins zou er sinds de hervorming van 2000 straks slechts één Nederlander kunnen aanblijven. Dat is tot 2009 Anton Geesink.

Willem-Alexander bezet nu de extra positie, verbonden aan de organisatie van de Zomerspelen in Nederland (Amsterdam 1928). De prins heeft na lezing van het olympische reglement, het charter, zijn twijfels.

‘Het bestuur moet nog steeds besluiten wat ermee moet gebeuren. Voorzitter Rogge heeft toegezegd dat er voor het eind van dit jaar een uitspraak zal komen.’

Bach, het juridische geweten van het IOC, is de mening toegedaan dat ieder IOC-lid van vóór 2000 recht heeft op herverkiezing.

U aarzelt of u moet blijven na 2007?

‘Dat moet ik allemaal nog bekijken. Dat zien we in Guatamala wel, bij de volgende sessie. Volgend jaar gaat de grote tombola spelen. Dit jaar ga ik vrolijk verder met mijn werk voor de coördinatiecommissie in Vancouver, de olympische stad van 2010. En begin juni is er de evaluatie van Turijn.’

Wat bedoelt u met de tombola?

‘Er is besloten dat alle leden van voor 2000 aftredend zullen zijn. In Sydney is daarvoor geloot: eenderde, eenderde, eenderde. In 2007, 2008 en 2009. En ik zat in de 2007-groep.’

Wat verwacht u van de Spelen?

‘Ze worden spannend. Op ruime afstand heb ik het schaatsen gevolgd. Het is interessant te zien wat er momenteel gebeurt.

‘Het was fantastisch dat Nederland in Nagano ’98 een, twee en drie werd op de 10 kilometer. Maar dat moet niet te vaak gebeuren, want dan schrappen ze die afstand. Je moet oppassen dat een sport niet te veel gedomineerd wordt door één land.

‘Ik verheug me op het schaatsen. In 2002 heb ik de Winterspelen gemist. Dat waren mijn wittebroodsweken. Op exotische plekken was het moeilijk tv-beelden van de Winterspelen te ontvangen. Ik blijf niet helemaal tot het einde van de Spelen. Ik mis helaas de 10 kilometer van de mannen en de 5 van de vrouwen.’

Hebt u al een indruk van deze olympische stad?

‘Toen Máxima gisteren vroeg: wat voor weer is het er trouwens? Toen moest ik zeggen: ik zou het niet weten, ik ben niet eens buiten geweest. Ik ga straks ook de bergen in. Je moet altijd even van de frisse lucht genieten als je uit de donkere grotten van het Lingotto-theater (IOC-zaal) komt.’
Van: http://www.volkskrant.nl/sport/article216289.ece
pi_35021886
De vrouw die je naast prins Albert ziet zitten , is de 23 jarige Zuid-Afrikaanse zwemster Charlene Wittstock,ze zijn al jaren bevriend.Maar zo te zien broeit er iets tussen die twee.

Leuk setje toch?!
pi_35092466
Ik denk niet dat Willem-Alexander binnenkort koning wordt, maar wel dat de koningin al bezig is om voorbereidingen te treffen voor haar aftreden over een paar jaar.
Ik denk dat we rond 2009/2010 kunnen verwachten dat we een koning Willem (de hoeveelste ook alweer?!) en koningin Maxima krijgen.
pi_35093194
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 22:26 schreef Evilia het volgende:
Ik denk niet dat Willem-Alexander binnenkort koning wordt, maar wel dat de koningin al bezig is om voorbereidingen te treffen voor haar aftreden over een paar jaar.
Ik denk dat we rond 2009/2010 kunnen verwachten dat we een koning Willem (de hoeveelste ook alweer?!) en koningin Maxima krijgen.
Zou het koning Willem IV worden of koning Willem-Alexander?
  dinsdag 14 februari 2006 @ 22:51:14 #299
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_35093557
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 22:43 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Zou het koning Willem IV worden of koning Willem-Alexander?
Koning Willem IV
pi_35126135
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 22:51 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Koning Willem IV
Inderdaad
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')