" If war does break out she will shed her benign facade and attack mired Warriors without remorse'.quote:
Daarom vond ik hem ook zo treffend.quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
" If war does break out she will shed her benign facade and attack mired Warriors without remorse'.
Dat vind ik er meer een voor Akkersloot.quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:47 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik zat eerder te denken aan
Troglodyte
die is volgens mij eerder http://redwing.hutman.net/%7Emreed/warriorshtm/strumpet.htmquote:
quote:often bragging that she has a husband or boyfriend that expertly satisfies her putatively voracious sexual appetite, but forum members....er, participants...quickly conclude no husband or boyfriend exists.
omdat ze jou terecht afzeikt op [SEX]quote:
Bij deze ga ik bezig om een javscriptje te bouwen met vragen m.b.t. forum, reacties &users. Ik zal per uitkomst ook een stukje tekst schrijven. Zodat de persoon die de enquete heeft gedaan inzicht krijgt in wie hij/zij is op het forum.quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:11 schreef FlyingFox het volgende:
Zo ongeveer allemaal wel weer gehad. Miss. leuk idee om er een Nederlandse FOK!-versie van te maken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |