Kijk dat is nu toevallig, die shop is van de broer van een studiegenoot van mequote:
Marijn bedoel je? Kom anders ook ff naar de launch-dag.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:27 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Kijk dat is nu toevallig, die shop is van de broer van een studiegenoot van me. Ik heb daar dus ook m'n X360 besteld. Hij zou de X360 nl wel naar Groningen brengen als ik het bij z'n broer zijn winkel zou kopen, en zo geschiedde
Hij heeft me echter niets verteld over de release rond middernacht, zal hem zo eens bellen
Ja Marijn Clobusquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:11 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Marijn bedoel je? Kom anders ook ff naar de launch-dag.
Bij Funactics dus? En dan willen ze hem ook al in de verkoop gooien?quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:28 schreef =HellFire= het volgende:
Rond 0:00 een LAN-party Xbox 360. Ben benieuwd hoe dat zal zijn..
Cool dan ga ik ook ff langs Funatics..woon je ook in Assen Fillipe..quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:41 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Bij Funactics dus? En dan willen ze hem ook al in de verkoop gooien?
Nee nee in Groningen, maar ik haal hem in Assen omdat dus de broer van een vriend van me de eigenaar van Funactics is. Anders had ik hem mooi om de hoek bij Dimplus gehaald hier in Groningenquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:27 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Cool dan ga ik ook ff langs Funatics..woon je ook in Assen Fillipe..
waarom niet bij nedgame, waar ik hem besteld hebquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:39 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Nee nee in Groningen, maar ik haal hem in Assen omdat dus de broer van een vriend van me de eigenaar van Funactics is. Anders had ik hem mooi om de hoek bij Dimplus gehaald hier in Groningen
Hijs een relaxte gast man, moet binnenkort ff een biertje drinken bij hem thuisquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:39 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Nee nee in Groningen, maar ik haal hem in Assen omdat dus de broer van een vriend van me de eigenaar van Funactics is. Anders had ik hem mooi om de hoek bij Dimplus gehaald hier in Groningen
Nedgame vind ik ook niets.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:39 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Kloptquote:Op zaterdag 19 november 2005 14:08 schreef H.Flick het volgende:
Een of andere gameshop in Utrecht had volgens mij een launchparty op donderdag om 00:00
Yup, haal je 360 dus vanaf 0:00 op.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:41 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Bij Funactics dus? En dan willen ze hem ook al in de verkoop gooien?
Haha, en ik weet nog steeds niet wie jij bent.quote:Op zondag 20 november 2005 00:58 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hijs een relaxte gast man, moet binnenkort ff een biertje drinken bij hem thuis![]()
Heb hem net even gesproken en inderdaad je hebt gelijk, vanaf 0:00 kunnen we de X360's ophalenquote:Op zondag 20 november 2005 15:10 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Yup, haal je 360 dus vanaf 0:00 op.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |