Bij mij komt ie gewoon op m'n oude xbox, verticaal en dan de Dreamcast ernaast.quote:Op zondag 20 november 2005 15:45 schreef Gamedemon het volgende:
* Gamedemon Ruimte gemaakt heeft voor 360
Dit is helaas niet mogelijk nee.quote:Op zondag 20 november 2005 17:19 schreef Fusion het volgende:
Waarschijnlijk een stomme vraag, en het zal ook wel niet kunnen, maar kun je de 360 ook gebruiken om tv-programma's op te nemen? Dus als een soort van harddiskrecorder (aangezien er toch een harddisk in zit). Het zal wel niet, maar ik dacht: vragen kan geen kwaad!
Tis wat, denk dat geen enkele serieuze gamer dat erg vindtquote:Op zondag 20 november 2005 17:50 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
the hottest games out there, zoals 50cent bulletproof kun je niet draaien volgens fox.
als ik em zou hebben zou die hot zijn jah! kheb genoeg benzine en een aansteker om het spel ritueel te verbranden!quote:Op zondag 20 november 2005 17:50 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
the hottest games out there, zoals 50cent bulletproof kun je niet draaien volgens fox.
quote:Op zondag 20 november 2005 17:45 schreef peristilius het volgende:
Het is echt zeiken om het zeiken, snap nog steeds niet dat ze de hele tijd roepen dat alles te duur is.
"Hottest games out there" en 50 cent passen niet in 1 zin. Je hebt geen smaak en/of verstand van games. U bent de lompste schakel, tot ziens!quote:Op zondag 20 november 2005 17:50 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Misschien dat ik m ooit op mn TFT ga zetten, maar dat haalt het hele idee achter een console weg.quote:Op zondag 20 november 2005 18:37 schreef HassieBassie het volgende:
Zijn er hier meer mensen die de 360 gaan aansluiten op een computermonitor?
Bij gebrek aan een HD tv is een 21 inch crt monitor toch best een alternatief, of zie ik het fout?
Sinds wanneer verplicht het aanstluiten op je tft je om met een muis 3cm van het scherm te gaan zitten?quote:Op zondag 20 november 2005 18:44 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Misschien dat ik m ooit op mn TFT ga zetten, maar dat haalt het hele idee achter een console weg.
Console is op de bank zitten gamen, pc gamen is krampachtig geschuif van je muis met je snater tegen het scherm.
Sinds wanneer is lezen zo moeilijk? Waar zeg ik dat? Wederom, Laton bewijs je dat lezen niet echt je sterkste punt is.........quote:Op zondag 20 november 2005 18:46 schreef Laton het volgende:
[..]
Sinds wanneer verplicht het aanstluiten op je tft je om met een muis 3cm van het scherm te gaan zitten?![]()
Zet je je 19 inch scherm op 2/3 meter van je bank.quote:Op zondag 20 november 2005 18:51 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is lezen zo moeilijk? Waar zeg ik dat? Wederom, Laton bewijs je dat lezen niet echt je sterkste punt is.........
Het enige wat ik hiermee duidelijk wil maken is:
A) Een computerscherm staat altijd op een bureau/ computermeubel
B) Consolegames speel je vanaf een bank/ luie stoel en hierbij staat het scherm ALTIJD verder dan wanneer je achter de PC zit.
Of je bent te dom om het te snappen, of je probeert een grapje te maken die hopeloos mislukt is.
God wat ben jij een zeikstraal zeg. Je gaat als je je xbox aansluit op je tft toch niet achter je bureau zitten? Dan zet je hem toch naast je tv ofzo en chill je gewoon alsnog op de bank?quote:Op zondag 20 november 2005 18:51 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is lezen zo moeilijk? Waar zeg ik dat? Wederom, Laton bewijs je dat lezen niet echt je sterkste punt is.........
Het enige wat ik hiermee duidelijk wil maken is:
A) Een computerscherm staat altijd op een bureau/ computermeubel
B) Consolegames speel je vanaf een bank/ luie stoel en hierbij staat het scherm ALTIJD verder dan wanneer je achter de PC zit.
Of je bent te dom om het te snappen, of je probeert een grapje te maken die hopeloos mislukt is.
Tja, niet iedereen heeft een enorme TV, mijn TV is bijv. wel groter, maar om nou te zeggen dat het echt veel scheelt? Het wordt voor mij gewoon afwachten welke van de 2 ik zal gaan gebruiken, maar opzich willen beide primaquote:Op zondag 20 november 2005 19:02 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb weinig zin om alles hier te gaan verbouwen om op een veel te klein TFT schermpje met mijn Xbox360 te spelen vanaf de bank. Ik hou het wel lekker bij mijn TV.
Ja, dat is de instelling van een hoop mensen hier ook. Zelf weten hoe en waarop je gamed, zolang je maar gamed met een [insert favo platform].quote:Op zondag 20 november 2005 19:29 schreef H.Flick het volgende:
Iedereen moet ook zelf weten hoe en waarop hij gamed natuurlijk. Als je daar al 'ruzie' door gaat krijgen.
28" tegen 15,4", ik weet waar ik op ga spelen.quote:Op zondag 20 november 2005 19:12 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Tja, niet iedereen heeft een enorme TV, mijn TV is bijv. wel groter, maar om nou te zeggen dat het echt veel scheelt? Het wordt voor mij gewoon afwachten welke van de 2 ik zal gaan gebruiken, maar opzich willen beide prima.
herkenbaar :\quote:Op zondag 20 november 2005 22:35 schreef Morthill het volgende:
[..]
28" tegen 15,4", ik weet waar ik op ga spelen.
Ik mag toch hopen een RGB kabel?quote:Op maandag 21 november 2005 00:45 schreef Retarded het volgende:
72 cm breedbeeld 100hz... HD-kabel ertussen, en ik vertrouw dan maar op een beetje kwaliteit
zou idd leuk zijn, wil ook een surround sound setje erbij kopen namelijk.quote:Op maandag 21 november 2005 07:21 schreef gijsje79 het volgende:
Zit er ook een optische aansluiting op de 360?
Dat ik de sound surround kan hebben?
Of moeten we dan weer wachten op een andere kabel zoals bij de huidige Xbox?
gelukkig maar, want zo geweldig ziet het er niet uit. Niet wat ik ervan zou verwachten.quote:Op maandag 21 november 2005 08:46 schreef Chocobo het volgende:
In ieder geval wel wat screens,... ik hoop zo dat dit spel een beetje goed geaccepteerd wordt![]()
Hier meer user screens. Note: dit zijn niet uiteindelijke screens.... ze missen contrast en brightness en scherpte.....
[afbeelding]
[afbeelding]
Same here hoor, mijn verwachtingen war betreft PD0 zijn al flink naar beneden geschroefd. Hij kan alleen nog maar meevallen.quote:Op maandag 21 november 2005 08:56 schreef Retarded het volgende:
Ik denk dat PD0 nog eens goed tegen kan vallen. Iedereen is zo laaiend enthousiast dat ik er niet van op zou kijken dat een game als CoD2 beter gaat scoren en verkopen. CoD2 ga ik zelf sowieso halen, ik vond het echt een geweldige game toen ik hem speelde!
Vrijwel alle consoles? CoD2 verschijnt alleen op PC en Xbox 360?quote:Op maandag 21 november 2005 09:05 schreef twi het volgende:
Prima dat CoD2 wellicht een iets betere game is, maar persoonlijk ga ik toch liever voor Perfect Dark. Althans, als ik direct een X360 had gehaaldGeef mij maar iets exclusiefs. Ja, op de een of andere manier weegt dat mee in m'n beslissing ja. Liever een exclusive game dan eentje die op vrijwel alle consoles te krijgen is.
Zo heel veel verschil zal er in kwaliteit niet in zitten, het lijkt me niet dat na de laatste impressie die ik heb gelezen PD0 een kutgame is, verre van dat.
CoD2 wel,.....quote:Op maandag 21 november 2005 09:29 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Vrijwel alle consoles? CoD2 verschijnt alleen op PC en Xbox 360?
Houvast aan goede tijden denk ik. Nee de huidige consoles trekken het eeeeecht niet bij de nieuwe next-gen. De meeste mensen lopen ook blind sommige reviewers achterna die graphics puur baseren op het huidige level. Ook is iedereen in de ban van HD,... is het geen HD dan is het niet mooi, en iedereen loopt er achteraan.quote:Op maandag 21 november 2005 09:42 schreef Retuobak het volgende:
Wat een vertrouwen heb je trouwens in de Xbox 1 SocialDisorder, ik blijf het verbazingwekkend hoe goed mensen de Xbox ineens vinden presteren op grafisch vlak nu de next-gen zich aandient. Wat ik gezien heb van de beelden van de Xbox komt de Xbox niet eens in de buurt van de grafische pracht van next-gen, ik weet echt niet waar sommige figuren het vandaan halen. Ik stel voor dat dergelijke mensen eens langs gaan bij de opticien.
ik heb het alleen over PGR3, en buiten de auto's en het wegdek (waarvan ik echt wel zoiets had van WAUW!), vond ik het niet echt bijzonder. Ook de FSAA mis ik. Iets wat overigens wel wordt toegepast in sommige filmpjes van PGR3, dus dat is gewoon misleiding.quote:Op maandag 21 november 2005 09:42 schreef Retuobak het volgende:
Wat een vertrouwen heb je trouwens in de Xbox 1 SocialDisorder, ik blijf het verbazingwekkend hoe goed mensen de Xbox ineens vinden presteren op grafisch vlak nu de next-gen zich aandient. Wat ik gezien heb van de beelden van de Xbox komt de Xbox niet eens in de buurt van de grafische pracht van next-gen, ik weet echt niet waar sommige figuren het vandaan halen. Ik stel voor dat dergelijke mensen eens langs gaan bij de opticien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |