Uhm ja, dit was onze plaats, stomme smurf!quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:58 schreef HeatWave het volgende:
Volkomen terecht natuurlijk, dat zwarte gepeupel moet zijn plaats kennen.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:59 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, moeten jullie gaan geen slotjes zetten en bans uitdelen etc?![]()
Je kan toch bans aanvragen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sinds wanneer kunnen moderators bans uitdelen, n00b.
Oh, ik heb je weer eens overschatquote:Op vrijdag 18 november 2005 14:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Berg je popcorn maar weer op, aangezien je mij niet zult aantreffen in een bitchfight.!
De laatste die dat probeerde was Christine en die zie je sindsdien ook niet meer terug in ShowChat.
Ik denk dat ze zichzelf dan ook meer durft te laten gaan.quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:41 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Wat zou daar eik de reden voor zijn. Dat het voor de vrouw moeilijker is om te ontdekken wat ze lekker vind/wil?
Ik werk eraan achter de schermenquote:Op vrijdag 18 november 2005 14:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waarmee? Met het blauwe kleurtje?
Wéér?quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:01 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Oh, ik heb je weer eens overschat![]()
Goed zo.quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik werk eraan achter de schermen.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:02 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Je kon ook al niet over water lopen![]()
Met als leuke extra de random-ban-bombquote:
Ctrl en Shift.quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:03 schreef babette21 het volgende:
he Buup, even een vraagje
ik heb het weer voor elkaar om m´n toetsenbord te verontregelen en krijg steeds verkeerde tekens
hoe kom ik daar ook alweer vanaf?
Alt+Shiftquote:Op vrijdag 18 november 2005 14:03 schreef babette21 het volgende:
ik heb het weer voor elkaar om m´n toetsenbord te verontregelen en krijg steeds verkeerde tekens
Control+Shiftquote:Op vrijdag 18 november 2005 14:03 schreef babette21 het volgende:
Beleeft ShowChat haar seksuele piek?quote:
Te beginnen met de blauwe usersquote:Op vrijdag 18 november 2005 14:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Met als leuke extra de random-ban-bomb.
hele usergroepen eraf.
JIj snapt het machtsspelletje echt niet he?quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Te beginnen met de blauwe users
Mods zijn immers gewoon users met wat extra knopjes toch?
Ontastbaar, dus vrouwelijk.quote:
Je kan wel random users bannen, maar zonder users geen Fok!quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
JIj snapt het machtsspelletje echt niet he?.
Aandoenlijk.
Ik was aan het lunchenquote:Op vrijdag 18 november 2005 13:53 schreef Duiveltja het volgende:
Misschien wel, maar mening van een 30er geeft misschien wat meer inzicht. Cc!!!!
Yeps, bij Yvonne of Danny. Kan je nagaan wat een sletten hier allemaal zitten. Uit de broek voor een kleurtjequote:Op vrijdag 18 november 2005 14:08 schreef bar_rel het volgende:
[..]!
Wat moet jedoen om blauw te worden? Uit de broek?
Yvonne is wel lekker tochquote:Op vrijdag 18 november 2005 14:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Yeps, bij Yvonne of Danny. Kan je nagaan wat een sletten hier allemaal zitten. Uit de broek voor een kleurtje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |