Dat denkt volgens mij 99,9% van de mensen die dit topic opentquote:
moet je nagaan wat een vulgaire type's er hier op fok rondlopen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:59 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Dat denkt volgens mij 99,9% van de mensen die dit topic opent![]()
Dan hoor ik bij die 0,1 procentquote:Op vrijdag 18 november 2005 11:59 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Dat denkt volgens mij 99,9% van de mensen die dit topic opent![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:02 schreef -BoosBloempje- het volgende:
[..]
Dan hoor ik bij die 0,1 procent
Dacht jij aan anusjes?quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:02 schreef -BoosBloempje- het volgende:
[..]
Dan hoor ik bij die 0,1 procent
Verder van de waarheid kun je bijna niet af zitten, zou ik willen zeggen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:16 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Ik heb hier twee manderijntjes voor me liggen, van die kleine schattige.
Eentje zit vrij los in z'n schil, en de andere goed strak. Zo strak zelfs dat de schil de vorm van de verschillende partjes aanneemt.
Het blijkt wel weer dat het manderijntje met de strakke schil een stuk lekkerder smaakt, hij is veel zuurder en de schilletjes om de partjes heen zijn een stuk minder hard waardoor de verschillende partjes lekker weghappen.
Het manderijntje met de wat lossere schil is vrij smakeloos en heeft wat taaie schilletjes om de verschillende partjes heen.
Mijn tip voor wie vandaag of morgen naar de markt gaat, pak de strak gevormde manderijntjes
Waarin " mandarijntjes" metaforen zijn voor 2 vrouwen van respectievelijk 22 en 62?quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:16 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Het blijkt wel weer dat het manderijntje met de strakke schil een stuk lekkerder smaakt,
Het manderijntje met de wat lossere schil is vrij smakeloos en heeft wat taaie schilletjes om de verschillende partjes heen.
We kunnen de conclusie dus uitbreiden.quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:49 schreef hond_in_de_goot het volgende:
Ja en droog.
Wat ben jij nu weer voor figuur dat je daar meteen aan denktquote:
helemaal mee eensquote:Op vrijdag 18 november 2005 11:16 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Ik heb hier twee manderijntjes voor me liggen, van die kleine schattige.
Eentje zit vrij los in z'n schil, en de andere goed strak. Zo strak zelfs dat de schil de vorm van de verschillende partjes aanneemt.
Het blijkt wel weer dat het manderijntje met de strakke schil een stuk lekkerder smaakt, hij is veel zuurder en de schilletjes om de partjes heen zijn een stuk minder hard waardoor de verschillende partjes lekker weghappen.
Mijn tip voor wie vandaag of morgen naar de markt gaat, pak de strak gevormde manderijntjes
Ik zeg maar zo: Hoe dichter bij de nul, des te strakker om de ...quote:
1) Pellen maakt bijna geen verschil als je eventjes rolt.quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:16 schreef Keerzijde het volgende:
[..]
Verder van de waarheid kun je bijna niet af zitten, zou ik willen zeggen.
Voor mandarijntjes geldt juist dat je moet kiezen voor die, die LOS in hun vel zitten:
1) Pelt veeeel gemakkelijker
2) Zijn meestal zoeter, DUS lekkerder
3) Zijn droger, zodat het sap niet overal heen spuit wanneer je er in bijt
4) Schilletjes zijn iets taaier, maar dat kauwt juist lekker
Dus advies aan iedereen: "Koop mandarijnen met lossere schilletjes" !![]()
(Voor alle andere zaken geldt natuurlijk WEL dat lekker strak de voorkeur heeft)![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |