Tuurlijk voor de stemmen.... of het helptquote:Op vrijdag 18 november 2005 11:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
goedemorgen![]()
to little too late imo. Het is niet dat ie er nog in slapen kan toch? en als ze aangeeft er geeneens spijt van te hebben....
Alles voor de stemmen??
Precies, prima actie van BB om haar even op haar nummer te zetten, dat werd hoog tijd.quote:
Geef hem maar een wortelquote:Op vrijdag 18 november 2005 11:05 schreef Kleintje het volgende:
Ik ben weer even richting paard. Tot later!
hahaha, nadruk ff verkeerd... ik bedoelde meer: wat gaat ze deze week nog meer voor kunst(kop)jes flikken om er maar IN te blijven?? Misschien gaat ze Roel wel verleiden in navolging van Haar Grote Voorbeeld......quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:05 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Tuurlijk voor de stemmen.... of het helpt
Dit Vraag hier verkering aan Lieske al gezien?quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:08 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
Net wakker heb er al weer 4 1/2 uur opzitten, bijna weekend
goeie morgenquote:Op vrijdag 18 november 2005 11:05 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Precies, prima actie van BB om haar even op haar nummer te zetten, dat werd hoog tijd.
Ze denkt alles te kunnen maken onder het mom van "jaaah toen was ik dronken" of "was toch een grapje"
Dat ze zich niks meer van haar 'stoere' actie kan herinneren is gewoon bullshit![]()
mogguh trouwens![]()
Daar hadden ze haar toen gelijk toe moeten dwingen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:58 schreef Bocaj het volgende:
Hello Goodmorning Folks!
Naat gaat het bed van Menno verschonen en legt er iets van een bloem op vandaag!
De bewoners die het gezien hebben ja...quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:13 schreef stil het volgende:
[..]
Daar hadden ze haar toen gelijk toe moeten dwingen.
Nu heeft het geen zin meer.
dat klinkt nou verstandigquote:Op vrijdag 18 november 2005 11:13 schreef stil het volgende:
Daar hadden ze haar toen gelijk toe moeten dwingen.
Nu heeft het geen zin meer.
Jij bent ook nog niet wakker. TT nummer moet 770 zijn.quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:05 schreef doka het volgende:
De bewoners dus, he.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:17 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
hey meid, lekker geslapen?![]()
Truus alweer opgeladen?![]()
waarschijnlijk een nemo-nachtmerriequote:Op vrijdag 18 november 2005 11:21 schreef scanman01 het volgende:
Zal Nathalie lekker geslapen hebben? Vast niet
Ik hoop dat ze met een flinke kater opgestaan is en ditmaal niet door de drank.quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:21 schreef scanman01 het volgende:
Denk het ook niet nee. Ze loopt als een zoutzak rond.quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:21 schreef scanman01 het volgende:
Wel een beetje zielig ...quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:24 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
waarschijnlijk een nemo-nachtmerrie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |