Trouwens.. vind dat Dido en Roel er ook wel erg makkelijk mee weg komen. Zij wisten het, waren erbij en lagen helemaal in een deuk. Ook zij waren fout..quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als BB eerst de tranen in de dbk laat zien en vervolgens haar 'symbolische' actie, dan heb je maarzo kans dat de kijkers erin trappen. Hopelijk gaat BB Het niet op die manier doen dus
`quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:05 schreef flugeltje het volgende:
een goede morgen allen tesaam
Iemand een bakkie koffie voor me?
Van welke planeet kom jij?quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:13 schreef milagro het volgende:
[..]
Nee, hoor, vind ik echt onzin
Ze werd overvallen, met half Nederland LIVE als getuige.
Snap best dat je dan niet meteen reageert zoals wenselijk is of geacht wordt.
Je zou een direct excuses net zo goed als strategie kunnen zien.
In eerste instantie in de verdediging schieten is m.i. heel menselijk.
Je wil toch niet zeggen dat je nu pas net uit je bedje komt rollen he?quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:05 schreef flugeltje het volgende:
een goede morgen allen tesaam
Iemand een bakkie koffie voor me?
Dido lag helemaal in een deuk, maar daar is idd niet over gezegd.quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:14 schreef Tamrah het volgende:
[..]
Trouwens.. vind dat Dido en Roel er ook wel erg makkelijk mee weg komen. Zij wisten het, waren erbij en lagen helemaal in een deuk. Ook zij waren fout..
mee eensquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:00 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie: "...... Maar ja, ik ben genoeg door de mangel gehaald nu"
Inderdaad, dan hoeft het ook niet altijd gemeend te zijn.quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:13 schreef milagro het volgende:
Daar verschillen we dan over van mening.quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:13 schreef milagro het volgende:
[..]
Nee, hoor, vind ik echt onzin
Ze werd overvallen, met half Nederland LIVE als getuige.
Snap best dat je dan niet meteen reageert zoals wenselijk is of geacht wordt.
BB heeft tegen Menno gezegd haal die stem maar bij Joost vandaag en geeft deze aan Nath.quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:15 schreef teamlead het volgende:
zeg.. zoals ik lieske net hoor, heeft ze gelijk: Menno mocht 1 stem bij iemand weg halen.. dat betekent dat hij dus ook 1 stem bij dido weg had kunnen halen en die aan natte lie geven.. nog bredere bank
Dat is inderdaad het lastige van deze bank... Op Lieske na mogen ze van mij collectief vertrekkenquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:17 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Maar goed, ik vind het een moeilijke bank, ik kan niet kiezen wie ik het liefst als eerste zie gaan...
Pfff.. daaar heeft Menno wat aan. NOT !!quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:17 schreef Bocaj het volgende:
Naat zegt nu aan de groep dat Nemo in de wasmachine zit(Ze is nu bezig met een charme offensief!)
Helemaal mee eens. Je kunt het ook zelfs nu nog goed zien aan de manier waarop ze erover praat. Ze baalt ervan dat Menno en de kijkers er zo van balen, maar ze snapt het duidelijk nog steeds niet echt.quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar verschillen we dan over van mening.
Ik denk toch echt dat ik, als ik zoiets van mezelf terugzag en het me niet herinnerde, excuses zou stamelen.
Maar nee, niet alleen deed ze dát niet, OK dat kan ze in alle hectiek "vergeten"zijn, ze presteerde het ook nog om direct mee te gaan in het geruststellende gebagatelliseer van de overige bewoners.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het lastige van deze bank... Op Lieske na mogen ze van mij collectief vertrekken
Ik wel.... Hij wilde eerst Ingrid sparen maar die gaf een rare opmerking inz. zijn praatsnelheid.... en toen koos hij voor Joost...quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:19 schreef regenworm het volgende:
[..]
BB heeft tegen Menno gezegd haal die stem maar bij Joost vandaag en geeft deze aan Nath.
Kan me niet voorstellen dat het menno's idee was.
Zeker wel.quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dido lag helemaal in een deuk, maar daar is idd niet over gezegd.
Mij ook niet.. maar missen zou ik haar ook niet.. heeft maar weinig toegevoegde waarde. .maar ja.. met Lieske alleen in het huis wordt het ook snel saaiquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:20 schreef Kleintje het volgende:
Ach Teamlead... Ingrid mag van mij ook nog blijven. Zij stoort me niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |