Ik snap je punt niet helemaal. Behalve dat je het een oninteressant onderwerp vindt. Maar dat is weer in tegenspraak met het feit dat je er wéér een post aan wijdt.quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:55 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik vind dat je een beetje zeurtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Iedereen hier eigenlijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
1 mindere actie en hoppa, er wordt uuuuuuren lang over doorgemieptom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
BB SC is een soort virtueel BB huis, te lang te veel op elkaar terwijl er geen reet gebeurt, en aldus wordt iedere mug een olifant, want een mug sla je zo dood, dus dan is de lol er snel af, een olifant kun je lekker lang tegenaanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik bedoelde dat ze bij Menno ook recht in zijn gezicht klote-streken hebben uitgehaald, dat valt bij de rest enigzins mee. De rest verwacht niet dat er zo vuil is geroddeld, denk ikquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb het niet alleen over Menno, ik heb het over iedereen...
Als Rob achteraf hoort wat er over hém gezegd is denk ik niet dat hij zomaar z'n schouders ophaalt. Hetzelfde geldt natuurlijk voor de rest.....
Hoe langer je in het huis zit hoe meer er over je gezegd is en hoe meer je achteraf pissig kunt worden op bepaalde personen...
Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben. Ze schrikken zich wellicht rot achteraf als ze horen dat het niet altijd pais en vree is geweest in het huis..quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:02 schreef Radobe het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ze bij Menno ook recht in zijn gezicht klote-streken hebben uitgehaald, dat valt bij de rest enigzins mee. De rest verwacht niet dat er zo vuil is geroddeld, denk ik
tlfquote:Op vrijdag 18 november 2005 13:02 schreef Falco het volgende:
Zitten de mensen van de TLF nu in dit topic te posten ofzoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
The Love Factory, van Miss Nana Love... onze enigste echte calimeroquote:Op vrijdag 18 november 2005 13:04 schreef teamlead het volgende:
[..]
tlfom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
The Love Factoryquote:Op vrijdag 18 november 2005 13:04 schreef teamlead het volgende:
[..]
tlfom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tip: eerst een mus van maken, kun je ook een tijd mee vooruit.quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:55 schreef milagro het volgende:
<..> en aldus wordt iedere mug een olifant, want een mug sla je zo dood, dus dan is de lol er snel af, een olifant kun je lekker lang tegenaanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hoiquote:Op vrijdag 18 november 2005 13:05 schreef BONG4002 het volgende:
Dido is niet echt super in dr humom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oja, hoi btwom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat nou foute actie?quote:Op vrijdag 18 november 2005 08:37 schreef pullup het volgende:
Goedemorgenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik blijf van mening dat het een foute actie was van BB om Nathalie op deze manier op de bank te zetten.
trek het je niet aan, Gert, het is maar 1 mening, tussen de velen die het met jou eens zijnquote:Op vrijdag 18 november 2005 13:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik snap je punt niet helemaal. Behalve dat je het een oninteressant onderwerp vindt. Maar dat is weer in tegenspraak met het feit dat je er wéér (proest ) een post aan wijdt.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als je aan het relativeren slaat, dan is dat hele programma al snel geen reet meer aan. Ik was het vorige weekend weg. Ik had daarna écht even moeite om me weer aan die flauwekul te gaan wijden. Wat posts getypt.. en weer gedelete.. denkend: waar gáát dit over..
Gelukkig zit je er al heel snel weer middenin, als je even je best doet.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De Calimero Fan Clubquote:Op vrijdag 18 november 2005 13:05 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
The Love Factory, van Miss Nana Love... onze enigste echte calimero
Toch wel mínstens 6, inderdaad.quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:06 schreef Pinball het volgende:
[..]
Tip: eerst een mus van maken, kun je ook een tijd mee vooruit.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hahaquote:Op vrijdag 18 november 2005 13:02 schreef Gert het volgende:
Gelukkig zit je er al heel snel weer middenin, als je even je best doet.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Want zij zijn slim en ik is dom, en dat is heelemaal niet eerlijk!! Owneequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop