abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 18 november 2005 @ 13:02:15 #226
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32369997
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 12:55 schreef milagro het volgende:

[..]

Ik vind dat je een beetje zeurt
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Iedereen hier eigenlijk
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

1 mindere actie en hoppa, er wordt uuuuuuren lang over doorgemiept
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

BB SC is een soort virtueel BB huis, te lang te veel op elkaar terwijl er geen reet gebeurt, en aldus wordt iedere mug een olifant, want een mug sla je zo dood, dus dan is de lol er snel af, een olifant kun je lekker lang tegenaan
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ik snap je punt niet helemaal. Behalve dat je het een oninteressant onderwerp vindt. Maar dat is weer in tegenspraak met het feit dat je er wéér een post aan wijdt.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Als je aan het relativeren slaat, dan is dat hele programma al snel geen reet meer aan. Ik was het vorige weekend weg. Ik had daarna écht even moeite om me weer aan die flauwekul te gaan wijden. Wat posts getypt.. en weer gedelete.. denkend: waar gáát dit over..
Gelukkig zit je er al heel snel weer middenin, als je even je best doet.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_32370006
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 12:58 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ik heb het niet alleen over Menno, ik heb het over iedereen...

Als Rob achteraf hoort wat er over hém gezegd is denk ik niet dat hij zomaar z'n schouders ophaalt. Hetzelfde geldt natuurlijk voor de rest.....

Hoe langer je in het huis zit hoe meer er over je gezegd is en hoe meer je achteraf pissig kunt worden op bepaalde personen...
Ik bedoelde dat ze bij Menno ook recht in zijn gezicht klote-streken hebben uitgehaald, dat valt bij de rest enigzins mee. De rest verwacht niet dat er zo vuil is geroddeld, denk ik
  vrijdag 18 november 2005 @ 13:02:49 #228
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_32370014
Zitten de mensen van de TLF nu in dit topic te posten ofzo
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_32370025
Flugeltje hoe gaat het met je gezondheid?
  vrijdag 18 november 2005 @ 13:04:25 #230
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_32370043
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 13:02 schreef Radobe het volgende:

[..]

Ik bedoelde dat ze bij Menno ook recht in zijn gezicht klote-streken hebben uitgehaald, dat valt bij de rest enigzins mee. De rest verwacht niet dat er zo vuil is geroddeld, denk ik
Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben. Ze schrikken zich wellicht rot achteraf als ze horen dat het niet altijd pais en vree is geweest in het huis..
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  vrijdag 18 november 2005 @ 13:04:25 #231
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_32370044
Er zijn wat vissen dood
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
!
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  vrijdag 18 november 2005 @ 13:04:27 #232
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_32370045
Wat zijn ze nu aan het redden?

* Jojogirl was ff wat te eten scoren...
  vrijdag 18 november 2005 @ 13:04:37 #233
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_32370047
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 13:02 schreef Falco het volgende:
Zitten de mensen van de TLF nu in dit topic te posten ofzo
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
tlf
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  vrijdag 18 november 2005 @ 13:05:10 #234
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32370058
Dido is niet echt super in dr hum
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Oja, hoi btw
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  vrijdag 18 november 2005 @ 13:05:27 #235
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_32370070
Rob kan weer een leuke grap uithalen met vissen en een wc!
pi_32370080
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 13:04 schreef teamlead het volgende:

[..]

tlf
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
The Love Factory, van Miss Nana Love... onze enigste echte calimero
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
  vrijdag 18 november 2005 @ 13:06:26 #237
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_32370101
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 13:04 schreef teamlead het volgende:

[..]

tlf
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
The Love Factory
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  vrijdag 18 november 2005 @ 13:06:55 #238
242 Pinball
Electric Monk
pi_32370113
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 12:55 schreef milagro het volgende:
<..> en aldus wordt iedere mug een olifant, want een mug sla je zo dood, dus dan is de lol er snel af, een olifant kun je lekker lang tegenaan
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Tip: eerst een mus van maken, kun je ook een tijd mee vooruit.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  vrijdag 18 november 2005 @ 13:07:25 #239
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_32370121
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Afleidingsmanoeuvre&lt;/a&gt;
pi_32370124
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 13:05 schreef BONG4002 het volgende:
Dido is niet echt super in dr hum
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Oja, hoi btw
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
hoi
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Nee genomineerd staan en een vrolijke Dido gaat niet echt samen geloof ik.
  vrijdag 18 november 2005 @ 13:07:48 #241
59611 hace_x
Burgerman met 2 kids
pi_32370131
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 08:37 schreef pullup het volgende:
Goedemorgen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ik blijf van mening dat het een foute actie was van BB om Nathalie op deze manier op de bank te zetten.
Wat nou foute actie?

Wat een gelul zeg. Dit is nou juist het leuke van BigBrother: De CAMS capturen alles en je gedrag wordt genadeloos vastgelegd. Er is geen plaats in BB voor LIEGENDE HUICHELACHTIGE MEELOOPtrutten zoals Nathelie er duidelijk eentje is. Wat een vuile teef is dat zeg; gewoon blijven ontkennen en net doen alsof je van NIETS weet. Alsof je dat vergeet als je een paar drankjes op hebt. Nou echt niet dus.
Nathelie is een vieze vuile pesthaas en ze gaat over lijken; goed dat er BB-redactie is die dit HUICHELACHTIGE GEDRAG af te straffen. Dizz is bigbrother en het is goed als Nathelie dat weet.

Ik hoop dat ze er falikant uit wordt gestemd en dat Menno in de studio zijn voeten aan haar mag afvegen. (Wel eerst even door de hondenpoep lopen Menno!)
-- Hace_x
mijn weblog | Fotoboek
  vrijdag 18 november 2005 @ 13:07:53 #242
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_32370132
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Wie zei daar nu "wat zielig, zijn ouders zijn dood"??
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_32370151
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 13:02 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik snap je punt niet helemaal. Behalve dat je het een oninteressant onderwerp vindt. Maar dat is weer in tegenspraak met het feit dat je er wéér (proest ) een post aan wijdt.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Als je aan het relativeren slaat, dan is dat hele programma al snel geen reet meer aan. Ik was het vorige weekend weg. Ik had daarna écht even moeite om me weer aan die flauwekul te gaan wijden. Wat posts getypt.. en weer gedelete.. denkend: waar gáát dit over..
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
trek het je niet aan, Gert, het is maar 1 mening, tussen de velen die het met jou eens zijn
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_32370156
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 13:05 schreef Snaptnix het volgende:

[..]

The Love Factory, van Miss Nana Love... onze enigste echte calimero
De Calimero Fan Club
  vrijdag 18 november 2005 @ 13:09:01 #245
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_32370167
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Afleidingsmanoeuvre&lt;/a&gt;
  Moderator vrijdag 18 november 2005 @ 13:09:23 #246
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32370175
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 13:06 schreef Pinball het volgende:

[..]

Tip: eerst een mus van maken, kun je ook een tijd mee vooruit.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Toch wel mínstens 6, inderdaad.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_32370212
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 13:02 schreef Gert het volgende:
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
haha
pi_32370222
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 13:08 schreef regenworm het volgende:

[..]

De Calimero Fan Club
Want zij zijn slim en ik is dom, en dat is heelemaal niet eerlijk!! Ownee
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  vrijdag 18 november 2005 @ 13:11:25 #249
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_32370229
Ze zijn nu al een paar weken bezig over die vissen, gek hè dat ze dan ineens dood zijn...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  vrijdag 18 november 2005 @ 13:11:35 #250
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_32370234
Joost moet maar mond-op-mond beademing gaan uitvoeren en kijken of die vissen nog leven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop