En er volgt totaal geen waarschuwingquote:Op vrijdag 18 november 2005 01:25 schreef style het volgende:
De bewoners zitten keihard terug te schreeuwen naar voorbijgangers.![]()
Ze krijgen nu een waarschuwing.quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En er volgt totaal geen waarschuwing
Nu wel.quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Net wel... ik was ze voor... want het was te verwachten.quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mietjes zekerquote:Op vrijdag 18 november 2005 01:30 schreef BONG4002 het volgende:
Chantal "Dit zijn volgens mij hele gevaarlijke jongens"
kan ook de plaatselijke kroeg zijn ,die daar niet zo gek vandaan zit (als die er nog zit teminste)quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:29 schreef Lamon het volgende:
De creme de la creme van Den Haag is weer uitgelopen.
Slaapt dat mens uberhaupt wel?quote:
De kroeg was al dicht voor de uitzending afgelopen volgens mijquote:Op vrijdag 18 november 2005 01:31 schreef Coraatje het volgende:
[..]
kan ook de plaatselijke kroeg zijn ,die daar niet zo gek vandaan zit (als die er nog zit teminste)
Wat hebben die met Den Haag dan?quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:31 schreef Coraatje het volgende:
[..]
kan ook de plaatselijke kroeg zijn ,die daar niet zo gek vandaan zit (als die er nog zit teminste)
Neu.. ze liepen de hele tijd Dehaaaag en Tietuuuuh te roepen, en ze waren overduidelijk met auto's.quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:31 schreef Coraatje het volgende:
[..]
De Obersturmbahnfüher riep dat ze sofort naar binnen moesten.quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:31 schreef avonne het volgende:
Ze rennen allemaal alsof ze nodig moeten piesen![]()
kan ook natuurlijk,lijkt me alleen onlogisch om met de auto vanuit denhaag naar aalsmeer te rijden om even wat over het hek te schreeuwen,maja je zal ze der vast bij hebben die dat wel doenquote:Op vrijdag 18 november 2005 01:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Neu.. ze liepen de hele tijd Dehaaaag en Tietuuuuh te roepen, en ze waren overduidelijk met auto's.
Er is daar een kroeg op loopafstand.quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:31 schreef Coraatje het volgende:
[..]
oke dan zit hij er nogquote:Op vrijdag 18 november 2005 01:36 schreef Arliator het volgende:
[..]
Er is daar een kroeg op loopafstand.
Sommige mensen vinden het ook onlogisch dat mensen de streams zitten te bekijken, het is maar wat je onlogisch vindtquote:Op vrijdag 18 november 2005 01:35 schreef Coraatje het volgende:
[..]
kan ook natuurlijk,lijkt me alleen onlogisch om met de auto vanuit denhaag naar aalsmeer te rijden om even wat over het hek te schreeuwen,maja je zal ze der vast bij hebben die dat wel doen
okeej daar heb je een puntje ...quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:37 schreef Arliator het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden het ook onlogisch dat mensen de streams zitten te bekijken, het is maar wat je onlogisch vindt![]()
Maar het is logischer om Den Haag te gaan gillen als je tig kilometer er vandaan woont?quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:35 schreef Coraatje het volgende:
[..]
kan ook natuurlijk,lijkt me alleen onlogisch om met de auto vanuit denhaag naar aalsmeer te rijden om even wat over het hek te schreeuwen,maja je zal ze der vast bij hebben die dat wel doen
ik zeg toch dat je ze der vast wel bij zal hebben.....quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:39 schreef Lamon het volgende:
[..]
Maar het is logischer om Den Haag te gaan gillen als je tig kilometer er vandaan woont?
Logica en BB zijn twee hele verschillende zaken.
Woefquote:Op vrijdag 18 november 2005 01:45 schreef Foreverblue het volgende:
De bekende Roel van de rookopdracht is weer even terug
[afbeelding]
jah ik ookquote:Op vrijdag 18 november 2005 01:45 schreef Arliator het volgende:
[..]
Oh ja, dat is Joppe, die bedoel ik
't is goed met je.quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:40 schreef Coraatje het volgende:
ik zeg toch dat je ze der vast wel bij zal hebben.....
lol de plek waar jij die eerste foto hebt gemaakt zat vroeger de gamma waar ik gewerkt heb ,vandaar dat ik over die kroeg begon ...quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:47 schreef MrObjective het volgende:
De tuin ligt zo goed als aan de openbare weg.
[afbeelding]
[afbeelding]
Er zijn hier al meer foto's geplaatst, en het ligt idd praktisch aan de weg, alleen een bewakertje staat de boel in de gaten te houden, maar als je op de openbare weg gaat staan, keil je zo iets over de muur heen, zover is het niet.quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:48 schreef Coraatje het volgende:
[..]
lol de plek waar jij die eerste foto hebt gemaakt zat vroeger de gamma waar ik gewerkt heb ,vandaar dat ik over die kroeg begon ...
Ik denk dat dat meer als geruststelling bedoeld is, dan dat Dido echt denkt dat het allemaal wel meevalt.quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:47 schreef Day het volgende:
Dido: ik denk wel dat mensen begrijpen dat het niet op een rotte manier bedoeld is (tegen Naat).
Oh meid, wat zit JIJ er naast!
Niks... alleen dat Joost de foto goed moest opbergen omdat er al vingers op zaten.quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:51 schreef melke het volgende:
En, wat zegt hij ervan?
Maar dat is net de bocht om vanaf de hoofdweg. Hoe kan daar een Gamma hebben gezetenquote:Op vrijdag 18 november 2005 01:48 schreef Coraatje het volgende:
[..]
lol de plek waar jij die eerste foto hebt gemaakt zat vroeger de gamma waar ik gewerkt heb ,vandaar dat ik over die kroeg begon ...
op het hoekje je rijd dan de laagte in en boven aan staat een wit gebouw iets van een notaris ,makelaardij...??? gebouw .Op de plek waar de gamma stond staan nu rijtjes huizen ,maar het is al 10 jaar geleden hoorquote:Op vrijdag 18 november 2005 01:54 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Maar dat is net de bocht om vanaf de hoofdweg. Hoe kan daar een Gamma hebben gezeten
Als je rechtdoor rijdt, dan zit daar volgens mij wel een kroegje. Maar ik kon gelijk door het hek rijden.
Op de terugweg liep ik er met een andere kandidaat langs. Vraag ie aan me (we stonden voor de deur met dat oog) : "Ik ben wel benieuwd waar dat huis nu is...." De bewaker en ik kregen toch de slappe lach. (Je zou het bijna gehoord moeten hebben).
Op die andere foto zie je rechts wat mensen staan. Dat was om een uur of 15:30. Die waren er waarschijnlijk om de karaoke op te bouwen.
Maar het zou een makkie zijn geweest om iets over het hek te gooien. Maar zag ik de lol niet van in. En was natuurlijk meteen mijn eigen glazen ingooien om het huis in te komen voor Chantal.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:55 schreef Foreverblue het volgende:
Jostiflippppppp
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik was aan de vroege kant. Dus ben vanaf de parkeergarage, voor de studio langsgelopen, voor BB-huis langs bij de bewaker. Rechsaf. Daar was wel een wit pandje. Daar ging ik weer naar rechts en daar waren ze allemaal rijtjeshuizen aan het bouwen. Toen weer rechts richting achter (artiesten)ingang.quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:58 schreef Coraatje het volgende:
[..]
op het hoekje je rijd dan de laagte in en boven aan staat een wit gebouw iets van een notaris ,makelaardij...??? gebouw op de plek waar de gamma stond staan nu rijtjes huizen ,maar het is al 10 jaar geleden hoor
Zou ik ook doen, wat moet je anders doen? En van een goede avond doorzakken heb je toch wel 2 dagen plezierquote:Op vrijdag 18 november 2005 02:01 schreef Day het volgende:
Oh, ze gaan zich flink bezatten komende week.
Ja, maar dat vindt papa niet goed, hoor!quote:Op vrijdag 18 november 2005 02:02 schreef Arliator het volgende:
[..]
Zou ik ook doen, wat moet je anders doen? En van een goede avond doorzakken heb je toch wel 2 dagen plezier![]()
Trustequote:Op vrijdag 18 november 2005 02:00 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ga te bed
En dromen over de jostiflip
Bridget zei 22 december tegen vriendin van Joost.quote:Op vrijdag 18 november 2005 02:04 schreef KRIBBET het volgende:
Ze hebben het nu over het aantal weken maar hoorde ze vanavond tijdens de live uitzending toch horen zeggen: 4 of 5 weken![]()
Heeft iemand dat ook meegekregen?
Ach, aangezien sommige bewoners rebels zijn, en schijt aan de regels, zullen ze zich van papa ook niet veel aantrekkenquote:Op vrijdag 18 november 2005 02:03 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, maar dat vindt papa niet goed, hoor!![]()
Bridget had het over 24 december... maar of dan de finale is weet ik niet.quote:Op vrijdag 18 november 2005 02:04 schreef KRIBBET het volgende:
Ze hebben het nu over het aantal weken maar hoorde ze vanavond tijdens de live uitzending toch horen zeggen: 4 of 5 weken![]()
Heeft iemand dat ook meegekregen?
quote:Op vrijdag 18 november 2005 02:06 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Bridget had het over 24 december... maar of dan de finale is weet ik niet.
Edit: of 22... dat kan ook.
Zullen we het op de 23ste houden danquote:Op vrijdag 18 november 2005 02:05 schreef Day het volgende:
[..]
Bridget zei 22 december tegen vriendin van Joost.
Voor de mensen die ooit naar de uitzending gaan en van ver komen, in het bonte schort kan je veel voor weinig eten, ligt niet echt bij de studio, maar als je dan toch een dagje uit bentquote:Op vrijdag 18 november 2005 02:01 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Ik was aan de vroege kant. Dus ben vanaf de parkeergarage, voor de studio langsgelopen, voor BB-huis langs bij de bewaker. Rechsaf. Daar was wel een wit pandje. Daar ging ik weer naar rechts en daar waren ze allemaal rijtjeshuizen aan het bouwen. Toen weer rechts richting achter (artiesten)ingang.
Heb even op de kalender gekeken en dan zou het op een donderdag vallen en dat zou heel goed kunnen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 02:08 schreef scanman01 het volgende:
Bridget had het over 5 weken, dus dat zou betekenen 22 december.
En hij probeert Roel te helpen wie op Roel heeft gestemd. Makkelijk als er niet op je gestemd is, hij denkt ook: missie gelukt, niemand heeft op mij gestemd!quote:Op vrijdag 18 november 2005 02:13 schreef Day het volgende:
Tafkar probeert Ingrid zwart te maken bij Roel.
Nee hoor, Bridget heeft duidelijk de 22ste gezegd in de live uitzendingquote:Op vrijdag 18 november 2005 02:14 schreef MissHobje het volgende:
Volgens mij is gewoon de 15e december de finale.. heb het ergens gelezen ( dacht op de site van bb maar vind het zo snel nie)
Ja, dan gaan ze vanaf nu wekelijks nomineren. Dan komt het netjes uitquote:Op vrijdag 18 november 2005 02:16 schreef Arliator het volgende:
[..]
Nee hoor, Bridget heeft duidelijk de 22ste gezegd in de live uitzending
Past wel precies in het plaatje, ik ga uit van de 22stequote:Op vrijdag 18 november 2005 02:17 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, dan gaan ze vanaf nu wekelijks nomineren. Dan komt het netjes uit
demmit nog langer lurkenquote:Op vrijdag 18 november 2005 02:16 schreef Arliator het volgende:
[..]
Had ik niet verwacht. Ben benieuwd hoe hij gaat reageren als hij erachter komt.quote:Op vrijdag 18 november 2005 02:16 schreef Day het volgende:
Lieske heeft zich in ieder geval niet voor de gek laten houden door de toenaderingsaktie van Roel.
Klopt. Geen misverstand mogelijk.quote:Op vrijdag 18 november 2005 02:16 schreef Arliator het volgende:
[..]
Zijn ze allemaal wel een beetje, alleen speelt de een het slimmer dan de anderquote:Op vrijdag 18 november 2005 02:25 schreef Stereotomy het volgende:
Lieske is de grootste meeloper van het BB5 huis
Die meid heeft geen eigen mening *en* geen zelfvertrouwen. Dodelijke combinatie.
Vind ook dat ze dat allemaal wel zijn. Ze heeft trouwens nooit meegelopen wat de nominaties betreft. Kun je niet van iedereen zeggen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 02:25 schreef Stereotomy het volgende:
Die meid heeft geen eigen mening *en* geen zelfvertrouwen. Dodelijke combinatie.
Ik ben totaal geen Lieske fan, maar je moet niet vergeten dat ze nog heel erg jong is.quote:Op vrijdag 18 november 2005 02:25 schreef Stereotomy het volgende:
Totale flauwekul. Lieske is juist geen meeloper en durft het aan om mensen aan te spreken op de dingen die haar niet aanstaan. Als je een meeloper bent, doe je dat dus niet. Zelf heeft ze bv geen enkel idee dat Nathalie de pest aan haar heeft, gewoon omdat Nathalie dat nooit zal laten blijken en/of zeggen. Zo zit Lieske gelukkig niet in elkaar. Ze vond het vanavond zelfs zielig voor Nathalie en nam het toen wat voor haar op. Of dat verstandig is geweest, is een ander verhaal, maar ze deed het wel.quote:Op vrijdag 18 november 2005 02:25 schreef Stereotomy het volgende:
Ik moet mezelf even quoten, dan heb ik 5-op-een-rijquote:Op vrijdag 18 november 2005 02:25 schreef Stereotomy het volgende:
Jij bent 'n fan hequote:Op vrijdag 18 november 2005 02:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Totale flauwekul. Lieske is juist geen meeloper en durft het aan om mensen aan te spreken op de dingen die haar niet aanstaan. Als je een meeloper bent, doe je dat dus niet. Zelf heeft ze bv geen enkel idee dat Nathalie de pest aan haar heeft, gewoon omdat Nathalie dat nooit zal laten blijken en/of zeggen. Zo zit Lieske gelukkig niet in elkaar. Ze vond het vanavond zelfs zielig voor Nathalie en nam het toen wat voor haar op. Of dat verstandig is geweest, is een ander verhaal, maar ze deed het wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |