abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32429309
http://www.nu.nl/news/629(...)euw_zorgstelsel.html

De communicatie doelstellingen van het project zijn dus bij lange na niet bereikt. Hopen dat het niet net zo een ramp gaat worden als het salarisautomatiseringsproject. Ben inderdaad bang dat we hier weer een gevalletje digitale betuwelijn hebben
pi_32433483
16 miljoen ook al was het de beste website van de hele wereld dan was het het geld nog niet waard!
De status 'bagger-user' voorbij
pi_32493743
quote:
Op zondag 20 november 2005 12:19 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Eh, ik denk dat de website over de nieuwe zorgverzekering toch wel zeer regelmatig geraadpleegd is het laatste jaar
persoonlijk, maar ik heb echt geen site van de overheid nodig om mij voor te lichten. Jammer dat er kneuzen zijn die dat toch moeten. Overigens moet je er ook maar in willen trappen in alles wat er op die sites vermeld staat - subjectiviteit viert hoogtij - je gaat er altijd op vooruit als je bijv. de zorgverzekeringssite moet geloven..

m'n punt is dan ook dat er met al die sites die informatie leveren, niet minder ambtenaren rondlopen, m.a.w. kost het ons steeds meer geld om de overheid ons te laten informeren....

Daar moet je maar voorstander van willen zijn..
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_33344135
Het gaat bij dit soort opdrachten wel vaak om het complete budget, dus alleen het bouwen van de site, maar ook de voorlichtingscampagne, nog steeds een hoop geld imo.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  vrijdag 23 december 2005 @ 15:00:17 #55
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_33344493
Damm 16 milj.
pi_33344667
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 14:48 schreef raptorix het volgende:
Het gaat bij dit soort opdrachten wel vaak om het complete budget, dus alleen het bouwen van de site, maar ook de voorlichtingscampagne.
Euuhh... hoe wordt dat voorlichtingscampagne dan besteed?
pi_33344961
Reclame campagnes, foldermateriaal, dat soort dingen.
pi_33347047
Je zit maar wat in de lege ruimte uit te kramen
  vrijdag 23 december 2005 @ 16:40:39 #59
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_33347754
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 16:18 schreef 004 het volgende:
Je zit maar wat in de lege ruimte uit te kramen
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_33348128
quote:
Op zondag 20 november 2005 19:51 schreef Sterke_Yerke het volgende:
16 miljoen ook al was het de beste website van de hele wereld dan was het het geld nog niet waard!
Als ik Google voor 16 miljoen zou kunnen kopen zou ik het gelijk accepteren.
pi_33348214
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 16:40 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Ik werk zelf bij vrij groot internetbedrijf (doen o.a. independer), en heb laatst met onze directeur besproken hoe het zat met een vergelijkbare opdracht, en daar ging het dus ook om totale budget, en niet alleen om bouwen van de site.
pi_33356134
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 14:14 schreef Overlast het volgende:
"meldt de Metro" , en iedereen wordt leip. Anders wacht je eerst even de reactie af.
Goh, wat ben ik ook een orakel. Fascinerend en indrukwekkend hoe ik altijd die nuance weet aan te brengen.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_33356794
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 16:58 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik werk zelf bij vrij groot internetbedrijf (doen o.a. independer), en heb laatst met onze directeur besproken hoe het zat met een vergelijkbare opdracht, en daar ging het dus ook om totale budget, en niet alleen om bouwen van de site.
het bedrag komt van het budget van het Ministerie van Volksgezondheid, en betreft het hele advertentiebudget van de publiciteits en infomeringscampagne van de nieuwe verzekering ...
Onder meer ook een informatie-telefoonnummer welke mensen kunnen bellen om meer uitleg te krijgen (en ja, dat is erg duur, daar gaat een flink budget inzitten, soms meer dan aan programering of ontwerp besteed wordt)

Maar het kan eigenlijk betekenen dat er wel degelijk uit meerdere potjes aan die site en de achterliggende applicatie ontwikkeld is, omdat er ook een prijscontrole systeem ontwikkeld is welke zowel consumenten als artsen/medicijnfabrikanten zouden moeten gaan gebruiken... dat is breder dan enkel dat budget ...

verder wordt een deel van de kosten betaald door een externe organisatie, een patienten-belangenorganisatie die naar ik meen betaald wordt door de ziekte-verzekeraars ... nar ik meen hebben die ook aan de site kiesbeter.nl meegewerkt (het is eens amenwerkingsproject) ...

In het hele project is hoogstwaarschijnlijk zelfs nog meer geld gestoken ...
maar als je werkelijk geintersseerd bent, vergelijkingen maakt met soortgelijke projecten is het waarschijnlijk niet uitzonderlijk duur, eerder een behoorlijk normale prijs ....

de gewone krantenlezer leest enkel dat bericht en denkt kortzichtig 'goh dat is ook duur voor enkel zo'n websiteje..' ... overigens deze persoon is dat ook al snel weer vergeten, enkel blijft een ontevreden idee over 'verspillende overheid' hangen, misschien gewoon onterecht in dit geval.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_33435265
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')