Bron: Nieuwszicht.comquote:De PVDA eist opheldering van minister Hans Hoogervorst (volksgezondheid) over de kosten van kiesbeter.nl. De website kost de overheid 16 miljoen euro. Dat meldt de Metro donderdagochtend.
De overheid wil met kiesbeter.nl transparante en keuze-ondersteunende informatie omtrent de zorg aan de burger gaan aanbieden. Tevens wil het een overzicht geven van onder meer medicijnkosten, patiëntenbelangen, ziekenhuizen en zorgverzekeringen. De uitvoering ligt in handen van het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu in samenwerking met onder andere: De Consumentenbond, College voor Zorgverzekeringen, College Toezicht Zorgverzekeringen, de Nederlandse Patiënten Consumenten Federatie en ziekenhuizen.
PvdA kamerlid Frank Heemskerk wil ondermee van Hoogervorst weten waarom particuliere of bedrijfsmatige initiatieven fors goedkoper en vaak ook nog vollediger zijn. Daarnaast vraagt Heemskerk zich af waarom er geen actuele informatie op de website te vinden is over de wachtlijsten van ziekenhuizen. Ook is op de site niet te vinden met welke verzekeraar de ziekenhuizen een contract hebben. Hierdoor is het voor de patient moeilijk te bepalen welke zorgverzekering en welk ziekhuis zij moeten kiezen in de toekomst.
je moet eens kijken naar die code manquote:
De vrije markt is zo gek nog niet he.quote:PvdA kamerlid Frank Heemskerk wil ondermee van Hoogervorst weten waarom particuliere of bedrijfsmatige initiatieven fors goedkoper en vaak ook nog vollediger zijn.
zorg, waar de site over gaat, hoort iig niet op de vrije markt.quote:Op vrijdag 18 november 2005 03:04 schreef Steijn het volgende:
[..]
De vrije markt is zo gek nog niet he.
Ik denk dat de baten in elk geval laag zouden blijven.quote:Op vrijdag 18 november 2005 03:05 schreef Keromane het volgende:
Lijkt wel een Betuwelijn. Qua kosten-baten dan. Of was dat de HSL?
Daar schrijf ik binnenkort wel een mooi betoog over.quote:Op vrijdag 18 november 2005 03:08 schreef DionysuZ het volgende:
zorg, waar de site over gaat, hoort iig niet op de vrije markt.
kom maar opquote:Op vrijdag 18 november 2005 03:14 schreef Steijn het volgende:
[..]
Daar schrijf ik binnenkort wel een mooi betoog over.![]()
Ach, het is maar 1 eurootje per persoon, moeten we daarover nou zo moeilijk doenquote:
quote:"Minister Hoogervorst heeft 16 miljoen euro uitgetrokken om met spotjes, brieven aan alle Nederlanders, advertenties en een website uit te leggen hoe de verplichte nieuwe zorgverzekering in elkaar steekt."
veel succes,quote:Op vrijdag 18 november 2005 03:14 schreef Steijn het volgende:
[..]
Daar schrijf ik binnenkort wel een mooi betoog over.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |