Minder zappen bedoel jequote:Op vrijdag 18 november 2005 00:41 schreef cerror het volgende:
Je moet serieus je tv-patroon veranderen dude.
't Overkwam jou?quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:43 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
verdomme je zal deze pagina maar je werk aanklikken en je geluid staat iets te hard
nee me moeder kwam alleen ff binnen om te kijken wat ik aan het doen wasquote:
quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:46 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
nee me moeder kwam alleen ff binnen om te kijken wat ik aan het doen was
Nou dat valt ook wel, die Kelly heeft eens meegedaan aan Big Brother?quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:37 schreef Waxxer het volgende:
Wát een schoolvoorbeeld van aan lager wal raken is dit zeg....
Vergeleken met BB is dit een grote cariere move.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:37 schreef Waxxer het volgende:
Wát een schoolvoorbeeld van aan lager wal raken is dit zeg....
Edit: Ik ben naar FB verkast, lijkt me een betere plaats voor de vraag.quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:25 schreef buzzer het volgende:
TT aangepast: url verwijderd
Die aandachts geile kuthoer/kerel die zich leent voor een camsitequote:Op vrijdag 18 november 2005 14:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Kelly? Big Brother? Waar HEB je het over??
Cam-paginaquote:
lol, ik zit er ook net naar te kijkenquote:
ook dat, maar als je een beter voorstel hebt, be my guestquote:Op vrijdag 18 november 2005 15:06 schreef Waxxer het volgende:
Ach, laat ook maar zitten
Het gaat tóch nergens over...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |