Helaas, ik heb me gister nog geschoren.quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:46 schreef Triloxigen het volgende:
Hij zal vast ook wel konthaar hebben....
Lekkâh glad.quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:50 schreef nietzman het volgende:
[..]
Helaas, ik heb me gister nog geschoren.
Eindelijk een (verkapt) bash-topic wat open blijft! Wat wil je nog meer?!quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:43 schreef tonks het volgende:
[..]
Ff serieus he, vind je je topic nou zo geweldig dat je hem in je ondertitel zet.
een mooi slotje ?quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:02 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Eindelijk een (verkapt) bash-topic wat open blijft! Wat wil je nog meer?!
Ik wil die 2 retards gewoon onverkapt bashen! alleen de laaste keer dat ik dat deed lag ik er een week uit !quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:02 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Eindelijk een (verkapt) bash-topic wat open blijft! Wat wil je nog meer?!
Waar blijft mijn bedankjequote:
Hij edit het ook zo dat mensen die langs komen ff goed zien wat er gebeurt isquote:Op vrijdag 18 november 2005 14:23 schreef skiczukie. het volgende:
[..]
Waar blijft mijn bedankje
Frapant trouwens dat ik hier wel kankertonks mag zeggen maar daar niet
Bruin vingertje halen noemen ze datquote:Op vrijdag 18 november 2005 14:24 schreef tonks het volgende:
[..]
Hij edit het ook zo dat mensen die langs komen ff goed zien wat er gebeurt is.!
Doet hij wel eens vaker trouwensquote:Op vrijdag 18 november 2005 14:26 schreef skiczukie. het volgende:
[..]
Bruin vingertje halen noemen ze dat
Is ge-edit, maar dit laat hij staanquote:Op vrijdag 18 november 2005 14:04 schreef tonks het volgende:
Geqxon je bent een kutmod. echt retard
En met een snor wel soms.quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:49 schreef gr8w8 het volgende:
[M] Soulpatches, sideburns en sikjes.
Niks mis met een sik.
Ik ken geen Adolf.quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:35 schreef nietzman het volgende:
[..]
Weet je wel wie ook een snorretje had? Adolf.
Ik had verwacht dat je het zou bleken...quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:50 schreef nietzman het volgende:
[..]
Helaas, ik heb me gister nog geschoren.
Oooww, die!quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:44 schreef Steve-O1 het volgende:
[..]
Ow nee en wie is dit dan !
[afbeelding]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |