Jij hebt gelijk Dayquote:Op vrijdag 18 november 2005 00:13 schreef Day het volgende:
[..]
Nee hoor, wil wel met je wedden.
Haar man tikte haar op de arm en schudde z'n hoofd, zij keek hem aan en zei: oh, moet ik het niet vertellen/vragen. Hij ze: laten we het gezellig houden.
http://www.talpa.tv/web/show/id=47822/progid=1 hier kan je het terugzien, maar die van vanavond staat er nog niet op, wellicht dat iemand anders een andere link heeft?quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:12 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
![]()
veel plezier nog.
Mag morgen om 6:30 op me werk zijn.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:14 schreef Arcee het volgende:
Chantal is blij dat niet iedereen op haar heeft gestemd. Dan zou ze met 't gevoel 't huis uitgaan van: "Ik ben het leven niet waard".
Nee, nu komt ze het huis uit met het gevoel: "Geen enkele man wil me".
quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:14 schreef Arcee het volgende:
Chantal is blij dat niet iedereen op haar heeft gestemd. Dan zou ze met 't gevoel 't huis uitgaan van: "Ik ben het leven niet waard".
Nee, nu komt ze het huis uit met het gevoel: "Geen enkele man wil me".
Shit, had ik nu maar echt ergens om gewed!quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:13 schreef Anitra het volgende:
[..]
Nee Charlie kapte haar af en Ruud en bridget zeiden daar wat van, waarop Charlie zei: nou oke ga maar.
ai, dan heb ik dat helemaal verkeerd zien [ ik zag het op de streams maar had het geluid op de andere stream lopen]quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:11 schreef Day het volgende:
Jij brengt dat elke keer alsof hij het bewust deed, maar dat was echt niet zo.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:13 schreef Day het volgende:
[..]
Nee hoor, wil wel met je wedden.
Haar man tikte haar op de arm en schudde z'n hoofd, zij keek hem aan en zei: oh, moet ik het niet vertellen/vragen. Hij zei: laten we het gezellig houden.
*zucht*quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:07 schreef schatje het volgende:
Dido vindt het niet leuk dat Chantal zo rustig is gebleven onder haar nominatie. En reageert dat nu af op Roel de kneus.
Roel is een kneus. In een auto van zijn pappie rijden en tegelijkertijd kraker zijnquote:Op vrijdag 18 november 2005 00:16 schreef teamlead het volgende:![]()
Roel snapt het echt niet ook.... sukkel....
Nee, de moeder van Roel zei dat.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Apart, ik kan me die zin van "laten we het gezellig houden" ook herinneren maar in mijn herinnering zei Ruud de Wild dat.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |