abonnement Unibet Coolblue
pi_32360113
Ik ben er al weer, maar ik woon geloof ik ook het dichtste bij.
Het was een leuke avond en veel lol gehad.

Menno is een schatje
Linda die blijft altijd lachen en altijd vrolijk
Ralph

Mama Roel geweldige vrouw! ik heb haar suigaret uit moeten maken

Pfff ff bij komen want zit nog met mijn jas aan
pi_32360178
Was Tanja er
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  donderdag 17 november 2005 @ 23:46:03 #3
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_32360182
Heb je Ralph aangeraakt??????????????????????????
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 17 november 2005 @ 23:49:56 #4
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_32360275
Isabeau heeft haar trein gehaald en is onderweg hierheen. Ze had op de heenreis een paar problemen? vertraging?
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  donderdag 17 november 2005 @ 23:50:00 #5
6941 APK
Factual, I think.
pi_32360278
De uitzending (Internet) werd abrupt afgebroken toen Mama Roel ( ) negatief over Joost sprak!

Wat zei zij eigenlijk?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  donderdag 17 november 2005 @ 23:50:08 #6
58921 Day
You can fly!
pi_32360284
Vertel, vertel!!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_32360318
quote:
Op donderdag 17 november 2005 23:45 schreef PC eend het volgende:
Was Tanja er


Ralph niet aangeraakt, die was laat binnen en snel weg

Roel zijn moeder verheugd zich trouwens op dat Roel het huis aan komt en dan voor zijn werk netjes in pak moet lopen. Roel zijn moeder zou dolgraag Dido als schoondochter willen hebben want ze tut lekker en is helemaal haar type!
Roel weet niks van het ongeluk af en zijn moeder is daar blij om want hij zou er anders uit gegaan zijn en dat is niet wat ze wil.
Met Mama Roel gaat het beter, d'r gips is gehalveerd en d'r gesigneerde poot staat in de kast thuis.

En nu ren ik heel even naar buiten want we hebben een rel hier voor de deur.
pi_32360321
Alle smeuige details willen we weten.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 17 november 2005 @ 23:53:25 #9
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_32360369
quote:
Op donderdag 17 november 2005 23:51 schreef Anitra het volgende:

[..]

En nu ren ik heel even naar buiten want we hebben een rel hier voor de deur.


Zometeen wel komen vertellen...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_32360392
quote:
Op donderdag 17 november 2005 23:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Isabeau heeft haar trein gehaald en is onderweg hierheen. Ze had op de heenreis een paar problemen? vertraging?
Blij dat ze haar trein gehaald heeft!!!
Ja op de heen weg was het niet allemaal vlot gegaan. Maar dat mag ze zelf vertellen want dat doet ze veel leuker dan dan ikke

Ohja ik was met mijn truus op stap, geeft ze en verkeerd de weg aan en presteerd het om midden in een omleidende route uit te vallen want ze was leeg
  donderdag 17 november 2005 @ 23:54:20 #11
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32360408
quote:
Op donderdag 17 november 2005 23:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Isabeau heeft haar trein gehaald en is onderweg hierheen. Ze had op de heenreis een paar problemen? vertraging?
Tara!!!!

Even zwaaien hoor.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  donderdag 17 november 2005 @ 23:54:58 #12
18405 Dynabite
hedda is een hoer!
pi_32360425
quote:
Op donderdag 17 november 2005 23:51 schreef Anitra het volgende:

[..]



Ralph niet aangeraakt, die was laat binnen en snel weg

Roel zijn moeder verheugd zich trouwens op dat Roel het huis aan komt en dan voor zijn werk netjes in pak moet lopen. Roel zijn moeder zou dolgraag Dido als schoondochter willen hebben want ze tut lekker en is helemaal haar type!
Roel weet niks van het ongeluk af en zijn moeder is daar blij om want hij zou er anders uit gegaan zijn en dat is niet wat ze wil.
Met Mama Roel gaat het beter, d'r gips is gehalveerd en d'r gesigneerde poot staat in de kast thuis.

En nu ren ik heel even naar buiten want we hebben een rel hier voor de deur.
Maak foto's.. rellen!!!!!!
The world is a stage and each must play a part.
pi_32360449
quote:
Op donderdag 17 november 2005 23:53 schreef flugeltje het volgende:

[..]



Zometeen wel komen vertellen...
Ik kwam dus thuis en d'r was er weer 1 zo stom om de auto op een plek neer te zetten waar een heel groot kruis staat waar niet geparkeerd mag worden omdat de buurvrouw er anders niet in kan. De buuv was van haar werk gekomen en heeft hem klem gezet en hij kwam er net achter dat hij dus niet meer weg kon
pi_32360451
*lurk*
pi_32360521
quote:
Op donderdag 17 november 2005 23:50 schreef APK het volgende:
De uitzending (Internet) werd abrupt afgebroken toen Mama Roel ( ) negatief over Joost sprak!

Wat zei zij eigenlijk?
Ze vond Joost een player. Iemand die met alle winden mee waait om goed in de groep te vallen...

Hallo trouwens... net thuis
Alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar...
chantalcoolsma.nl
  donderdag 17 november 2005 @ 23:58:20 #16
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_32360540
Oh shit.. helemaal vergeten op te letten...
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_32360561
quote:
Op donderdag 17 november 2005 23:57 schreef ChantalC het volgende:


Ze vond Joost een player. Iemand die met alle winden mee waait om goed in de groep te vallen...
Hoe werd daarop gereageerd door de rest van de aanwezige ex-BBbewoners?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_32360579
quote:
Op donderdag 17 november 2005 23:57 schreef ChantalC het volgende:

[..]

Ze vond Joost een player. Iemand die met alle winden mee waait om goed in de groep te vallen...

Hallo trouwens... net thuis
pi_32360600
quote:
Op donderdag 17 november 2005 23:58 schreef golfer het volgende:
Hoe werd daarop gereageerd door de rest van de aanwezige ex-BBbewoners?
Geen idee, die zaten onder me net buiten mijn gezichtsveld. Ik geloof dat het publiek het wel eens was met Mama Roel...
Alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar...
chantalcoolsma.nl
pi_32360695
Even kort samengevat:

Linda is gewoon normaal. Leuke meid. Ze kwam samen met Menno binnen toen ik met Nachtzuster zat te wachten in de hal. Menno is echt een cutie

Tijdens het wachten in de foyer zag ik Hummie lopen. Sorry hoor maar dat is net een blanke blonde Michael Jackson. Alles ingezakt. Kom je die in een donkere steeg tegen, dan ren je!

Vlak voor het begin van de uitzending kwam Ralluf binnen. Ruud de W is gewoon groot. Lange gozer.
Bridget is een knappe vrouw, alleen vind ik haar een iets te hoog Barbie gehalte hebben.
Alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar...
chantalcoolsma.nl
pi_32360800
Hummie zag er dit heel erg uit ja, vorighe keer had ze nog een redelijk pak aan, maar nu was ze in het zwart leer
pi_32361165
Ik zit even de uitzending voor me te halen.

Nouja ik heb dus met Mama Roel een peuk gerookt buiten en die van haar uit gemaakt
Was een leuk gesprek en Mama Roel is echt een heel open, gezeeligheids dier. Ze vind er geen bal aan dat ze tot een uur of 8 savonds alleen thuis is en nergens heen kan nu, maar ze kan al met een kopje koffie naar de huiskamer komen in de rolstoel
Ze wou heel graag dochters hebben, maar heeft zonen en had graag willen tutten met meiden. Ze staat vaak zelf verbaasd van haar zoon Volgt het nu ze thuis zit ook via internet als scrollend met de muis in haar linkerhand.

Verder loopt alles ff door elkaar in mijn koppie
  vrijdag 18 november 2005 @ 00:24:20 #23
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_32361214
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 00:22 schreef Anitra het volgende:
Ik zit even de uitzending voor me te halen.

Nouja ik heb dus met Mama Roel een peuk gerookt buiten en die van haar uit gemaakt
Was een leuk gesprek en Mama Roel is echt een heel open, gezeeligheids dier. Ze vind er geen bal aan dat ze tot een uur of 8 savonds alleen thuis is en nergens heen kan nu, maar ze kan al met een kopje koffie naar de huiskamer komen in de rolstoel
Ze wou heel graag dochters hebben, maar heeft zonen en had graag willen tutten met meiden. Ze staat vaak zelf verbaasd van haar zoon Volgt het nu ze thuis zit ook via internet als scrollend met de muis in haar linkerhand.

Verder loopt alles ff door elkaar in mijn koppie
Heb je haar op fok uitgenodigd?? Heeft ze iets te doen tijdens het streamen...

Bovendien heeft ze samen met Charlie zoveel fans dat de bewoners er nog wel een puntje aan kunnen zuigen...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_32361255
Ruud en Mama Roel en het snelheidsrecord

ik ga slapies doen, morgen weer werken
Alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar...
chantalcoolsma.nl
pi_32361301
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 00:24 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Heb je haar op fok uitgenodigd?? Heeft ze iets te doen tijdens het streamen...

Bovendien heeft ze samen met Charlie zoveel fans dat de bewoners er nog wel een puntje aan kunnen zuigen...
Nee helemaal vergeten te zeggen
Damn misschien dan toch nog een keer gaan
Dus als er iemand kaarten over heeft

ChantalC truste
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')