Bij mij moest t gister en t hagelde.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Zeg zit jij es niet zo te heulen met mijn forumwijffie.![]()
By the way... het vullis mot inderdaad nog naar buiten.
En het regent.
Wat hebben wij het toch zwaar.
Ja, de enigequote:Op donderdag 17 november 2005 23:06 schreef babette21 het volgende:
ben ik trouwens de enige die Rob wel oké vind?!
op z'n geknuffel na...
Nat is een omhoog gevallen trutjequote:Op donderdag 17 november 2005 23:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En zo rolt ze overal doorheen. Iedereen denkt dat Nathalie hun aardig vindt en ze vinden Nathalie aardig. Nathalie is gewoon net als Rob, alleen pakt ze het wat handiger aan.
Rob geeft daarmee advies, hij wil Dido echt er in houden en Roel ook hoor.....quote:Op donderdag 17 november 2005 23:09 schreef farceman het volgende:
Van de Talpa site: Rob omhelst Dido als hij zegt: "Je bent alleen maar met Roel." "Dat is niet waar", zegt Dido.
Wat zijn dit voor een rare actie's van Rob wil hij hun uit elkaar werken?
quote:Op donderdag 17 november 2005 23:10 schreef lovebear het volgende:
[..]
![]()
Nou dan heb je ze verder niet nodig
Natuurlijk. Hij is strontjaloers.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:09 schreef farceman het volgende:
Van de Talpa site: Rob omhelst Dido als hij zegt: "Je bent alleen maar met Roel." "Dat is niet waar", zegt Dido.
Wat zijn dit voor een rare actie's van Rob wil hij hun uit elkaar werken?
Dit is toch echt niveau BLO, deze bewoners.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:12 schreef style het volgende:
Ingrid denkt dat Nathalie een gesprek met Menno krijgt in de dagboekkamer.![]()
Nee, hij VIND zichzelf een leider.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:09 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Rob vind ik de laatse tijd best te pruimen.
Je merkt wel dat hij met het spel bezig is maarja wie niet?
Hij is echt een leider...
Dankjewel!!!!!quote:Op donderdag 17 november 2005 23:03 schreef prisoner_of_rock_and_roll het volgende:
Luciano, speciaal opdat je rustig kan slapen: De meiden stonden op de 2e verdieping.
Ik ben net door Anitra (Mijn vriendin) gebeld.
Welterusten, enne, ow ja, eet smaeklijk!
ze spelen het idd allemaal, maar Rob speelt het zoals het gespeeld moet wordenquote:Op donderdag 17 november 2005 23:09 schreef Bocaj het volgende:
Rob vind ik de laatse tijd best te pruimen.
Je merkt wel dat hij met het spel bezig is maarja wie niet?
dat vind ik dat weer niet, eerder de huissloofquote:Hij is echt een leider...
En even hiervoor werd het haar verweten dat de andere bewoners haar aardig vondenquote:Op donderdag 17 november 2005 23:09 schreef American_Nightmare het volgende:
Ach ja.. de reacties op de actie van Nathalie zijn ook ZWAAR overtrokken. Oke het was niet netjes, maar iemand een "smerige kuthoer" noemen is eigenlijk nog veel erger. En dat gebeurt dan hier weer op fok. Pot.. ketel.. etc.
ze is er nu uit, en kreeg hem aardig van voren zegt zequote:Op donderdag 17 november 2005 23:13 schreef k_i_m het volgende:
Ik ben benieuwd hoe roodomrand de ogen van Naathjuh straks zijn.
Gaat die afspraak nog door dan? Ik dacht dat het op het laatste moment nog werd afgeblazenquote:Op donderdag 17 november 2005 23:11 schreef Wup het volgende:
[..]
dat was de afspraak ja, ze zouden elkaar volgende week niet meer nomineren
Gezien het feit er nu al weken een fantopic voor Rob loopt, lijkt me dat een beetje een domme vraag.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:06 schreef babette21 het volgende:
ben ik trouwens de enige die Rob wel oké vind?!
op z'n geknuffel na...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |