abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32357341
Op wie zouden we het beste kunnen stemmen om die schijnheilige trut eruit te krijgen? Als we dat nou eens centraal afspreken!!!
pi_32357974
hmm ja dats nogal lastig met zoveel genomineerde...
denk dat dido, lieske & roel het meest populair van allemaal zijn maar als je niet op hun stemt dan worden hun weer minder populair...dus manier verzinnen is best lastig denk ik
  donderdag 17 november 2005 @ 22:56:59 #3
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_32358556
Ingrid + lieske stemmen.
  donderdag 17 november 2005 @ 23:44:17 #4
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_32360127
Aan stemmen doe ik niet mee, maar het moet mij van het hart dat ik Nathalie het sympathiekste van allemaal vind. En ik vind het onterecht dat er in het televisieprogramma zo'n nadruk op EEn faux pas gelegd wordt. EEn dronken streek valt toch in het niet bij alle kwaadsprekerij van anderen over Menno, waarbij Joost en Ingrid voorop hebben gelopen.
pi_32360632
Ze gaat er gewoon uit

hoi 1e post op hier
Punk !
  vrijdag 18 november 2005 @ 00:02:28 #6
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_32360648
Prediker, wat is er sympathiek aan haar? De enige verdienste van Nathalie is dat ze niet al te veelzeggend is, en geen [behoefte aan] zelfreflectie heeft, dus dat ze het ideale complement is voor Dido die hartstikke content is als zij over zichzelf kan babbelen.

TS: Ik doe mee. Ik stel voor dat we op de laatste avond een strategie bepalen. We zijn maar een druppel op de gloeiende plaat, maar toch, stel dat het weer een procent verschil is, en je hebt niet tegen Nathalie gestemd, dan HABEN sie es GEWUSST!!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_32360723
Dat mens MOET eruit! Of Chantal! Liever eerst Nathalie. Ik zat te smullen toen Menno z'n wraak nam! Ge-wel-dig! En dan die schijnheilige rotkop van die kleuter met die omgekeerde lach... "Ik weet van niks?? Hahahaha" Respectloze doos!
Back in business.
pi_32360764
Ben bang dat Nathalie er niet uit gaat. Het grote aantal genomineerden is haar redding.
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
pi_32360970
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 00:07 schreef vw_caddy het volgende:
Ben bang dat Nathalie er niet uit gaat. Het grote aantal genomineerden is haar redding.
Denk je dat de meerderheid van de kijkers haar niet uitkotst nu nadat het "voetveegincident "nog eens breed uitgemeten is vanavond?
Dat was gewoon een respectloze actie, en dan nog achteraf lachen erom ook.
En geen van de bewoners die er zwaar aan tilt...
Back in business.
pi_32360993
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 00:15 schreef Shirley het volgende:

[..]

Denk je dat de meerderheid van de kijkers haar niet uitkotst nu nadat het "voetveegincident "nog eens breed uitgemeten is vanavond?
Dat was gewoon een respectloze actie, en dan nog achteraf lachen erom ook.
En geen van de bewoners die er zwaar aan tilt...
Nee want iedereen houdt van Nathalie
Punk !
pi_32361022
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 00:16 schreef Clint_Eastwood het volgende:

[..]

Nee want iedereen houdt van Nathalie
Mensen die warme jeugherinneringen aan Calimero hebben misschien.
Back in business.
pi_32361044
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 00:17 schreef Shirley het volgende:

[..]

Ik heb het over de bewoners he
Punk !
pi_32361348
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 00:18 schreef Clint_Eastwood het volgende:

[..]

Ik heb het over de bewoners he
Die bepalen toch niet wie eruit gaat.
Back in business.
  vrijdag 18 november 2005 @ 00:39:31 #14
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_32361590
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 00:02 schreef soylent het volgende:
Prediker, wat is er sympathiek aan haar? De enige verdienste van Nathalie is dat ze niet al te veelzeggend is, en geen [behoefte aan] zelfreflectie heeft, dus dat ze het ideale complement is voor Dido die hartstikke content is als zij over zichzelf kan babbelen.
Ze is sympathiek omdat ze net wat minder egocentrisch is dan de rest. Omdat ze vaak vredestichtend optreedt, omdat ze altijd begrip voor iedereen weet op te brengen, omdat ze meerdere malen de relatie tussen Roel en Dido gered, gelijmd, bestendigd heeft, omdat ze nog altijd aardig over Ralph praat. Verder hoorde ik haar enkele keren verhalen over haar jeugd vertellen, over haar familie-omstandigheden, over haar eetproblemen, etc. Allemaal larmoyante verhalen, maar zonder rancune verteld, etc, en daardoor niet alleen verteerbaar, maar bij mij oprecht medelijden wekkend. Ze vertelde ook eens een verhaal over dat zij met Ralph en een ander stel op vakantie was, en dat het andere stel Ralph niet mocht, en dat zij daar tussen zat. Allemaal dingen waarmee ze mijn sympathie won. Ik zie haar minpunten ook wel, maar zij heeft er minder dan anderen.
pi_32379739
Ik denk dat men vooral op Chantal en Ingrid moet stemmen
pi_32379982
Ingrid en Chantal, dan heb je dus echt nog nooit gekeken..
pi_32380454
Stemmen óp Ingrid en Chantal, om ze erin te houden, omdat zij het minst populair zijn.. Dat bedoel je toch ThomasBerge?
Niets is wat het lijkt..
pi_32380564
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 00:39 schreef Prediker het volgende:

[..]

Ze is sympathiek omdat ze net wat minder egocentrisch is dan de rest.

Zelden iemand zo veel voor een spiegel zien staan. En dan dat duffe stemmetje, en het meepraten om maar aardig gevonden te worden. Een griezelig mensje vind ik het eigenlijk.

Ben wel me je eens dat het voetveeg incident wel erg groot gemaakt wordt. In de saaie weken is het behandeld als een terreur aanslag.
pi_32380963
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 00:17 schreef Shirley het volgende:

[..]

Dat is een belediging voor Calimero
quote:
Op donderdag 17 november 2005 23:44 schreef Prediker het volgende:
Aan stemmen doe ik niet mee, maar het moet mij van het hart dat ik Nathalie het sympathiekste van allemaal vind. En ik vind het onterecht dat er in het televisieprogramma zo'n nadruk op EEn faux pas gelegd wordt. EEn dronken streek valt toch in het niet bij alle kwaadsprekerij van anderen over Menno, waarbij Joost en Ingrid voorop hebben gelopen.
Het gaat echt niet alleen maar om de schandalige actie zoals ze zelf zei.
  vrijdag 18 november 2005 @ 19:57:51 #20
12666 starbuck
prepare to eject the warpcore
pi_32382082
Echt , wat een feest is er uitgebarsten in huize Starbuck, na de woorden van Menno.

De reactie van nathalie spreekt trouwens boekdelen.

Ik ben geen stemmer, maar ik heb alvast slingers in huis gehaald en veel drank, mocht het stemvolk nathalie naar huis sturen.

En nu een week genieten van nathalie, hoe ze zich in allerlei bochten gaat wringen om weer bij de kijker in de gunst te komen. zinloos overigens
pi_32382224
Als het hem gekwetst heeft, dan WIL ik daar wel sorry voor zeggen... Lekker gemeend dus...
---- gaat winnen
pi_32382743
wat heeft ze geflikt en wat is het voetveegincident?
pi_32388445
Ik ga maar op Ingrid stemmen, die zal t kwetsbaarst zijn gok ik.
ANTI-NAAT stemmers verenigt u!!
pi_32393280
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 19:04 schreef Chica87 het volgende:
Stemmen óp Ingrid en Chantal, om ze erin te houden, omdat zij het minst populair zijn.. Dat bedoel je toch ThomasBerge?
Klopt, ik denk dat Chantal en Ingrid niet echt populair zijn bij de stemmers. Waardoor zij ook een grote kansen maken om eruit te vliegen. Wil je Nathalie eruit laten gaan, moet je dus vooral op die twee stemmen.

Maar dit is eigenlijk alleen maar speculatie
pi_32393466
ik hoop dat er niet hetzelfde gebeurd als bij de vorige exit dat de stemmers denken dat bepaalde personen toch al veilig staan en daar niet meer op stemmen .
En diegene (in het vorige geval Menno) daar de dupe van wordt en eruit vliegt met als groot nadeel dat Natte lie de dans ontspringt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')