Denk je dat de meerderheid van de kijkers haar niet uitkotst nu nadat het "voetveegincident "nog eens breed uitgemeten is vanavond?quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:07 schreef vw_caddy het volgende:
Ben bang dat Nathalie er niet uit gaat. Het grote aantal genomineerden is haar redding.
Nee want iedereen houdt van Nathaliequote:Op vrijdag 18 november 2005 00:15 schreef Shirley het volgende:
[..]
Denk je dat de meerderheid van de kijkers haar niet uitkotst nu nadat het "voetveegincident "nog eens breed uitgemeten is vanavond?
Dat was gewoon een respectloze actie, en dan nog achteraf lachen erom ook.
En geen van de bewoners die er zwaar aan tilt...
Mensen die warme jeugherinneringen aan Calimero hebben misschien.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:16 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Nee want iedereen houdt van Nathalie
Ik heb het over de bewoners hequote:Op vrijdag 18 november 2005 00:17 schreef Shirley het volgende:
[..]
Mensen die warme jeugherinneringen aan Calimero hebben misschien.
Die bepalen toch niet wie eruit gaat.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:18 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Ik heb het over de bewoners he
Ze is sympathiek omdat ze net wat minder egocentrisch is dan de rest. Omdat ze vaak vredestichtend optreedt, omdat ze altijd begrip voor iedereen weet op te brengen, omdat ze meerdere malen de relatie tussen Roel en Dido gered, gelijmd, bestendigd heeft, omdat ze nog altijd aardig over Ralph praat. Verder hoorde ik haar enkele keren verhalen over haar jeugd vertellen, over haar familie-omstandigheden, over haar eetproblemen, etc. Allemaal larmoyante verhalen, maar zonder rancune verteld, etc, en daardoor niet alleen verteerbaar, maar bij mij oprecht medelijden wekkend. Ze vertelde ook eens een verhaal over dat zij met Ralph en een ander stel op vakantie was, en dat het andere stel Ralph niet mocht, en dat zij daar tussen zat. Allemaal dingen waarmee ze mijn sympathie won. Ik zie haar minpunten ook wel, maar zij heeft er minder dan anderen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:02 schreef soylent het volgende:
Prediker, wat is er sympathiek aan haar? De enige verdienste van Nathalie is dat ze niet al te veelzeggend is, en geen [behoefte aan] zelfreflectie heeft, dus dat ze het ideale complement is voor Dido die hartstikke content is als zij over zichzelf kan babbelen.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:39 schreef Prediker het volgende:
[..]
Ze is sympathiek omdat ze net wat minder egocentrisch is dan de rest.
Dat is een belediging voor Calimeroquote:Op vrijdag 18 november 2005 00:17 schreef Shirley het volgende:
[..]
Mensen die warme jeugherinneringen aan Calimero hebben misschien.
Het gaat echt niet alleen maar om de schandalige actie zoals ze zelf zei.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:44 schreef Prediker het volgende:
Aan stemmen doe ik niet mee, maar het moet mij van het hart dat ik Nathalie het sympathiekste van allemaal vind. En ik vind het onterecht dat er in het televisieprogramma zo'n nadruk op EEn faux pas gelegd wordt. EEn dronken streek valt toch in het niet bij alle kwaadsprekerij van anderen over Menno, waarbij Joost en Ingrid voorop hebben gelopen.
Klopt, ik denk dat Chantal en Ingrid niet echt populair zijn bij de stemmers. Waardoor zij ook een grote kansen maken om eruit te vliegen. Wil je Nathalie eruit laten gaan, moet je dus vooral op die twee stemmen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:04 schreef Chica87 het volgende:
Stemmen óp Ingrid en Chantal, om ze erin te houden, omdat zij het minst populair zijn.. Dat bedoel je toch ThomasBerge?
ja maar jij had het over de bewoners een paar posts hierbovenquote:Op vrijdag 18 november 2005 00:30 schreef Shirley het volgende:
[..]
Die bepalen toch niet wie eruit gaat.
Dan moeten de bellers toch vooral blijven bellen voor de koplopers dus.quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:57 schreef PLAE@ het volgende:
Mensen geloof mij dit is zoals het gaat:
Bij de eerste tussenstand van de week staat Nathalie ver achter en moet ze er uit.
Bij de 2e heeft ze die achterstand helemaal ingelopen
Bij de definitieve uitslag mag ze net blijven.
Het is zo doorzichtbaar![]()
Alle mannen stemmen op alle genomineerde mannen. En alle vrouwen stemmen op alle genomineerde vrouwen, behalve Nathalie. Misschien is die optie beter.quote:Op zondag 20 november 2005 00:10 schreef k_i_m het volgende:
Op elke genomineerde 1x stemmen behalve op haar? Dan kan er niks fout gaan, afgezien van het feit dat het een kostbare onderneming is.
ach... één week op tantsoen en we hebben de kosten er weer uit!quote:Op zondag 20 november 2005 00:10 schreef k_i_m het volgende:
Op elke genomineerde 1x stemmen behalve op haar? Dan kan er niks fout gaan, afgezien van het feit dat het een kostbare onderneming is.
Ik persoonlijk zou best het dubbele willen stemmen als ze er maar uitgaat.quote:Op zondag 20 november 2005 00:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alle mannen stemmen op alle genomineerde mannen. En alle vrouwen stemmen op alle genomineerde vrouwen, behalve Nathalie. Misschien is die optie beter.
Het "voetveegincident "quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:56 schreef scanman01 het volgende:
Als die vreselijk nietszeggende doos erin blijft, dan is er toch iets niet in de haak. In gesprekken met anderen kan ze alleen maar met "ja, inderdaad" reageren. Nooit komt er iets uit wat ook maar een klein beetje lijkt op een eigen mening. Het is niet voor niets dat niemand haar in dat huis nomineert. Ze zorgt wel dat niemand zich aan haar ergert vanwege eigen meningen.
En dan nog dat vreselijke stemmetje. BB zou voor mij een stuk prettiger worden om te kijken als ze eruit geflikkerd wordt.
Welkom.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:01 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Ze gaat er gewoon uit![]()
hoi 1e post op hier![]()
Ik zat me er vandaag nog over te verbazen met iemand; hoe het komt dat er zoveel mensen opgelicht worden in de wereldquote:Op zondag 20 november 2005 13:49 schreef creno het volgende:
ik stem gewoon niet !
ik heb toen menno genomineerd stond, de hele week gesmst, en tijdens de live-uitzending heb ik constant zitten bellen tot de lijnen werden gesloten. Het klopt niet dus ik stem niet. Laat er eerst maar eens een notaris bijkomen, en aantallen bekend maken ipv %.
Want?quote:Op donderdag 24 november 2005 13:50 schreef Isabeau het volgende:
Nathalie gaat er niet uit. Weet ik zeker.
Vertel.quote:Op donderdag 24 november 2005 13:54 schreef Isabeau het volgende:
Omdat ik weet hoe de stemmen ervoor staan op dit moment.
quote:Op donderdag 24 november 2005 13:56 schreef Isabeau het volgende:
NeeGaat Silmarwen het weer op de blog plaatsen
![]()
Wat isquote:Op donderdag 24 november 2005 13:58 schreef Isabeau het volgende:
Maar ik geloof dus niet dat Nathalie moet vertrekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |