abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32357341
Op wie zouden we het beste kunnen stemmen om die schijnheilige trut eruit te krijgen? Als we dat nou eens centraal afspreken!!!
pi_32357974
hmm ja dats nogal lastig met zoveel genomineerde...
denk dat dido, lieske & roel het meest populair van allemaal zijn maar als je niet op hun stemt dan worden hun weer minder populair...dus manier verzinnen is best lastig denk ik
  donderdag 17 november 2005 @ 22:56:59 #3
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_32358556
Ingrid + lieske stemmen.
  donderdag 17 november 2005 @ 23:44:17 #4
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_32360127
Aan stemmen doe ik niet mee, maar het moet mij van het hart dat ik Nathalie het sympathiekste van allemaal vind. En ik vind het onterecht dat er in het televisieprogramma zo'n nadruk op EEn faux pas gelegd wordt. EEn dronken streek valt toch in het niet bij alle kwaadsprekerij van anderen over Menno, waarbij Joost en Ingrid voorop hebben gelopen.
pi_32360632
Ze gaat er gewoon uit

hoi 1e post op hier
Punk !
  vrijdag 18 november 2005 @ 00:02:28 #6
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_32360648
Prediker, wat is er sympathiek aan haar? De enige verdienste van Nathalie is dat ze niet al te veelzeggend is, en geen [behoefte aan] zelfreflectie heeft, dus dat ze het ideale complement is voor Dido die hartstikke content is als zij over zichzelf kan babbelen.

TS: Ik doe mee. Ik stel voor dat we op de laatste avond een strategie bepalen. We zijn maar een druppel op de gloeiende plaat, maar toch, stel dat het weer een procent verschil is, en je hebt niet tegen Nathalie gestemd, dan HABEN sie es GEWUSST!!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_32360723
Dat mens MOET eruit! Of Chantal! Liever eerst Nathalie. Ik zat te smullen toen Menno z'n wraak nam! Ge-wel-dig! En dan die schijnheilige rotkop van die kleuter met die omgekeerde lach... "Ik weet van niks?? Hahahaha" Respectloze doos!
Back in business.
pi_32360764
Ben bang dat Nathalie er niet uit gaat. Het grote aantal genomineerden is haar redding.
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
pi_32360970
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 00:07 schreef vw_caddy het volgende:
Ben bang dat Nathalie er niet uit gaat. Het grote aantal genomineerden is haar redding.
Denk je dat de meerderheid van de kijkers haar niet uitkotst nu nadat het "voetveegincident "nog eens breed uitgemeten is vanavond?
Dat was gewoon een respectloze actie, en dan nog achteraf lachen erom ook.
En geen van de bewoners die er zwaar aan tilt...
Back in business.
pi_32360993
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 00:15 schreef Shirley het volgende:

[..]

Denk je dat de meerderheid van de kijkers haar niet uitkotst nu nadat het "voetveegincident "nog eens breed uitgemeten is vanavond?
Dat was gewoon een respectloze actie, en dan nog achteraf lachen erom ook.
En geen van de bewoners die er zwaar aan tilt...
Nee want iedereen houdt van Nathalie
Punk !
pi_32361022
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 00:16 schreef Clint_Eastwood het volgende:

[..]

Nee want iedereen houdt van Nathalie
Mensen die warme jeugherinneringen aan Calimero hebben misschien.
Back in business.
pi_32361044
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 00:17 schreef Shirley het volgende:

[..]

Ik heb het over de bewoners he
Punk !
pi_32361348
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 00:18 schreef Clint_Eastwood het volgende:

[..]

Ik heb het over de bewoners he
Die bepalen toch niet wie eruit gaat.
Back in business.
  vrijdag 18 november 2005 @ 00:39:31 #14
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_32361590
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 00:02 schreef soylent het volgende:
Prediker, wat is er sympathiek aan haar? De enige verdienste van Nathalie is dat ze niet al te veelzeggend is, en geen [behoefte aan] zelfreflectie heeft, dus dat ze het ideale complement is voor Dido die hartstikke content is als zij over zichzelf kan babbelen.
Ze is sympathiek omdat ze net wat minder egocentrisch is dan de rest. Omdat ze vaak vredestichtend optreedt, omdat ze altijd begrip voor iedereen weet op te brengen, omdat ze meerdere malen de relatie tussen Roel en Dido gered, gelijmd, bestendigd heeft, omdat ze nog altijd aardig over Ralph praat. Verder hoorde ik haar enkele keren verhalen over haar jeugd vertellen, over haar familie-omstandigheden, over haar eetproblemen, etc. Allemaal larmoyante verhalen, maar zonder rancune verteld, etc, en daardoor niet alleen verteerbaar, maar bij mij oprecht medelijden wekkend. Ze vertelde ook eens een verhaal over dat zij met Ralph en een ander stel op vakantie was, en dat het andere stel Ralph niet mocht, en dat zij daar tussen zat. Allemaal dingen waarmee ze mijn sympathie won. Ik zie haar minpunten ook wel, maar zij heeft er minder dan anderen.
pi_32379739
Ik denk dat men vooral op Chantal en Ingrid moet stemmen
pi_32379982
Ingrid en Chantal, dan heb je dus echt nog nooit gekeken..
pi_32380454
Stemmen óp Ingrid en Chantal, om ze erin te houden, omdat zij het minst populair zijn.. Dat bedoel je toch ThomasBerge?
Niets is wat het lijkt..
pi_32380564
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 00:39 schreef Prediker het volgende:

[..]

Ze is sympathiek omdat ze net wat minder egocentrisch is dan de rest.

Zelden iemand zo veel voor een spiegel zien staan. En dan dat duffe stemmetje, en het meepraten om maar aardig gevonden te worden. Een griezelig mensje vind ik het eigenlijk.

Ben wel me je eens dat het voetveeg incident wel erg groot gemaakt wordt. In de saaie weken is het behandeld als een terreur aanslag.
pi_32380963
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 00:17 schreef Shirley het volgende:

[..]

Dat is een belediging voor Calimero
quote:
Op donderdag 17 november 2005 23:44 schreef Prediker het volgende:
Aan stemmen doe ik niet mee, maar het moet mij van het hart dat ik Nathalie het sympathiekste van allemaal vind. En ik vind het onterecht dat er in het televisieprogramma zo'n nadruk op EEn faux pas gelegd wordt. EEn dronken streek valt toch in het niet bij alle kwaadsprekerij van anderen over Menno, waarbij Joost en Ingrid voorop hebben gelopen.
Het gaat echt niet alleen maar om de schandalige actie zoals ze zelf zei.
  vrijdag 18 november 2005 @ 19:57:51 #20
12666 starbuck
prepare to eject the warpcore
pi_32382082
Echt , wat een feest is er uitgebarsten in huize Starbuck, na de woorden van Menno.

De reactie van nathalie spreekt trouwens boekdelen.

Ik ben geen stemmer, maar ik heb alvast slingers in huis gehaald en veel drank, mocht het stemvolk nathalie naar huis sturen.

En nu een week genieten van nathalie, hoe ze zich in allerlei bochten gaat wringen om weer bij de kijker in de gunst te komen. zinloos overigens
pi_32382224
Als het hem gekwetst heeft, dan WIL ik daar wel sorry voor zeggen... Lekker gemeend dus...
---- gaat winnen
pi_32382743
wat heeft ze geflikt en wat is het voetveegincident?
pi_32388445
Ik ga maar op Ingrid stemmen, die zal t kwetsbaarst zijn gok ik.
ANTI-NAAT stemmers verenigt u!!
pi_32393280
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 19:04 schreef Chica87 het volgende:
Stemmen óp Ingrid en Chantal, om ze erin te houden, omdat zij het minst populair zijn.. Dat bedoel je toch ThomasBerge?
Klopt, ik denk dat Chantal en Ingrid niet echt populair zijn bij de stemmers. Waardoor zij ook een grote kansen maken om eruit te vliegen. Wil je Nathalie eruit laten gaan, moet je dus vooral op die twee stemmen.

Maar dit is eigenlijk alleen maar speculatie
pi_32393466
ik hoop dat er niet hetzelfde gebeurd als bij de vorige exit dat de stemmers denken dat bepaalde personen toch al veilig staan en daar niet meer op stemmen .
En diegene (in het vorige geval Menno) daar de dupe van wordt en eruit vliegt met als groot nadeel dat Natte lie de dans ontspringt.
  zaterdag 19 november 2005 @ 12:08:36 #26
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_32395268
Precies mensen, dus spread the word.

HETZE!!!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_32398606
Hoewel ik Natte Lie een superiiritant wijf vind, zou ik het erg jammer vinden als zij er uit moet gaan. Je kunt je er zo lekker aan ergeren, lachen om die verschrikkelijke koppen en acties. En wat moet er worden van het NatteLieSmoelentopic als zij er niet meer is? Stem dan een nietszeggend en nietstoevoegend iemand er uit, Roel, Lieske of Ingrid.

Voegt Natte Lie dan echt iets toe? Ja, dat je je heerlijk kunt ergeren aan haar.
  zaterdag 19 november 2005 @ 14:26:43 #28
134727 VirtualPOM
Arrogance diminishes wisdom
pi_32398722
Ik vind Chantal en daarna Ingrid NOG veel irritanter en achterbakser
pi_32398727
Het is door dit systeem echt heel lastig om tegen iemand te stemmen en dus eruit te werken, tenzij je massaal op alle andere bewoners gaat stemmen en dan bedoel ik eeeeeeeeeecht massaal.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_32399060
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 00:30 schreef Shirley het volgende:

[..]

Die bepalen toch niet wie eruit gaat.
ja maar jij had het over de bewoners een paar posts hierboven
Punk !
  zaterdag 19 november 2005 @ 14:56:37 #31
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32399106
Als die vreselijk nietszeggende doos erin blijft, dan is er toch iets niet in de haak. In gesprekken met anderen kan ze alleen maar met "ja, inderdaad" reageren. Nooit komt er iets uit wat ook maar een klein beetje lijkt op een eigen mening. Het is niet voor niets dat niemand haar in dat huis nomineert. Ze zorgt wel dat niemand zich aan haar ergert vanwege eigen meningen.
En dan nog dat vreselijke stemmetje. BB zou voor mij een stuk prettiger worden om te kijken als ze eruit geflikkerd wordt.
My soul is painted like the wings of butterflies
  zaterdag 19 november 2005 @ 14:57:06 #32
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_32399110
Mensen geloof mij dit is zoals het gaat:

Bij de eerste tussenstand van de week staat Nathalie ver achter en moet ze er uit.
Bij de 2e heeft ze die achterstand helemaal ingelopen
Bij de definitieve uitslag mag ze net blijven.

Het is zo doorzichtbaar
  zaterdag 19 november 2005 @ 14:59:31 #33
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32399160
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 14:57 schreef PLAE@ het volgende:

Mensen geloof mij dit is zoals het gaat:

Bij de eerste tussenstand van de week staat Nathalie ver achter en moet ze er uit.
Bij de 2e heeft ze die achterstand helemaal ingelopen
Bij de definitieve uitslag mag ze net blijven.

Het is zo doorzichtbaar
Dan moeten de bellers toch vooral blijven bellen voor de koplopers dus.
Of denk je dat het nep is? Ja, en dan doet BB het iedere week op de zelfde manier wou je zeggen?
Nee, als het nep was, deden ze het wel minder opvallend.
Iedereen weet nu dat zelfs de koploper eruit kan vliegen, dus komende donderdag zal er ook wel degelijk gebeld worden voor de mensen die geen of weinig risico lijken te lopen (hoop ik)
  zaterdag 19 november 2005 @ 15:01:37 #34
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_32399191
Nee mensen denken er niet bij na. Je ziet dat Nathalie eruit gaat vliegen als de stand zo blijft dus gaan de mensen die willen dat ze blijft massaal voor haar bellen/smsén.
Zo werkt het gewoon

Zie menno vorige week, die leek zo veilig te staan. Dan bellen mensen gewoon niet meer.

Ik zeg niet dat de uitslag nep is. Maar of de tussenstanden helemaal kloppen daar heb ik m'n twijfels bij
  zondag 20 november 2005 @ 00:00:48 #35
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_32413866
Stemmen VOOR Chantal en Ingrid lijkt mij de meeste redelijk optie... en ook blijven stemmen!!!
laten we het als NatteLie-druit-fans tenminste proberen...

... en huiver mee
  zondag 20 november 2005 @ 00:10:49 #36
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_32414127
Op elke genomineerde 1x stemmen behalve op haar? Dan kan er niks fout gaan, afgezien van het feit dat het een kostbare onderneming is .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zondag 20 november 2005 @ 00:20:07 #37
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32414358
quote:
Op zondag 20 november 2005 00:10 schreef k_i_m het volgende:
Op elke genomineerde 1x stemmen behalve op haar? Dan kan er niks fout gaan, afgezien van het feit dat het een kostbare onderneming is .
Alle mannen stemmen op alle genomineerde mannen. En alle vrouwen stemmen op alle genomineerde vrouwen, behalve Nathalie. Misschien is die optie beter.
  zondag 20 november 2005 @ 00:22:38 #38
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_32414421
quote:
Op zondag 20 november 2005 00:10 schreef k_i_m het volgende:
ach... één week op tantsoen en we hebben de kosten er weer uit!
... en huiver mee
  zondag 20 november 2005 @ 01:23:07 #39
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_32416013
quote:
Op zondag 20 november 2005 00:20 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Alle mannen stemmen op alle genomineerde mannen. En alle vrouwen stemmen op alle genomineerde vrouwen, behalve Nathalie. Misschien is die optie beter.
Ik persoonlijk zou best het dubbele willen stemmen als ze er maar uitgaat.
Achterbaks schijnheilig teringwijf dat het is .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_32418004
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 14:56 schreef scanman01 het volgende:
Als die vreselijk nietszeggende doos erin blijft, dan is er toch iets niet in de haak. In gesprekken met anderen kan ze alleen maar met "ja, inderdaad" reageren. Nooit komt er iets uit wat ook maar een klein beetje lijkt op een eigen mening. Het is niet voor niets dat niemand haar in dat huis nomineert. Ze zorgt wel dat niemand zich aan haar ergert vanwege eigen meningen.
En dan nog dat vreselijke stemmetje. BB zou voor mij een stuk prettiger worden om te kijken als ze eruit geflikkerd wordt.
Het "voetveegincident " lijkt op een eigen mening, ook ik vond het een respectloze actie , en dat ze dronken was toont aleen de eerlijkheid van de actie , en achteraf lachen ook.
March Of The Black Queen
Ik ben dyslectisch. dus niet zeuren over m'n spelling, en als je het dan niet kunt lezen dan typ ik wel wat harder.
  zondag 20 november 2005 @ 13:15:29 #41
134727 VirtualPOM
pi_32422606
Ach, ik stem alleen voor Dido en roel. Lieske zal ook genoeg stemmen krijgen en hopelijk vliegt Chantal er dan uit.
  zondag 20 november 2005 @ 13:21:19 #42
35967 Fusion
Tiki Torches in the Garage
pi_32422777
Ik snap niet echt waarom BB niet gewoon gekozen heeft voor wegstemmen, ipv stemmen voor wie je erin wilt houden. Brengt dat meer geld in het laatje ofzo? (ik zou juist eerder denken andersom, ik zou eerder bellen om iemand eruit te krijgen dan om iemand erin te houden denk ik)
  zondag 20 november 2005 @ 13:31:45 #43
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_32423072
Volgens mij omdat ze favorieten, niet kleurloze personen, erin willen houden.

Voorheen kon je ver komen door niet op te vallen: dan werd er niet tegen je gestemd.

Nu moet je eigenschappen hebben die in je voordeel spreken. Op zich een goede maatregel denk ik.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 20 november 2005 @ 13:46:09 #44
862 Arcee
Look closer
pi_32423506
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 00:01 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Ze gaat er gewoon uit

hoi 1e post op hier
Welkom.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zondag 20 november 2005 @ 13:49:38 #45
16874 creno
born this way
pi_32423621
ik stem gewoon niet !

ik heb toen menno genomineerd stond, de hele week gesmst, en tijdens de live-uitzending heb ik constant zitten bellen tot de lijnen werden gesloten. Het klopt niet dus ik stem niet. Laat er eerst maar eens een notaris bijkomen, en aantallen bekend maken ipv %.
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
pi_32482918
Hmm.. ik vrees nu dat Natte Alie er niet uitgaat.. Het enkelincident zou best wel eens wat medelijden op kunnen leveren. Hopefully kijkt niet-internettend NL. er door heen!!
Ik vrees nu voor Ingrid..
Damn sneakt die Naat ( ) er weer tussenuit...

PS. Waar blijft nu eens die nieuwe stand op de site van talpa? Al een week niet bijgewerkt, doen ze dat expres of zo??? Zou me niks verbazen!!
pi_32482995
quote:
Op zondag 20 november 2005 13:49 schreef creno het volgende:
ik stem gewoon niet !

ik heb toen menno genomineerd stond, de hele week gesmst, en tijdens de live-uitzending heb ik constant zitten bellen tot de lijnen werden gesloten. Het klopt niet dus ik stem niet. Laat er eerst maar eens een notaris bijkomen, en aantallen bekend maken ipv %.
Ik zat me er vandaag nog over te verbazen met iemand; hoe het komt dat er zoveel mensen opgelicht worden in de wereld
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  dinsdag 22 november 2005 @ 17:33:39 #48
42020 DJMarcel.nl
/care sedert 2002
pi_32484110
SMS CHANTAL naar 1010
  woensdag 23 november 2005 @ 19:43:01 #49
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_32516428
Deze topic mag weer even naar boven voor morgen!
  woensdag 23 november 2005 @ 20:43:07 #50
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_32518265
Bel 0909 0301 voor Chantal
SMS 1010 Chantal - Ingrid -Lieske en vooruit Dido en/of Roel

steun al deze genomineerden!!!
doe het voor hen
doe het voor jezelf
doe het voor BB-kijkend Nederland

verlos ons van de schande, verlos ons van het kwaad, verlos ons van het gesmak,
verlos ons van de ex van Ralluf, verlos ons van de werkschuwe,
verlos ons van NATTELIE!!

<kaarsjes branden> <schietgebedjes>

HELP ONS!
... en huiver mee
  woensdag 23 november 2005 @ 23:43:32 #51
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_32524452
Ik heb gestemd
  donderdag 24 november 2005 @ 12:47:48 #52
134727 VirtualPOM
pi_32534143
Nathalie moet erin blijven, Chantal eruit
  † In Memoriam † donderdag 24 november 2005 @ 13:01:34 #53
135486 Manu82
How you doin'?
pi_32534467
Het zou het beste zijn als Ingrid of Nathalie eruit zou gaan. Ingrid omdat het een nietstoevoegende persoonlijkheid is en Nathalie omdat ze een idioot is!
Some memories are best forgotten
Room 23
  donderdag 24 november 2005 @ 13:37:29 #54
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_32535399
het grappige is dat Ingrid eigenlijk overal doorheen fietst en bijna nooit onderwerp van discussie is, terwijl ze in mijn ogen behoorlijk kleurloos is... Misschien is dat haar taktiek wel
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_32535745
Nathalie gaat er niet uit. Weet ik zeker.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 24 november 2005 @ 13:51:24 #56
862 Arcee
Look closer
pi_32535755
quote:
Op donderdag 24 november 2005 13:50 schreef Isabeau het volgende:
Nathalie gaat er niet uit. Weet ik zeker.
Want?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_32535834
Omdat ik weet hoe de stemmen ervoor staan op dit moment.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 24 november 2005 @ 13:54:44 #58
862 Arcee
Look closer
pi_32535851
quote:
Op donderdag 24 november 2005 13:54 schreef Isabeau het volgende:
Omdat ik weet hoe de stemmen ervoor staan op dit moment.
Vertel.
pi_32535887
Nee Gaat Silmarwen het weer op de blog plaatsen
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 24 november 2005 @ 13:58:04 #60
862 Arcee
Look closer
pi_32535943
quote:
Op donderdag 24 november 2005 13:56 schreef Isabeau het volgende:
Nee Gaat Silmarwen het weer op de blog plaatsen
pi_32535975

Maar ik geloof dus niet dat Nathalie moet vertrekken.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 24 november 2005 @ 13:59:55 #62
862 Arcee
Look closer
pi_32536013
quote:
Op donderdag 24 november 2005 13:58 schreef Isabeau het volgende:

Maar ik geloof dus niet dat Nathalie moet vertrekken.
Wat is ?
  donderdag 24 november 2005 @ 14:10:39 #63
134434 Pimtendo
Man of the match
pi_32536266
Ik denk ook niet dat Nathalie gaat, maar Chantal. Als ze daar namelijk geen man voor kunnen vinden, wie moet er dan op gaan sms'en? Vrouwen zeker! Haha. Ergo: Chantal weg...
pi_32550275
Volgende week zien we wel weer.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')