Nemo's grote broer op Natje afsturen...quote:Op donderdag 17 november 2005 20:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Verkrachten met een nemo van 1 meter lang!
Dat was wel de bedoeling ja.quote:Op donderdag 17 november 2005 21:03 schreef Day het volgende:
Gaan ze nou zitten wachten tot hij jankt?
Jij weet hoe dat klinkt bij hem?quote:Op donderdag 17 november 2005 21:03 schreef Asskicker14 het volgende:
Die geluiden die hij maakte, klonk net alsof hij klaarkwam.
AZ UEFA Cup halve-finale La Bambaaa smiley leent zich werkelijk overal voorquote:
en die brief voor als al het andere niet werktquote:Op donderdag 17 november 2005 21:04 schreef Fling het volgende:
Die envelop was voor als ie niet jankte. Herkansing, zeg maar
Dat weet jij beter dan mij denk ikquote:Op donderdag 17 november 2005 21:05 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Had BB daar niet nog een leuk filmpje van?
quote:Op donderdag 17 november 2005 21:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
AZ UEFA Cup halve-finale La Bambaaa smiley leent zich werkelijk overal voor
Nu dus!quote:Op donderdag 17 november 2005 21:04 schreef teamlead het volgende:
[..]
en die brief voor als al het andere niet werkt
Yep.quote:
het verbaast me op de een of andere manier niet... Als ze niet op zijn minst een beetje kinderlijk was, zou ze het met hem niet uithoudenquote:Op donderdag 17 november 2005 21:05 schreef Sonique het volgende:
omg, een brief.... met hartjes enzo...
* Sonique vind dat dus TE kinderlijk....
En hij verrekt het nog steedsquote:Op donderdag 17 november 2005 21:04 schreef teamlead het volgende:
[..]
en die brief voor als al het andere niet werkt
Ja afbranden dat krengquote:Op donderdag 17 november 2005 21:04 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop zo dat Menno Natte Lie met de grond gelijk maakt
quote:Op donderdag 17 november 2005 21:06 schreef teamlead het volgende:ze ruiken Bren
Die is dus nog erger dan chantal??
Goed zoquote:Op donderdag 17 november 2005 21:07 schreef Renesite het volgende:
Joost - Roel
Jij bent ook een mooie meid, hoor... Echt waar!quote:Op donderdag 17 november 2005 21:07 schreef flugeltje het volgende:
Ze menen er dus geen hol van dat ze het een mooie meid vinden
Ik herken het ondertoontje zo goed.... (wij vrouwen met dikke konten krijgen dat wel vaker voor onze kiezen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |