Dido gezeik.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:21 schreef Loesje29 het volgende:
19.28
Wat zouden ze vandaag in de aflevering kunnen plempen?
Niet echt iets interessants, right?
Tong welkom bij de leegtequote:Op donderdag 17 november 2005 19:31 schreef tong80 het volgende:
Wat is dit
Is er echt zo weinig gebeurd ?
Volgende week Lieske exit!quote:Op donderdag 17 november 2005 19:31 schreef regenworm het volgende:
Lieske wordt weer neergezet als een dom blondje kut talpa
quote:Op donderdag 17 november 2005 19:35 schreef misterDre het volgende:
Eerlijkheid wordt gelijk de pan ingedrukt![]()
Hope so, ik erger me met de dag meer aan haar.quote:
Joh!quote:Op donderdag 17 november 2005 19:37 schreef regenworm het volgende:
Is al weken bekend dat lieske gaat vertrekken.
Bakkes houwe met je vieze stinknicht in je avatarquote:
Lieske is LieVquote:Op donderdag 17 november 2005 19:38 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hope so, ik erger me met de dag meer aan haar.
Wijvennijd is dat.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:38 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hope so, ik erger me met de dag meer aan haar.
quote:Op donderdag 17 november 2005 19:39 schreef American_Nightmare het volgende:
Bakkes houwe met je vieze stinknicht in je avatar
Tuurlijk, A_N.quote:
Oke: Post es een foto van jou in een serveersterjurkje waar je kont onderuit komt; als je er dan ook lekker uit ziet dan is het geen wijvennijd.quote:
Het is op zeker een lekker wijffie, mij gaat het om haar verbale 'kwaliteiten'.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:41 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Oke: Post es een foto van jou in een serveersterjurkje waar je kont onderuit komt; als je er dan ook lekker uit ziet dan is het geen wijvennijd.
je hebt de foto van CW niet gezien in het smoelenboek?quote:Op donderdag 17 november 2005 19:41 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Oke: Post es een foto van jou in een serveersterjurkje waar je kont onderuit komt; als je er dan ook lekker uit ziet dan is het geen wijvennijd.
Ik kijk eigenlijk nooit BB maar wat een ongelooflijk bekakt dreigkutje is die Lieske zeg, is ze wel vaker zo?quote:
Weten we niet want omdat ze er morgen uitgaat laat BB haar nu pas aan het woord.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:45 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk nooit BB maar wat een ongelooflijk bekakt dreigkutje is die Lieske zeg, is ze wel vaker zo?
Maar hij deed Joost wel treffend na.quote:
Vroeger scholden we op reclames omdat we op het puntje van de stoel zaten. Nu zijn we blij dat er reclame is.quote:
Aubquote:Op donderdag 17 november 2005 19:49 schreef regenworm het volgende:
geef mij die edet dames maar
Vroeg ik mezelf ook al af....quote:Op donderdag 17 november 2005 19:48 schreef Jappie het volgende:
Worden die 2 nou nooit ouder![]()
G & F that is
klopt maar het erger is dat er ook niks aan wordt gedaanquote:Op donderdag 17 november 2005 19:48 schreef Silmarwen het volgende:
Deze aflevering is wel enorm saai zeg
Het is de verloren generatie.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:50 schreef regenworm het volgende:
[..]
klopt maar het erger is dat er ook niks aan wordt gedaan
Maar we blijven wel kijkenquote:Op donderdag 17 november 2005 19:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vroeger scholden we op reclames omdat we op het puntje van de stoel zaten. Nu zijn we blij dat er reclame is.
Ik zag vanmiddag Denny Christian, die heeft ook dat eeuwige jeugdige, terwijl hij toch zeker 70 moet zijn.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:48 schreef Jappie het volgende:
Worden die 2 nou nooit ouder![]()
G & F that is
Mij schijnt ze zo dom toe dat ze haar zogenaamde "spelletje" heel erg doorzichtig speel ! En dat zeg ik als prille, objectieve kijker.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:50 schreef PLAE@ het volgende:
Ik vond dat Roel je maag knort wel grappig. Dat zet daarna dat andere gesprek weer plakken is gewoon een anti Lieske campagne
Dat meisje is best slim. Alleen niet slim genoeg om het niet te bespreken met Roel.
Ik dacht dat ze Feline bedoelde. Das wel een mooie naamquote:Op donderdag 17 november 2005 19:56 schreef tong80 het volgende:
Fellini vindt Dido een mooie meisjes naam. Nu nog een italiaanse zaaddonor zoeken.
Als ze te horen krijgt dat er 100 man zijn afgewezen laat ze zich door de eerste de beste bouvier bevruchtenquote:
Ik heb hier nog een mand rot fruit.. daar wil ik d'r best een keer mee bevruchten.quote:
quote:Op donderdag 17 november 2005 19:58 schreef misterDre het volgende:
[..]
Als ze te horen krijgt dat er 100 man zijn afgewezen laat ze zich door de eerste de beste bouvier bevruchten![]()
Wat was er v/h zo leuk aan haarquote:Op donderdag 17 november 2005 19:59 schreef Cynix ® het volgende:
Lieske is zo jammerlijk kansloos bezig, het is gewoon zielig van zo'n v/h leuke meid.
Tsja eeeh, eeeeh, toen ze niks zei in het begin en alleen mooi zat te wezen. De eerste dagen of zo.quote:
Ligt aan de montage deze is gewoon kut en oneerlijkquote:Op donderdag 17 november 2005 20:00 schreef kissa het volgende:
Lieske blijft maar doorzeuren over Roel..
Wat een zeerobben-bek. Het begint hier te tochten.quote:
Precies...daar zitten af en toe nog verassende nieuwe filmpjes tussenquote:Op donderdag 17 november 2005 20:01 schreef tong80 het volgende:
Dit is diep diep diep triest. Zend dan alleen reclame uit.
Ja dat was geweldig weet je ehm eh nog ?quote:Op donderdag 17 november 2005 20:01 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Tsja eeeh, eeeeh, toen ze niks zei in het begin en alleen mooi zat te wezen. De eerste dagen of zo.
Was een paar dagen geleden al net zo'n soort plaatje...ik wilde hem nog fakepiccen, maar vond het achteraf te veel en bovendien verspilde moeitequote:Op donderdag 17 november 2005 20:02 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Wat een zeerobben-bek. Het begint hier te tochten.
Net een krenten bol.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:03 schreef regenworm het volgende:
lieske heeft last van erge eczeem
Welk moment ?quote:Op donderdag 17 november 2005 20:06 schreef Fling het volgende:
Dido zegt wat zinvols! Herinner dit moment!
Dit leggen we notarieel vast.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:06 schreef Fling het volgende:
Hé wat jammer....gemistquote:Op donderdag 17 november 2005 20:06 schreef Fling het volgende:
Te laat, het is alweer voorbij.quote:
Ik op z'n moederquote:Op donderdag 17 november 2005 20:10 schreef CartWOman het volgende:
Nou, geweldig weer.![]()
Ik vestig m'n hoop op Menno in de Live.![]()
Zo'n kin had tanja eerst voor haar kinoperatiequote:
Oh ja ? Wat dan?quote:Op donderdag 17 november 2005 20:06 schreef kissa het volgende:
Dido is nu toch ff slim. Ze raadt weer wat er aan de hand is met de geheime opdrachten.
Nou, het hele SPEL is niks waard met die bekakte trien.....quote:Op donderdag 17 november 2005 20:25 schreef scanman01 het volgende:
Wat een trieste aflevering. Beginnen met wel de meest sugestieve opening ooit: "wraakzuchtige Lieske"![]()
Waar ben je dan in godsnaam mee bezig. De uitzending was op zich heel positief voor Lieske, maar de voice over heeft geprobeerd het een slechte uitzending voor Lieske te maken. Ik neem toch aan dat de kijkers wel dwars door die stem heenprikken.
Verder was het een weggooi aflevering..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |