Is er een verschilquote:Op donderdag 17 november 2005 20:18 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Nee, hij zei: "Versabommie is een vieze utregter"
nope.. was volkomen off-topic, vandaar per mailquote:Op donderdag 17 november 2005 20:19 schreef APK het volgende:
[..]
Zitten jullie stemafspraken te maken?
Nee, maar ik vind het wel een goede suggestie!quote:Op donderdag 17 november 2005 20:19 schreef APK het volgende:
[..]
Wat doe jij hier ? ...Weet je zeker dat "el guroe" geen achterstallig "werk" voor je heeft "liggen".quote:
Blijkbaar genoeg verschil om als poster met 45 punten BOVEN de 47-punters te staanquote:
quote:Op donderdag 17 november 2005 20:24 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Blijkbaar genoeg verschil om als poster met 45 punten BOVEN de 47-punters te staan![]()
Als je dan ook maar niet denkt dat je nog een punt van mij krijgtquote:Op donderdag 17 november 2005 20:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat doe jij hier ? ...Weet je zeker dat "el guroe" geen achterstallig "werk" voor je heeft "liggen".![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 20:19 schreef APK het volgende:
[..]
Wrom nie ? ik ben immers harstikke lievquote:Op donderdag 17 november 2005 20:27 schreef cuall het volgende:
[..]
Als je dan ook maar niet denkt dat je nog een punt van mij krijgt![]()
quote:Op maandag 14 november 2005 13:28 schreef cuall het volgende:
[..]
....staat niks over in het regelboek dat stemafspraken NIET mogen![]()
Yep...quote:Op donderdag 17 november 2005 20:24 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Blijkbaar genoeg verschil om als poster met 45 punten BOVEN de 47-punters te staan![]()
ja toch niet dan?quote:Op donderdag 17 november 2005 20:03 schreef lovebear het volgende:
En weer lijst goed gezet
Snaptnix: 49
M-en-A :49
Teamlead: 47
Versabommie: 45
Isabeau: 47
Gert: 47
Kleintje: 43
PC eend: 41
On topicquote:Op donderdag 17 november 2005 20:31 schreef KRIBBET het volgende:
Aan alle puntenzuigers, voordat ik mijn punten ga geven zou ik graag willen weten wie van de hooggeplaatste er nog wel interesse in hebben?
Heb weinig zin om die grijze ongebruikte massa naast dat zaagsel aan het werk te zetten en dan morgen te lezen dat die persoon een vrijwillige exit heeft aangevraagd.![]()
Kortom, wie wil mijn punten en waarom?
KRIBBETquote:Op donderdag 17 november 2005 20:31 schreef KRIBBET het volgende:
Aan alle puntenzuigers, voordat ik mijn punten ga geven zou ik graag willen weten wie van de hooggeplaatste er nog wel interesse in hebben?
Heb weinig zin om die grijze ongebruikte massa naast dat zaagsel aan het werk te zetten en dan morgen te lezen dat die persoon een vrijwillige exit heeft aangevraagd.![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 20:47 schreef APK het volgende:
[..]
INGREEP!
![]()
Moet hij vooral doen als hij dat wil.![]()
Minpunten weer toekennen aub.
Nominaties tellen helemaal of helemaal niet!.
![]()
Maak je geen zorgen, dit is zo ongeveer de eerste en bijna laatste keer dat ik ON topic iets neerkwakquote:
Ik blijf erin tot het bittere eind, Wat die punten betreft..al koop je er zalf voor, mooie multiplajostiquote:Op donderdag 17 november 2005 20:31 schreef KRIBBET het volgende:
Heel slim antwoordquote:Op donderdag 17 november 2005 20:36 schreef lovebear het volgende:
[..]
KRIBBET
je moet gewoon lekker stemmen zoals je zelf wil
Kijken wie jij zelf t liefste de punten wil geven.
Ik ga daar geen redenatie voor geven kijk wel waar t schip strand.
Maar ga iig geen vrijwillig exit vind t te leuk om mee te doen zolang t nog kan![]()
Bommie voelt zich reeds veiligquote:Op donderdag 17 november 2005 20:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik blijf erin tot het bittere eind, Wat die punten betreft..al koop je er zalf voor, mooie multiplajosti![]()
Héé psstttt.............quote:Op donderdag 17 november 2005 20:43 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heel slim antwoord![]()
Weet niet of het je wat puntjes gaat opleveren maar je weet maar nooit
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |