abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32477500
Volgens een tabelltje van de UN misschien. Maar dat wil niet zeggen dat je in Peru dingen kan doen met geld die je in de verste verte niet voor elkaar krijgt in Argentinie
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_32477531
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_32477584
Een tabelltjes van de VN
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_32477604
Zo'n tabel is toch heel wat betrouwbaarder dan 'n subjectief gevoel.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_32477605
Ik zou voor Chili en Argentinië gaan. .
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_32477629
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 13:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Zo'n tabel is toch heel wat betrouwbaarder dan 'n subjectief gevoel.
Ligt er aan in hoeverre het subjectief is natuurlijk.
pi_32477687
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 13:08 schreef fernando_redondo het volgende:

[..]

Ligt er aan in hoeverre het subjectief is natuurlijk.
Een stuk subjectiever dan een objectief onderzoek in elk geval.
pi_32485665
whatever.. wat maakt mij corruptie nou uit?? !
Life sucks
  dinsdag 22 november 2005 @ 18:35:37 #34
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_32485833
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 18:29 schreef mr.marcus het volgende:
whatever.. wat maakt mij corruptie nou uit?? !
Is niet erg interessant voor je beslissing inderdaad.
(Wel leuk voor een project trouwens )
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_32489463
Corruptie kun je wel mee te maken krijgen natuurlijk. Al heeft het uiteindelijk weinig invloed op je beslissing omdat in vrijwel elk land in Zuidamerika volop aanwezig is, Chili uitgezonderd.
pi_32493279
Het zal je niet verbazen dat ik zeg: Brazilië!
pi_32493512
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 00:11 schreef flipsen het volgende:

[..]

Dat kan natuurlijk maar 1 land zijn: Argnetinië! Maar natuurlijk is er dikke kans dat mensen dat weer niet met mij eens zijn. Op dit moment zit ik er (3e keer in een jaar, I like it!) voor een half jaar.
Argentië wordt volgend jaar geen wereldkampioen voetbal. Geloof me: tijdens het WK moet je in Brazilië zitten.

Psiu Argentino: pentacampião!
pi_32493681
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 20:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Corruptie kun je wel mee te maken krijgen natuurlijk. Al heeft het uiteindelijk weinig invloed op je beslissing omdat in vrijwel elk land in Zuidamerika volop aanwezig is, Chili uitgezonderd.
Inderdaad, dat heeft met je beslissing niks te maken. In Nederland heb je weer bouwfraude.

Overigens werken Braziliaanse organisaties vaak erg efficiënt.
pi_32493713
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 22:50 schreef Dona het volgende:

[..]

Inderdaad, dat heeft met je beslissing niks te maken. In Nederland heb je weer bouwfraude.

Overigens werken Braziliaanse organisaties vaak erg efficiënt.
In corruptie over het algemeen gemeten (daar valt bouwfraude ook onder) doet Nederland het niet slecht in vergelijking met Zuidamerikaanse landen. Ze doen het zelfs beter dan Chili.
  woensdag 23 november 2005 @ 10:12:38 #40
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_32501320
quote:
Op donderdag 17 november 2005 19:10 schreef mr.marcus het volgende:
In principe maakt het mij niets uit naar welk land ik ga, alle landen zijn mogelijk (behalve brazilie en suriname en meer non-spaans landen)
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 22:39 schreef Dona het volgende:
Het zal je niet verbazen dat ik zeg: Brazilië!

Ok, en misschien kunnen we even afstappen van de corruptie en gewoon weer on-topic gaan?
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  woensdag 23 november 2005 @ 11:28:48 #41
78089 PhatBastard
-----------Rock 'n Roll--
pi_32502972
Ja!
heb een half jaar stage gelopen in Santiago de Chile!
heel erg relex!
the deadly yellow snow cristals deprived him from his sight.... and he cant see... temporarily....
pi_32504223
Waar heb je gewoond en waar ben je geweest buiten Santiago?
  woensdag 23 november 2005 @ 12:53:32 #43
78918 SeLang
Black swans matter
pi_32504931
Ontopic:
Ik zou voor Colombia gaan (Cali om precies te zijn)
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_32505051
Als je levensmoe bent wel ja
  woensdag 23 november 2005 @ 13:09:32 #45
78918 SeLang
Black swans matter
pi_32505313
quote:
Op woensdag 23 november 2005 12:58 schreef fernando_redondo het volgende:
Als je levensmoe bent wel ja
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_32505528
Er bestaan geen gevaarlijkere plekken in Zuid Amerika of je moet de binnenlanden in Colombia ook meetellen
pi_32506926
quote:
Op woensdag 23 november 2005 12:53 schreef SeLang het volgende:
Ontopic:
Ik zou voor Colombia gaan (Cali om precies te zijn)
voor de llello of heb je ook andere redenen
Life sucks
  woensdag 23 november 2005 @ 14:33:21 #48
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_32507600
Colombia is een schitterend land, dat hoor ik van veel mensen en lang niet zo vreselijk gevaarlijk als overal wordt geroepen. Wel vraag ik me af of het heel geschikt is voor iemand die voor het eerst naar Latijns-Amerika/een ontwikkelingsland gaat.
pi_32507930
Heb een aantal weken vakantie in Chile erop zitten (op bezoek bij vriend die daar stage heeft in Santiago) en ik zou zelf echt daar stage willen lopen. Hoewel een projectje in Argentinie me ook niet onprettig lijkt.
Lundqvist, Magnus Johanson: Hejå, hejå LHC!
O-H-I-O; Buckeyes
pi_32515491
quote:
Op woensdag 23 november 2005 13:18 schreef fernando_redondo het volgende:
Er bestaan geen gevaarlijkere plekken in Zuid Amerika of je moet de binnenlanden in Colombia ook meetellen
Cali is echt niet zo gevaarlijk als iedereen je wil doen geloven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')