Daarin ga ik mee, als toevoeging: SwordFishquote:Op donderdag 17 november 2005 19:42 schreef MGdutch het volgende:
Slechts een klein deel van mijn lijstje;
High Fidelity
die kwam ook als eerst bij mij naar boven.. samen met The Good, the Bad & the Ugly!quote:Op vrijdag 18 november 2005 05:03 schreef mvg het volgende:
De Beste film alllertijden met heerlijke muziek
[afbeelding]
Hier hoef ik dus niets aan toe te voegen, eindelijk iemand die weet waar ie over praat.quote:
Ik ben blij dat jij ze alvast noemt, dan hoef ik het niet meer te doen.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:42 schreef MGdutch het volgende:
Slechts een klein deel van mijn lijstje;
Almost Famous
High Fidelity
quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:50 schreef --HOOLIE-- het volgende:
The Godfather trilogie
Dam zul je de Blade II soundtrack ook wel diggen, denk ik.quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:03 schreef Sack_Blabbath het volgende:
De enige film-soundtracks die zo nu en dan nog eens uit mijn cd-rek komen zijn die van:
[[url=http://image.allmusic.com/00/amg/cov200/drd100/d123/d1238214t1s.jpg]afbeelding]Judgment Night[/url]
en
[[url=http://image.allmusic.com/00/amg/cov200/drc800/c863/c8631806454.jpg]afbeelding]Spawn[/url]
De eerste bevat voornamelijk samenwerkingen van Rock-acts met Hiphop-acts, de tweede voornamelijk samenwerkingen van Rock-acts met Electronica-acts. Beide heel erg de moeite waard![]()
enquote:Op zaterdag 19 november 2005 15:31 schreef Pistol_Pete het volgende:
Hoop mooie soundtracks gezien. Ik wil deze nog even toevoegen:
- Human Traffic
quote:Op donderdag 17 november 2005 22:28 schreef pfaf het volgende:
Good Will Hunting, by far.
-edit-quote:Op zondag 20 november 2005 00:36 schreef Vierna--DoUrden het volgende:
Als je verfilmingen van musicals erbij mag rekenen wordt het bij mij Hair.
Zoniet, dan Trainspotting.
Hoi liefquote:Op zondag 20 november 2005 00:36 schreef Vierna--DoUrden het volgende:
Zoniet, dan Trainspotting.
helemaal!quote:Op vrijdag 18 november 2005 05:03 schreef mvg het volgende:
De Beste film alllertijden met heerlijke muziek
[afbeelding]
quote:Op maandag 21 november 2005 00:22 schreef PDOA het volgende:
Jullie vergeten deze twee (muzikale) meesterwerken:
Mike Oldfield
[afbeelding]
en
John Carpenter
[afbeelding]
Klopt, is idd ook erg goedquote:Op maandag 21 november 2005 10:17 schreef Robar het volgende:
Ik vond de muziek in "Last of the Mohicans" erg mooi.
hehe, ik ben 25 jaar, maar helemaal gek op Disney figuren . . .quote:Op maandag 21 november 2005 10:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
Klopt, is idd ook erg goed![]()
wat heb jij een leuke avatar! Stitch rulez!
Het nummer heet dan ook 'Last of the mohicans theme, Irisch riverdance' als je 'm op internet wilt zoekenquote:Op maandag 21 november 2005 10:25 schreef Robar het volgende:
[..]
hehe, ik ben 25 jaar, maar helemaal gek op Disney figuren . . .
Het mooiste stuk uit die film (qua muziek dan) is wanneer die luitenant/majoor/korporaal op de brandstapel komt en een dochter van de kolonel meegenomen wordt de bergen in. Het doet me een beetje denken aan Keltische muziek.
Ja en bij mij dan 'Jesus Christ Superstar'quote:Op zondag 20 november 2005 00:36 schreef Vierna--DoUrden het volgende:
quote:Op maandag 21 november 2005 07:10 schreef OFfSprngr het volgende:
Gummo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |