Dat is ZEKER heel erg jammer ja!quote:Op donderdag 17 november 2005 18:08 schreef scanman01 het volgende:
Jammer dat dit net gebeurt ná de nominaties. Anders was Nathalie misschien ook de klos geweest.
Nou iddquote:Op donderdag 17 november 2005 18:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
laten we hopen dat BB er geen heeft
zeg, ik moet nog etenquote:Op donderdag 17 november 2005 18:36 schreef elskreeft het volgende:
Chantal is weer eens ongesteld brult ze net door 't huis.
Ik heb net Pasta met rode saus op....quote:
sja sorry, ik dacht: ik meld 't even....quote:
Denk dat niet al1 Naat wat te horen krijgt maar ook de rest van de bewoners...haha menno back en met1 weer wat extra leven in de brouwerijquote:Op donderdag 17 november 2005 18:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Misschien dat Nathalie dáár haar filmpje te zien krijgt en de andere bewoners dus niets te horen krijgen
Ik moest je 1e zin 3 keer lezen voordat ik 'm begreep.quote:Op donderdag 17 november 2005 18:44 schreef Karinnn het volgende:
[..]
Denk dat niet al1 Naat wat te horen krijgt maar ook de rest van de bewoners...haha menno back en met1 weer wat extra leven in de brouwerij![]()
![]()
![]()
het was ook al TE braaf de afgelopen dagen
En ik een patatje kipkornquote:Op donderdag 17 november 2005 18:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb net Pasta met rode saus op....![]()
Mijn zuurkool is bijna klaar.quote:
quote:Op donderdag 17 november 2005 18:56 schreef frizti het volgende:
Dus Menno mag even zeggen wat hij van de bewoners vindt?
Boeien. Hij zit niet meer in het huis, dus wat maakt het nu dan nog uit.
Weer een noodgreep van Hummie om nog te proberen wat leven in de tent te brengen.
Zinloos, want dit groepje is zwak, zielig, dom, schijnheilig en camerageil.
Die Hemaworsten zijn The Bestquote:Op donderdag 17 november 2005 18:52 schreef Coos het volgende:
[..]
Mijn zuurkool is bijna klaar.![]()
Lekker met zo'n vette Hemaworst.
Die boer ik zaterdag nog op.![]()
Maar hij is zó lekker.
quote:Op donderdag 17 november 2005 18:58 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
En jij kijkt nog omdat... ??
Hallo allemaal btw![]()
Oeh oeh oeh oeh, droomscenario!!quote:Op donderdag 17 november 2005 18:58 schreef flugeltje het volgende:
Het mooiste zou overigens zijn als Menno de keus zou krijgen om de bank aan te passen. Dus één eraf en één erin, óf de bank laten zoals hij is...
Dan gaat Nathalie zéker de bank op en is het volgende week![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |