Klundert NBquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:03 schreef Lik.me.reet het volgende:
Waar kwam je ook al weer vandaan?
Ik heb ook de indruk dat deze set nogal onderschat wordt. Ik kreeg vandaag per mail een bod van 100 met de vraag me snel te mailen, zodat we het konden afhandelenquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:43 schreef Roa het volgende:
Ik heb nog steeds het idee MatthijsDvD niet echt weet wat hij wilde kopen, maar goed. De dvd speler is natuurlijk ook de vesterker en de tuner.
ik dacht als ik lief doe, krijg ik kortingquote:
Het hoogste bod is 400quote:Op zondag 11 december 2005 17:16 schreef Halfgedraaide het volgende:
Nog steeds te koop??Ik weet niet meer wat het hoogste bod is gezien de 4 pagina's maar ik bied hierbij 250 euro om het topic weer een beetje levend te maken.
Oww ok. Nou ja veel succesquote:Op zondag 11 december 2005 17:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het hoogste bod is 400
Daar mag ie voor weg, maar de man die het geboden heeft kan 'm niet eerder dan eind dec komen halen. Mocht er voor die tijd iemand anders ook 400 bieden, dan gaat ie daarheen (aldus de afspraak die ik met de potentiele koper heb gemaakt).
quote:Op woensdag 3 november 2004 11:03 schreef Adelante het volgende:
Kicken/Schoppen van een topic?
Door het ontstaan van nieuwe topics en het uitblijven van reacties op jouw topic, zul je zien dat het topic steeds verder "wegzakt" in het V&A forum. Door zelf op jouw topic te reageren, kun je het topic weer omhoog in de V&A lijst krijgen. Per dag is het aantal keren dat je zelf jouw topic omhoog mag schoppen beperkt tot één maal.
Foeiquote:Op woensdag 14 december 2005 00:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik antwoordde alleen en uuuuuuren later kickte ik
Ik ben toevallig morgen wel in Zundert.quote:Op zondag 18 december 2005 00:17 schreef ElisaB het volgende:
Up(date)...
Per mail ontvangen:
- een bod van 80
- een bod van 100
- een bod van 350 (mwah, begint erop te lijken)
- een bod van 375 (daar zou ik het eventueel mee eens kunnen worden)
Ik twijfel nog over het bod van 80; zou toch een hit zijn om 'm daarvoor te verkopen
Dat scheelt maar net een klein half uurtjequote:Op zondag 18 december 2005 00:41 schreef Shagya het volgende:
Ik ben toevallig morgen wel in Zundert.Ownee het was Klundert.
![]()
Hij is inderdaad mooi en beter dan de nieuwequote:Op zondag 18 december 2005 23:20 schreef BlueEyed het volgende:
Pff, t is idd een gruwelijk mooi ding, en heeft ook nog eens een behoorlijk geluid! Een vriend van me heeft precies de zelfde. Helaas ligt 400 euro zo rond deze feestdagen net ietsje buiten het budget, maar een gratis schopje klan er altijd vanaf!
Oei, dat is wel een geweldig bod. Mag ik er nog even over nadenken?quote:Op maandag 19 december 2005 19:59 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
35,- incl
kom ik nog een kopje koffie drinken ook voor die 35,-quote:Op maandag 19 december 2005 20:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Oei, dat is wel een geweldig bod. Mag ik er nog even over nadenken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |