abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 november 2005 @ 15:32:48 #1
126614 Guns_n_Roses
Hadj Brahim Khaled.
pi_32345182
Ik had nog een vraag over dit tabelletje van vergoedingen van mij huidige zorgverzekeraar.
Wat wordt er verstaan onder spoedeisende zorg?

Betekent dit dat wanneer je niet aanvullend, of beperkt aanvullend verzekerd bent, alles moet betalen wanneer je in het buitenland bijvoorbeeld een hartinfarct krijgt, of van een rots afdondert ofzo?

dat zal toch niet?

Licht Ontvlambaar donderdag 17 november 2005 @ 15:39:33 #2
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_32345396
Lijkt er wel op helaas, maar vaak is zoiets wel via een reisverzekering gedekt.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_32346523
quote:
Op donderdag 17 november 2005 15:32 schreef Guns_n_Roses het volgende:
Ik had nog een vraag over dit tabelletje van vergoedingen van mij huidige zorgverzekeraar.
Wat wordt er verstaan onder spoedeisende zorg?

Betekent dit dat wanneer je niet aanvullend, of beperkt aanvullend verzekerd bent, alles moet betalen wanneer je in het buitenland bijvoorbeeld een hartinfarct krijgt, of van een rots afdondert ofzo?

dat zal toch niet?
Tenzij je een reisverzekering hebt die het wel dekt, ja, dan zal je alles zelf moeten dokken.
pi_32346949
yup, dan moet je zelf dokken. Denk ook aan traumaheli etc.
  donderdag 17 november 2005 @ 16:30:46 #5
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_32346958
quote:
Op donderdag 17 november 2005 16:15 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Tenzij je een reisverzekering hebt die het wel dekt, ja, dan zal je alles zelf moeten dokken.
Check natuurlijk wel de reisverzekering voor de betreffende dekking, maar dit is idd het geval.
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
pi_32349986
Kan zijn dat ik de plank finaal missla, maar zit spoedeisende hulp niet in het standaardpakket, met het recht om die waar dan ook in de EU te genieten?
Probleem voor de verzekerde kan alleen zijn dat in het standaardpakket de vergelijkbare nederlandse kosten vergoed worden, en niet de werkelijke buitenlandse nota.
Dat die aanvullende verzekeringen daarvoor zou zijn? Om tot 200% van de hier gangbare prijzen danwel onbeperkt te kunnen declareren in plaats van de prijzen die Nederlandse contractspartners krijgen van de verzekeraar?
pi_32349996
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')