Ja nou en ? Moet je kijken wat voor kritiek jij straks gaat hebben als blijkt dat er mensen gewond raken of overlijden door een stom foutje omdat er niet op geoefend is.quote:Op donderdag 17 november 2005 14:48 schreef varkentje het volgende:
Vandaag is/was er een terreur oefening in Rotterdam.
Wat ik mij nu afvraag..in hoeverre heeft dit nut? Er staan van te voren al een zooitje mensen klaar om alles in goede banen te lijden.Natuurlijk zal je wel een aantal dingen komen die fout gaan..maar hiervoor moet wel het centrum afgesloten worden!
tuurlijk, maar is er dan niet een manier waarop er beter onvoorbereid geoefent kan worden?quote:Op donderdag 17 november 2005 14:50 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja nou en ? Moet je kijken wat voor kritiek jij straks gaat hebben als blijkt dat er mensen gewond raken of overlijden door een stom foutje omdat er niet op geoefend is.
Dat klopt, die trap die naar het CS-plein leidt is afgesloten. En die werd btw al niet vaak gebruikt, omdat de meeste passagiers van de metro gelijk in het C-station willen zijn of andersom.quote:Op donderdag 17 november 2005 16:14 schreef varkentje het volgende:
daar heb je een erg goed punt idd. 1 kant is toch ook afgesloten nu vanwege verbouwingen?
2 keer opblazen?quote:Op donderdag 17 november 2005 14:59 schreef desiredbard het volgende:
Jongens ik blaas me vanmiddag om 15.12 daar en daar op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |