Sjit, dat wordt dus heletijd fokkenquote:Op donderdag 17 november 2005 14:32 schreef De_Ananas het volgende:
M'n schijt kwam er wel hendig snel uit.![]()
![]()
want ?quote:Op donderdag 17 november 2005 14:35 schreef tonks het volgende:
Dit topic zou veel leuker zijn in B&H
post morgen of vermorgen maar ff een foto, dan is het blauw goed te zienquote:Op donderdag 17 november 2005 14:25 schreef De_Ananas het volgende:
Lijkt wel of m'n teen nu gebroken is.![]()
nerdquote:
Nee nooit. Ik ben niet zo'n slungel.quote:Op donderdag 17 november 2005 14:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
post morgen of vermorgen maar ff een foto, dan is het blauw goed te ziendan kan je ook zien wat er mis is
Heb je vaker tenen of vingers gebroken?
dit is de originelequote:Op donderdag 17 november 2005 14:58 schreef Uiruru het volgende:
welk topic word gelemmingd eigenlijk?
ah okee, vandaar dat je nu zo loopt te janken.quote:Op donderdag 17 november 2005 14:50 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Nee nooit. Ik ben niet zo'n slungel.![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 15:14 schreef Natalie het volgende:
Kan je 'm nog normaal bewegen?
Nou ja, zolang je er nog gewoon mee kunt lopen verder.quote:Op donderdag 17 november 2005 15:16 schreef De_Ananas het volgende:
Hij is helemaal blauw nou![]()
Volgens moeder is niet gebroken maar gekneust.![]()
En zo hoort het ookquote:Op donderdag 17 november 2005 15:23 schreef PDOA het volgende:
Ik stootte een keer me teen en toen scheurde me halve nagel eraf. Bloeie man, bloeie!!!
Nou, als ik moet kiezen heb ik liever een fractuur dan een kneuzing hoorquote:Op donderdag 17 november 2005 15:16 schreef De_Ananas het volgende:
Hij is helemaal blauw nou![]()
Volgens moeder is niet gebroken maar gekneust.![]()
wat een onzin, een fractuur geneest veel langzamer dan een kneuzing, en een kneuzing is echt niet veel pijnlijker hoor.quote:Op donderdag 17 november 2005 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, als ik moet kiezen heb ik liever een fractuur dan een kneuzing hoor
Dikke arie ik ga vanavond gewoon trainen manquote:Op donderdag 17 november 2005 17:55 schreef ijsklont het volgende:
Toevalligerwijs weet ik dat de TS een notoire aansteller is, en bij het minste of geringste al loopt te piepen dat het zo'n pijn doet, en dat ie niet kan gaan gymen/trainen/whatever, en daarom maar de hele dag Wolfenstein ET gaat spelen.
Niet te veel aandacht aan besteden dus.
teen.mpgquote:
Jammer dat je het woordj "sjieke" hebt vergetequote:Op donderdag 17 november 2005 14:25 schreef De_Ananas het volgende:
Ren ik hard naar de wc toen en wil me ff hendig slippen in de bocht maar ik schoot uit en toen kwam ik met m'n teen in aanraking met de muur![]()
Lijkt wel of m'n teen nu gebroken is.![]()
host zelfquote:Op vrijdag 18 november 2005 15:27 schreef De_Ananas het volgende:
Wil er iemand foto van m'n paarse teen zien? Geef maar ff site waar ik hem kan dumpen![]()
hmm okay. Ik brand van nieuwsgierigheidquote:Op vrijdag 18 november 2005 15:27 schreef De_Ananas het volgende:
Wil er iemand foto van m'n paarse teen zien?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |