quote:Op donderdag 17 november 2005 15:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
Twente ligt niet echt op de route naar Den Haag hoor
Twente is ok olé oléquote:Op donderdag 17 november 2005 15:48 schreef whitef0x het volgende:
[..]
ach dat weet jij maar je tomtom niet![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 15:48 schreef whitef0x het volgende:
[..]
ach dat weet jij maar je tomtom niet![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 15:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik heb een twingo hoor..... Tomtom zou in 1 klap de waarde van de auto verdubbelen....
Ok nou ziet hij er heel eng uitquote:Op donderdag 17 november 2005 15:52 schreef scanman01 het volgende:
Een Joost drieluik
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoezo? Wat doet ze dan?quote:Op donderdag 17 november 2005 15:53 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb het idee dat Lieske zometeen een waarschuwing gaat krijgen...
quote:Op donderdag 17 november 2005 15:46 schreef Day het volgende:
[..]
Lieve Regenworm, je hoef helemaal nergens aan te werken.
Maakte gewoon een geintje. Grappig dat je er zo serieus op ingaat.
Ze wilde een appel in de magnetron stoppen om te demonstreren dat de appel dan explodeert....quote:Op donderdag 17 november 2005 15:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo? Wat doet ze dan?
(ik heb geen geluid aan)
quote:Op donderdag 17 november 2005 15:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik heb een twingo hoor..... Tomtom zou in 1 klap de waarde van de auto verdubbelen....
ze is weer "weetjes" aan het oplepelen.. En op zich heeft ze wel gelijk in wat ze zegt hoor, maar ik vind het altijd zo overkomen alsof ze dolblij is dat ze iets kan bijdragen aan het gesprek.,.. komt een beetje sneu over...quote:Op donderdag 17 november 2005 15:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo? Wat doet ze dan?
(ik heb geen geluid aan)
Ze wil gaan experimenteren met de magnetronquote:Op donderdag 17 november 2005 15:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo? Wat doet ze dan?
(ik heb geen geluid aan)
Leuk!! moet ze doen!quote:Op donderdag 17 november 2005 15:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze wilde een appel in de magnetron stoppen om te demonstreren dat de appel dan explodeert....
Een ei in de magnetron is ook leukquote:Op donderdag 17 november 2005 15:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
ze is weer "weetjes" aan het oplepelen.. En op zich heeft ze wel gelijk in wat ze zegt hoor, maar ik vind het altijd zo overkomen alsof ze dolblij is dat ze iets kan bijdragen aan het gesprek.,.. komt een beetje sneu over...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |