dat dus..quote:Op maandag 21 november 2005 16:53 schreef snellejelle het volgende:
DRAMSLAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-7?quote:Op maandag 21 november 2005 18:26 schreef Curchulain het volgende:
<vul zelf maar iets negatiefs in>
Bijvoorbeeldquote:
quote:Op maandag 21 november 2005 18:26 schreef Curchulain het volgende:
Ach ja, eerst op eigen houtje de uitslag 24 uur uitstellen terwijl er genoeg (6) kandidaten waren en vervolgens niets meer van je laten horen... dramslag, je bent een <vul zelf maar iets negatiefs in>
De tweede medaille alweer!!!!!!!!!!!!!!!quote:
jonegman, je moet het niet zo overdrijven. gelukkig zijn er belangrijkere dingen in het leven dan sportfotoonderschriftenquote:Op maandag 21 november 2005 18:26 schreef Curchulain het volgende:
Ach ja, eerst op eigen houtje de uitslag 24 uur uitstellen terwijl er genoeg (6) kandidaten waren en vervolgens niets meer van je laten horen... dramslag, je bent een <vul zelf maar iets negatiefs in>
voor jou mssn, maar voor mij en vele met mij absoluut niet,quote:Op dinsdag 22 november 2005 09:25 schreef snellejelle het volgende:
[..]
jonegman, je moet het niet zo overdrijven. gelukkig zijn er belangrijkere dingen in het leven dan sportfotoonderschriften
zoalsquote:Op dinsdag 22 november 2005 09:25 schreef snellejelle het volgende:
[..]
jonegman, je moet het niet zo overdrijven. gelukkig zijn er belangrijkere dingen in het leven dan sportfotoonderschriften
hhhmmmmm...zo had ik het leven nog niet gezienquote:Op dinsdag 22 november 2005 09:44 schreef snellejelle het volgende:
[..]
de voetbalfotoonderschriftcompetitie
jaha, hoop openbaringen voor je zo "vroeg" op de ochtend heahquote:Op dinsdag 22 november 2005 09:45 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hhhmmmmm...zo had ik het leven nog niet gezien
god.....leerzaam zeg deze topicsquote:Op dinsdag 22 november 2005 09:47 schreef mikey99 het volgende:
[..]
jaha, hoop openbaringen voor je zo "vroeg" op de ochtend heah![]()
Anders kies jij even een andere avatar.quote:Op dinsdag 22 november 2005 09:34 schreef mikey99 het volgende:
[..]
voor jou mssn, maar voor mij en vele met mij absoluut niet,
ik behoor tot de F5 brigade,
sportfoto onderschriften zijn mijn leven![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |