dit is foto van 2003 toen die voor Bianchi reedquote:Op donderdag 17 november 2005 16:45 schreef numero_uno het volgende:
Hij heeft een jaar bij een ander team gefietst was volgens mij na aanleiding van doping gebruik toen had t-mobile hem ontslagen fietst ie een jaar bij een ander team en wordt daarna weer terug gehaald
zo we hebben een kennerquote:Op donderdag 17 november 2005 16:40 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Is dat der Jan dan? Dit is overduideljik geen T-Mobile of Telekom-tricot. Ook niet groen genoeg voor een sprinterstrui.
Nooit geweten dat 'ie bij T weggeweest is.quote:Op donderdag 17 november 2005 16:59 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dit is foto van 2003 toen die voor Bianchi reed
schijt ik ben ook zo zat als een konijn maar kan nog steeds een foto plaatsenquote:Op vrijdag 18 november 2005 00:08 schreef dramslag het volgende:
ik was bier aan het drinken, dus kon geen nieuwe foto plaatsen.
straks nog een gooi naar de plaatsen van mijn kant.
1 jaartjequote:Op donderdag 17 november 2005 21:34 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Nooit geweten dat 'ie bij T weggeweest is.
Hij heeft gelijk, kijk die rooie neus...quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:36 schreef numero_uno het volgende:
[..]
schijt ik ben ook zo zat als een konijn maar kan nog steeds een foto plaatsen
quote:
Op welke planeet heb jij gezeten, manquote:Op donderdag 17 november 2005 21:34 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Nooit geweten dat 'ie bij T weggeweest is.
Dan zit ik niet achter de computer dus mocht ik winnen dan mag van mij de nr 2 een nieuwe foto verzinnen. Of iemand anders natuurlijk dat moeten jullie maar even uitzoeken.quote:Op vrijdag 18 november 2005 08:25 schreef Lionheaad het volgende:
vanmiddag rond 1 uur de uitslag...
Op een heerlijke planeet waar geen wielrennen te bekennen was. Beetje zitten kijken naar iets wat ik zelf ook elke dag doe...quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:11 schreef Petera het volgende:
[..]
Op welke planeet heb jij gezeten, man
Hij zat dat jaar eerst bij team coast, maar daar konden ze het financieel niet langer bolwerken en dus kon Ullrich nog maar op het nippertje aan de tour meedoen, omdat iemand, volgens mij een Nederlander, nog zo aardig was om in recordtempo voor een nieuwe sponsor en een team te zorgen.
En aan het eind van dat jaar gaat Jan vrolijk terug naar Telekom/T-Mobile. Ja, op Jan kun je bouwen.![]()
F5 F5 F5quote:Op vrijdag 18 november 2005 08:25 schreef Lionheaad het volgende:
vanmiddag rond 1 uur de uitslag...
quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:21 schreef Bjoro het volgende:
Heee Jan....gefeliciteerd met je verjaardag !
quote:Op donderdag 17 november 2005 15:19 schreef Stansfield het volgende:
We kunnen de hand schudden lance, ik heb ook geen ballen meer over na 3 weken fietsen met zo'n zadel
quote:Op donderdag 17 november 2005 15:32 schreef dndiek het volgende:
Armstrong leert Ullrich fietsen door hem aan het handje mee te nemen
quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:04 schreef SocialDisorder het volgende:
en het F5'en kan weer beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |