Euhh.. mensen betalen jou geld en jij geeft ze de gegevens waarmee in principe iedereen kan betalen als ze die gegevens weten. Dat stinkt een beetje. Laat ik het zou zeggen: Ik vertrouw het niet als op zo'n manier een wildvreemde gegevens heeft waarmee die van mijn geld dingen kan betalen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:51 schreef ivan1105 het volgende:
dan moet jij mij eens vertellen wat er niet klopt !
Dus? Dan ken je toch nog steeds de gegevens van beide kaarten?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:00 schreef ivan1105 het volgende:
als meneer x een kaart koopt van 5 euro en meneer y een van 5 euro
zijn dit natuurlijk 2 verschillende kaarten
verschillend kaartnummer, vcc, exp
Zie mijn eerste reactie:quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:09 schreef ivan1105 het volgende:
ja, anders kan ik ze niet naar naar de koper sturen hé
ik zie het probleem niet
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:55 schreef Semoi het volgende:
Dat stinkt een beetje. Laat ik het zou zeggen: Ik vertrouw het niet als op zo'n manier een wildvreemde gegevens heeft waarmee die van mijn geld dingen kan betalen.
je kan de koper ook doorverwijzen naar de site...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:09 schreef ivan1105 het volgende:
ja, anders kan ik ze niet naar naar de koper sturen hé
ik zie het probleem niet
Dan blijft nog steeds het bezwaar staan dat jij de gegevens van mijn kaart kan gebruiken om mee te betalen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:19 schreef ivan1105 het volgende:
ik haal ze bij mijn bank
dus zul je daar eerst een rekening moeten openen en ook een vis kaart aanvragen
het is met deze visa kaart dat je de virtuele kaarten kan aanmaken !
Ik zeg niet dat jij dat doet, maar er zijn genoeg mensen die dat wel doen en dat is wat er aan dit hele zaakje stinkt. Ik kan aan deze kant van het UTP kabeltje niet zien of de persoon aan de andere kant van het UTP kabeltje wel/niet het beste met me voor heeft. Elk normaal denkend mens houdt er toch rekening mee dat je een oplichter zou kunnen zijn en gaat vervolgens niet met je in zee.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:27 schreef ivan1105 het volgende:
waarom zou ik
de kaarten zijn om online te gebruiken, je kan het bedrag niet naar een bankrekening overzetten
en als jij een kaartje nodig hebt van laat ons zeggen 1.99 euro (weet het bedrag niet juist) om een paypal te openen,
denk je dan echt dat ik die 1.99 ga proberen te gebruiken om ergens iets te kopen ?
Maar daar is er kopersbescherming e.d.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:38 schreef ivan1105 het volgende:
dat is overal zo, als je een gsm op marktplaats koopt moet je ook wachten tot hij in je bus valt
enige is dat ze meestal mastercards uitgeven, maar die worden niet overal geaccepteerd,om 2 redenen:quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:46 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Nee, als je zelf geen visa hebt kun je bij Wirecard, Netteler en het GWK terecht voor een virtuele kaart. Dus vage mannetjes op het internet zijn geen oplossing.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |