abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37100840
quote:
Op woensdag 19 april 2006 14:37 schreef Zweefvliegje het volgende:

[..]

En wat vind je dan van Paypal? Daar kan je zegmaar op je Paypal account storten, rechtstreeks van je girorekening af, en dan kun je daarmee aankopen via het internet doen.
Echt heel veel internetbedrijven accepteren deze betalingsmethode!
vind ik ook helemaal top, helaas wordt dat door nog lang niet alle bedrijven ondersteund
  woensdag 19 april 2006 @ 17:23:24 #32
111171 Richie_Rich
Rich Industries©
pi_37100842
Gewoon in de gaten houden wat je uitgeeft en iedere maand dat betalen. Dan betaal je geen rente ofzo.

Ik heb die van mij van ANWB en heb helemaal niks moeten laten zien van werkcontracten of inschrijfgegevens van school
pi_37101197
quote:
Op woensdag 19 april 2006 17:23 schreef Richie_Rich het volgende:
Gewoon in de gaten houden wat je uitgeeft en iedere maand dat betalen. Dan betaal je geen rente ofzo.

Ik heb die van mij van ANWB en heb helemaal niks moeten laten zien van werkcontracten of inschrijfgegevens van school
heb je een abbonement via ANWB? dan hebben ze daar de gegevens al van lijkt mij...

anders zou ik et niet weten..
  woensdag 19 april 2006 @ 17:44:36 #34
111171 Richie_Rich
Rich Industries©
pi_37101460
quote:
Op woensdag 19 april 2006 17:35 schreef mschol het volgende:

[..]

heb je een abbonement via ANWB? dan hebben ze daar de gegevens al van lijkt mij...

anders zou ik et niet weten..
Mijn NAW gegevens hebben ze daar ja, that's it
pi_38300612
Dan hebben jullie allemaal nog nooit van Graphcard gehoord.
Dit bedrijf voorziet in de behoefte om personen gebruik te laten maken van prepaid Visa Cards, het werkt prefect, ik heb met een kaart van hun mijn paypal account "verified" gemaakt, tevens kun je alles wat je met een normale creditcard kan betalen met deze kaarten ook betalen, alleen niet in winkels. Iedereen kan zich gratis aanmelden op de site van Grapcard. De prepaid Visa Cards zijn te krijgen in de bedragen $25, $50, $100, $200, $300, $400 en $500 dollar.
pi_38304203
quote:
Op zondag 28 mei 2006 14:38 schreef p.hageman het volgende:
Dit bedrijf voorziet in de behoefte om personen gebruik te laten maken van prepaid Visa Cards, het werkt prefect, ik heb met een kaart van hun mijn paypal account "verified" gemaakt, tevens kun je alles wat je met een normale creditcard kan betalen met deze kaarten ook betalen, alleen niet in winkels. Iedereen kan zich gratis aanmelden op de site van Grapcard. De prepaid Visa Cards zijn te krijgen in de bedragen $25, $50, $100, $200, $300, $400 en $500 dollar.
OK, bedankt voor de tip!
pi_38305686
quote:
Op zondag 28 mei 2006 14:38 schreef p.hageman het volgende:
Is het niet juist de bedoeling dat je met een creditcard in winkels kan betalen???
  donderdag 3 mei 2007 @ 17:36:08 #38
138803 Teddie
I am stuck in this dream
pi_48972402
ff een oud topic schoppen maar er is nieuws.

Ik ben sinds vandaag in het bezit van een prepaid virtuele creditcard. Je krijgt een eigen duitse bankrekening waar je geld op stort. Vervolgens kan je dat tegoed op internet besteden. In de toekomst gaan ze ook plastic kaarten uitgeven waarmee je IRL kan betalen en pinnen bij geldautomaten. Het is een duits bedrijf maar de site kan je zelfs in het nederlands opvragen! Geen BKR toetsings gezeik e.d. Aanrader!

https://www.wirecard.com/wirecard/app
  vrijdag 4 mei 2007 @ 08:22:58 #39
148736 brooklynzoo
Never fall victim to no bitch.
pi_48992532
Ik heb er al gebruik van gemaakt: super systeem!

Je kunt geld op 2 manieren overmaken naar je virtuele creditcard:

- via een overboeking
- of via een andere creditcard.

Het is zelfs mogelijk om een plastic kaart te laten thuis bezorgen. En dit allemaal zonder BKR check.
pi_48992766
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 08:22 schreef brooklynzoo het volgende:
Ik heb er al gebruik van gemaakt: super systeem!

Je kunt geld op 2 manieren overmaken naar je virtuele creditcard:

- via een overboeking
- of via een andere creditcard.

Het is zelfs mogelijk om een plastic kaart te laten thuis bezorgen. En dit allemaal zonder BKR check.
zo'n check is ook niet echt nodig aangezien je er eerst geld opstort,
en dan pas kunt uitgeven,'
je leent dus niks
Have no Fear, Burning Feetman is here
wii nr: 7098 4291 3092 6058
mario strikers friend code: 305044 570494
  vrijdag 4 mei 2007 @ 10:30:40 #41
148736 brooklynzoo
pi_48995290
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 08:40 schreef BoukeF het volgende:

[..]

zo'n check is ook niet echt nodig aangezien je er eerst geld opstort,
en dan pas kunt uitgeven,'
je leent dus niks
Des te verwonderlijker vind ik dat dit initiatief pas nu in 2007 van de grond komt, en nog niet eens vanuit Nederland.

Er is een grote behoefte aan prepaid CC's. Misschien dat al die miljoenen zuinige Hollanders nu eindelijk eens van hun creditcard fobie afstappen? Maar ach, het aanvragen via het internet zullen velen wel weer een reden vinden om dit initiatief als "onveilig" te bestempelen..
  vrijdag 4 mei 2007 @ 23:29:10 #42
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_49024213
Creditcard fobie?
Volgens mij heeft het grootste deel van de bevolking er wel 1.
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
pi_49024361
ik denk dat veel mensen niet zozeer een fobie hebben maar eerder niet de middelen om het aan te vragen.. (vast inkomen, niet geregisteerd bij BKR etc.)
pi_49024850
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 23:29 schreef _Flash_ het volgende:
Creditcard fobie?
Volgens mij heeft het grootste deel van de bevolking er wel 1.
Wat moet je met een CC als je een pinpas hebt?
pi_49024977
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 23:47 schreef MacKniver het volgende:

[..]

In nederland buiten een enkele internet aankoop niet zoveel,
Op doorreis door frankrijk is het wel makkelijk om de tolwegen te kunnen betalen,
Noodzakelijk om in bv Amerika een auto te kunnen huren,
makkelijk betalen in het buitenland als je uit eten bent.
Have no Fear, Burning Feetman is here
wii nr: 7098 4291 3092 6058
mario strikers friend code: 305044 570494
pi_49025716
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 23:47 schreef MacKniver het volgende:

[..]

internet betalingen?
in nederland sommige restaurants?
frankrijk - tolwegen + betalen in winkels/geld halen
USA - betalen
  zaterdag 5 mei 2007 @ 00:22:50 #47
85919 Likkende_Lassie
Doe eens wat aan je ondertitel
pi_49025833
In amerika krijg je standaard van je bank een Debit card
Erg slim aangepakt!
  zaterdag 5 mei 2007 @ 13:05:59 #48
148736 brooklynzoo
pi_49034041
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 23:33 schreef mschol het volgende:
ik denk dat veel mensen niet zozeer een fobie hebben maar eerder niet de middelen om het aan te vragen.. (vast inkomen, niet geregisteerd bij BKR etc.)
dat is bij deze dus opgelost:

https://www.wirecard.com/wirecard/app

Je kunt gewoon via je Nederlandse bankrekening geld storten op je virtuele creditcard. En je kunt niet meer opmaken dan er aan saldo opstaat. De site is ook in het Nederlands te bekijken.
pi_49036158
hmm die wirecard lijkt een erg leuke, goedkope en makkelijke manier om aan een CC te komen

als ik er op google krijg ik ook alleen financiele websites en beursnoteringen en Second life fora terug

[ Bericht 91% gewijzigd door mschol op 05-05-2007 14:42:21 ]
  zaterdag 5 mei 2007 @ 14:45:00 #50
148736 brooklynzoo
pi_49036576
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 14:27 schreef mschol het volgende:
hmm die wirecard lijkt een erg leuke, goedkope en makkelijke manier om aan een CC te komen

als ik er op google krijg ik ook alleen financiele websites en beursnoteringen en Second life fora terug
haha... het is absoluut een gat in de markt dat ze hiermee vullen.

Ik heb al 1 keer betaald met mijn virtuele Mastercard, bij een Amerikaanse webshop. Works like a charm!
pi_49036597
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 14:45 schreef brooklynzoo het volgende:

[..]

haha... het is absoluut een gat in de markt dat ze hiermee vullen.

Ik heb al 1 keer betaald met mijn virtuele Mastercard, bij een Amerikaanse webshop. Works like a charm!
je moet alleen wel een dure email betalen:

Note: The product is delivered via email. Shippingcosts 9.99 EUR

zaterdag 5 mei 2007 @ 15:16:25 #52
148736 brooklynzoo
pi_49037265
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 14:46 schreef mschol het volgende:

[..]

je moet alleen wel een dure email betalen:

Note: The product is delivered via email. Shippingcosts 9.99 EUR

bij de aanvraag van mijn account zijn geen extra kosten in rekening gebracht. Je betaalt wel een euro per storting op je account. Maar verder geen extra kosten.
  zaterdag 5 mei 2007 @ 15:17:17 #53
7306 Diepvriez
..word maar wat rustiger
pi_49037282
aan de andere kant van de oceaan is dat de normaalste zaak van de wereld. Mensen die net geen 'echte' creditcard kunnen of willen, nemen gewoon zo'n pre-paid card. Kan je opladen wanneer je wilt . Handig voor als je 1 keer per jaar op vakantie gaat en je alleen daarbij de cc wilt gebruiken.

Geen maandelijkse kosten, geen rekeningen, niet op naam en je kan gewoon online betalingen verrichten.
zo goed..?
pi_49038243
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 15:16 schreef brooklynzoo het volgende:

[..]

bij de aanvraag van mijn account zijn geen extra kosten in rekening gebracht. Je betaalt wel een euro per storting op je account. Maar verder geen extra kosten.
hmm oke, dan moet je zoveel mogelijk in 1 keer over maken om niet te veel geld kwijt te zijn aan transactie kosten
  zaterdag 5 mei 2007 @ 16:10:01 #55
167723 sanni
Acima de seu
pi_49038373
Wat een onzin om een pp CC te hebben. Dat is weer echt zo een links gedachtengoed van mensen
die om wat voor reden ook e.e.a niet kunnen betalen maar wel mee willen liften op de voorspoed van de maatschappij. Beetje het PvdA gedachtengoed van de jaren 70. Elke arbeider moet een auto,huis en 2 maal per jaar op vakantie kunnen. Als je geen geld hebt dan is het "jammer dan". Mensen die om wat
voor reden ook geen CC krijgen of hebben,doen er mischien beter aan zelf zorg te dragen om wel hiervoor in aanmerking te komen. Dat heet maatschappelijke verbetering,kost inspanning en als je het goed gedaan hebt dan komt die CC vanzelf wel. Schulden maken, veel op afbetaling kopen en daardoor geregistreerd staan te Tiel of gewoonweg geen inkomen hebben om te voldoen aan de CC (poeh elke beginnende student/gek krijgt zo een ding tegenwoordig) is de enige reden dat men dus voor die pp CC pleit.
  zaterdag 5 mei 2007 @ 19:51:40 #56
148736 brooklynzoo
pi_49044052
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 16:10 schreef sanni het volgende:
Wat een onzin om een pp CC te hebben. Dat is weer echt zo een links gedachtengoed van mensen
die om wat voor reden ook e.e.a niet kunnen betalen maar wel mee willen liften op de voorspoed van de maatschappij. Beetje het PvdA gedachtengoed van de jaren 70. Elke arbeider moet een auto,huis en 2 maal per jaar op vakantie kunnen. Als je geen geld hebt dan is het "jammer dan". Mensen die om wat
voor reden ook geen CC krijgen of hebben,doen er mischien beter aan zelf zorg te dragen om wel hiervoor in aanmerking te komen. Dat heet maatschappelijke verbetering,kost inspanning en als je het goed gedaan hebt dan komt die CC vanzelf wel. Schulden maken, veel op afbetaling kopen en daardoor geregistreerd staan te Tiel of gewoonweg geen inkomen hebben om te voldoen aan de CC (poeh elke beginnende student/gek krijgt zo een ding tegenwoordig) is de enige reden dat men dus voor die pp CC pleit. [afbeelding]
Creditcards links/rechts?

De reden dat de creditcard in Nederland niet aanslaat is omdat de angstige Hollanders denken dat iemand er meteen met hun creditcardnummer vandoor gaat bij een online of offline betaling. Een creditcard wordt hier, en dat is net door jou bevestigd, gezien als een elitair betaalmiddel waarmee grote schulden kunnen worden gemaakt en wat eigenlijk alleen voor grote uitgaven dient te worden gebruikt.

In Nederland beseft men niet dat de mensen aan de andere kant van de oceaan kiezen voor betaalgemak EN veiligheid, op het web en daarbuiten, terwijl Nederlanders eigenlijk veel meer risico lopen met pinbetalingen en systemen als iDeal, omdat deze uitgaven NOOIT verzekerd zijn, en je bij fraude dus je geld kwijt bent. Iets wat je met een CC niet zal gebeuren vanwege de prima verzekering en methoden om betalingen terug te draaien / te refunden.

Daarnaast is het misschien een verrassing voor je, dat er ook Nederlanders zijn die bestellingen plaatsen bij niet-Nederlandse webshops waar de creditcard de enige betaalmogelijkheid is.

[ Bericht 0% gewijzigd door brooklynzoo op 05-05-2007 20:10:19 ]
pi_49099518
nu inmiddels geregistreerd bij wirecard, moet eerst geld storten voordat mijn virtuele CC geactiveerd wordt..
daar wacht ik nu nog eff mee.. (totdat ik wat meer geld heb...)

wel een vraag aan de mensen die wel eens iets uit USA hebben gehaald:
als ik b.v. een dvd , inclusief verzendkosten a $20 wil kopen, op wat voor extra kosten (van wirecard) moet ik dan rekenen? (als die er zijn uiteraard )
  maandag 7 mei 2007 @ 17:21:28 #58
148736 brooklynzoo
pi_49107491
quote:
Op maandag 7 mei 2007 14:05 schreef mschol het volgende:
nu inmiddels geregistreerd bij wirecard, moet eerst geld storten voordat mijn virtuele CC geactiveerd wordt..

als ik b.v. een dvd , inclusief verzendkosten a $20 wil kopen, op wat voor extra kosten (van wirecard) moet ik dan rekenen? (als die er zijn uiteraard )
Geen.

Wel kan het zijn dat als je iets van 100 dollar of meer koopt, er achteraf een importbelasting envelopje van Fedex op je deurmat valt. Heb ik een keer gehad.
pi_49107594
quote:
Op maandag 7 mei 2007 17:21 schreef brooklynzoo het volgende:

[..]

Geen.

Wel kan het zijn dat als je iets van 100 dollar of meer koopt, er achteraf een importbelasting envelopje van Fedex op je deurmat valt. Heb ik een keer gehad.
dat ken ik ja (ooit eem importbelasting gehad op een dvd a 40 euro , dvd kostte me al 130 )

(en das dan geen fedex importbelasting maar van de douane, al brengt fedex het in rekening)
en officieel is het zo dat van 20/21 euro je importbelasting moet betalen (maar vaak glipt alles minder dan 80 dollar er doorheen)
  woensdag 9 mei 2007 @ 15:28:47 #60
138803 Teddie
I am stuck in this dream
pi_49187035
quote:
Op maandag 7 mei 2007 14:05 schreef mschol het volgende:

Ik geloof dat ze 1,5% per transactie rekenen voor het gebruik van je creditcard.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')