Ik heb eigenlijk nog bijna niemand gehoord over plezier in je werk hebben? Plezier met wat je doet in je leven. Als ik knutselen aan auto's leuk zou vinden was ik wel monteur geworden....en dat meen ik serieus....je kiest toch de opleiding waarvan je denkt dat die het beste bij je past en daarin probeer je zoveel mogelijk te bereiken. Dat is gewoon een ambitie en heeft niks met macht, status en vrouwen te maken. Dat doe je voor jezelf. Waarom? Omdat je het leuk vindt. Sommigen hebben die ambitie wel en sommigen hebben die ambitie niet. Dit geldt natuurlijk zowel voor mannen als voor vrouwen.quote:Op donderdag 17 november 2005 12:03 schreef Quickie_Butt het volgende:
Wat willen hoog opgeleide mannen eigenlijk? Waarom willen ze hoogopgeleid zijn en carriere maken? Denken ze er betere vrouwen ermee te krijgen ofzo? Of dat er vrouwen zijn die enkel op intelligentie vallen? Zoeken ze status of respect voor hun hoogopgeleid zijn? Of willen ze economisch zelfstandig zijn zodat ze ook zonder zorgen de vuilnisvrouw kunnen daten. Dat laatste zou best raar zijn, want uit onderzoek blijkt dat mannen altijd een iets intelligentere vrouw willen dan zij zelf zijn.
Vrouwen zijn gelijkwaardig aan mannen maar hun vaardigheden zijn niet gelijkwaardig aan diezelfde mannen.quote:Op donderdag 17 november 2005 14:10 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Jij ziet het misschien als een flauwe grap, ik voel me gediscrimineerd. Ik kan er werkelijk van uit mijn vel springen als blijkt dat alles waar Joke Smit en dergelijke zo hard voor gestreden hebben voor niks was??!
Vrouwen zijn volledig gelijkwaardig aan mannen. Of zal ik voor de grap zeggen: mannen zijn volledig gelijkwaardig aan vrouwen? Klinkt ineens heel anders he? En dat is precies waar het mij omgaat. Dat anno 2005 vrouwen nog steeds niet gezien worden als volwaardige collega/gesprekspartner/carrieremaker/vul maar in. Het enige wat ze moeten is in de keuken staan en kinderen opvoedenwalgelijk!
Hoezo? Jij kan ook 3 voudig gepenetreerd worden hoorquote:Op vrijdag 18 november 2005 18:29 schreef HokkePok het volgende:
[..]
Vrouwen zijn gelijkwaardig aan mannen maar hun vaardigheden zijn niet gelijkwaardig aan diezelfde mannen.
vrouwen hebben toch meer gaten mannen? of heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:15 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Hoezo? Jij kan ook 3 voudig gepenetreerd worden hoor
quote:Op donderdag 17 november 2005 12:06 schreef jimjim1983 het volgende:
beetje dom om te denken dat alles wat een man doet dat hij dat voor de vrouwen doet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |