De voorlopige specs zijn een witte kast met CD-rom waar ook DVD inkan en het is een pentium met een vrij algemene XP code.quote:Op donderdag 17 november 2005 11:21 schreef WesHell het volgende:
ik wil meer specs weten.. Voordat ik een bod doe op die vette kast met die knopjes...
Dus jij hebt die code ookquote:Op donderdag 17 november 2005 11:26 schreef schvvmert het volgende:
[..]
De voorlopige specs zijn een witte kast met CD-rom waar ook DVD inkan en het is een pentium met een vrij algemene XP code.![]()
Ik gok graag. 90 euro.![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 10:17 schreef ZI_Predcaliber het volgende:
Is 't een platte kast of 1 die rechtop staat?
Die kast staat op de grond onder mn bureau
kunnen die diskettes er ook uit !?!?quote:Op donderdag 17 november 2005 10:56 schreef ZI_Predcaliber het volgende:
..Er kunnen trouwens ook diskettes in...
ik weet niet, heb zelf niet zon systeem.quote:Op donderdag 17 november 2005 12:55 schreef Dragonetti het volgende:
kan je er ook gamecube spellen op spelen!?
OOOOHHH ok dat wilde ik ff weten, ik vroeg me al afquote:Op donderdag 17 november 2005 10:56 schreef ZI_Predcaliber het volgende:
...hij maakt niet zoveel herrie als mn oude PC....
quote:Op donderdag 17 november 2005 10:56 schreef ZI_Predcaliber het volgende:
Hij heeft een CD speler waarmee mn vriend ook dvds wel eens afspeelt.
Hmz dat valt tegen. Bier uit plastic bekertjes is minderquote:Op donderdag 17 november 2005 13:00 schreef Mauro het volgende:
[..]
Dat niet maar wel voor de plastic koffiebekertjes![]()
Ja, of je hebt een virus. Ik zou gauw de stekker eruit halen.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:55 schreef WesHell het volgende:
Dan is de hd zwaar beschadigt..
Doen de fans het wel aangezien die niet veel lawaai maakt ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |