Geel sperma!!?? geen voorvocht!!??quote:Op donderdag 17 november 2005 10:28 schreef chokotoff het volgende:
Ik ben een man en ben al vaak klaargekomen. Er komt gewoon sperma uit mijn penis.
Alleen lees ik vaak over voorvocht, maar dit heb ik nog nooit gezien? Het schijnt dat alle mannen dit hebben, maar ik dus niet. Ik vind mijn sperma ook vaak te geel van kleur.
Weet iemand ook wat voorvocht aan hoort te maken en wat het precies is?
Hebben meer mannen dit, of heb ik een probleem??
Misschien krijg je het wel, maar is het niet zichtbaar, ik kan me niet voorstellen dat bij sommige mensen dat hele mechanisme niet werkt (al weet ik daar niet genoeg van)quote:Op donderdag 17 november 2005 13:20 schreef in-limboy het volgende:
ik krijg geen voorvocht, maar mijn sperma ziet er normaal uit.
Geloof me nou maar, na 7 jaar rukken weet ik echt wel of er iets uit mijn lul komt of niet.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:30 schreef ioko het volgende:
[..]
Misschien krijg je het wel, maar is het niet zichtbaar, ik kan me niet voorstellen dat bij sommige mensen dat hele mechanisme niet werkt (al weet ik daar niet genoeg van)
Maar je plasbuis loopt intern, dat er niets uitkomt voordat je klaarkomt, wil niet zeggen dat er niet 'gesmeerd' wordt, intern. Toch ?quote:Op donderdag 17 november 2005 14:58 schreef in-limboy het volgende:
[..]
Geloof me nou maar, na 7 jaar rukken weet ik echt wel of er iets uit mijn lul komt of niet.![]()
En in welk zuur milieu komt het terecht dan?quote:Op donderdag 17 november 2005 11:10 schreef ioko het volgende:
Iedere man produceert voorvocht, om de urineresten in de plasbuis te neutralizeren. De zaadjes in het sperma zouden anders door een zuur milieu heenmoeten, en daar kunnen ze slecht tegen. Maar het kan best dat je het nooit gemerkt hebt, of dat je lichaam minder voorvocht produceert. (denk ik)
Het is niet knalgeel ofzow. Het verschilt ook wel eens. Echt megawit is het nooit.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:56 schreef erodome het volgende:
Geel sperma???
Echt geel geel, of ietwat gelig, maar toch meer naar wit?
Heb je dit altijd al zo gehad, of is het zo geworden nadat je al sexueel verkeer hebt gehad?
Drink je wel genoeg, minimaal anderhalve liter op een dag en dan niet alleen cola ofzo?
Heb je ook een bron? (van die 5% bedoel ik)quote:Op donderdag 17 november 2005 15:47 schreef P8 het volgende:
5% van de mannen heeft geen voorvocht.
wees er blij mee, ik heb alleen maar positieve dingen gehoord van de meisjes die erachter kwamen dat ik geen voorvocht had
nee, ik heb het ooit een keer gelezenquote:Op donderdag 17 november 2005 15:55 schreef chokotoff het volgende:
[..]
Heb je ook een bron? (van die 5% bedoel ik)
Idd, als mijn kut niet zuur is dan gaat het helemaal fout met de schimmeltjes ed...quote:Op donderdag 17 november 2005 15:45 schreef daNpy het volgende:
En in welk zuur milieu komt het terecht dan?![]()
Wat je eet moet heeft effect op alles, dus ook op de geur, kleur en smaak van je 'meestal' witte goedje..quote:Op donderdag 17 november 2005 15:54 schreef chokotoff het volgende:
[..]
Het is niet knalgeel ofzow. Het verschilt ook wel eens. Echt megawit is het nooit.
Over dat drinken, ik zou inderdaad wel eens meer water mogen drinken en ja, minder cola... Zou dat er echt mee te maken kunnen hebben?
quote:Op donderdag 17 november 2005 13:56 schreef erodome het volgende:
Geel sperma???
Echt geel geel, of ietwat gelig, maar toch meer naar wit?
Heb je dit altijd al zo gehad, of is het zo geworden nadat je al sexueel verkeer hebt gehad?
Drink je wel genoeg, minimaal anderhalve liter op een dag en dan niet alleen cola ofzo?
ananas maakt het zoet, kiwi geloof ik ookquote:Op donderdag 17 november 2005 16:44 schreef DiNoW het volgende:
[..]
Wat je eet moet heeft effect op alles, dus ook op de geur, kleur en smaak van je 'meestal' witte goedje..
van knoflooksaus word het zuur geloof ik, en der was iets met drop,maar dat ben ik vergeten
quote:ff voor de duidelijkheid, sperma=vocht+spermatoiden
Sperma wordt in de zaadbal gemaakt en in de bijbal opgeslagen in een zure!!! omgeving=> dit brengt het zaad in een rust stand.
Zodra de man erotisch opgewonden begint te raken scheiden de kliertjes van cowper vocht af (voorvocht) dat basisch is, dit is om de zure resten van de urine die achter blijven in de plasbuis te verdrijven/neutraliseren.
Sperma wordt dan vervolgens met vocht uit de prostaat geejaculeerd door de base komt het sperma in beweging (zeg maar red bull voor hun)
In de vrouw is voor de baarmoeder wond een base prop aanwezig die tevens er ook weer voor is om het sperma actiever te maken.
De zure smaak is dus natuurlijk omdat het milieu waarin het zaad is opgeslagen zuur is. Het voorvocht kan het zure deels neutraliseren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |