Hebben meer vrouwen de conclusie wel is getrokken??
Ik zelf merk er bij vrouwen weinig van als ze lekker smaakt ga ik los al the way. ben ik ook niet meer te stoppen
en wat vind je er zelf van?
ff voor de duidelijkheid, sperma=vocht+spermatoiden
Sperma wordt in de zaadbal gemaakt en in de bijbal opgeslagen in een zure!!! omgeving=> dit brengt het zaad in een rust stand.
Zodra de man erotisch opgewonden begint te raken scheiden de kliertjes van cowper vocht af (voorvocht) dat basisch is, dit is om de zure resten van de urine die achter blijven in de plasbuis te verdrijven/neutraliseren.
Sperma wordt dan vervolgens met vocht uit de prostaat geejaculeerd door de base komt het sperma in beweging (zeg maar red bull voor hun)
In de vrouw is voor de baarmoeder wond een base prop aanwezig die tevens er ook weer voor is om het sperma actiever te maken.
De zure smaak is dus natuurlijk omdat het milieu waarin het zaad is opgeslagen zuur is. Het voorvocht kan het zure deels neutraliseren
uitleg genoeg zo
[Dit bericht is gewijzigd door extreme op 14-12-2002 14:15]
Moet je is veel aardbeien eten, wordt het zoet van
quote:Je drinkt geen bier omdat je sperma daar smerig van zou gaan smaken
Op zaterdag 14 december 2002 14:23 schreef Party_P het volgende:
Drink ook geen bier, wordt het alleen maar smerig van (niet getest hoor, haha, maar ook op FOK gelezen).Moet je is veel aardbeien eten, wordt het zoet van
quote:Tja maar aangezien er over het algemeen flink de best word gedaan om geen eicellen te bevruchten is het doodzonde om dat eiwitrijke spul verloren te doen gaan
Op zaterdag 14 december 2002 14:25 schreef The_Wanderer het volgende:
maar sperma was niet bedoeld om te eten, ik dacht om eicellen mee te bevruchten.
quote:Inderdaad.
Op zaterdag 14 december 2002 14:31 schreef Oosthoek het volgende:[..]
Je drinkt geen bier omdat je sperma daar smerig van zou gaan smaken
Hoe ver heen ben je dan
quote:Mijn vrouw zegt dat het ook anders smaakt nu ik vegetarier ben. Minder bitter
Op zaterdag 14 december 2002 13:59 schreef Dwan het volgende:
Volgens mijn vriendin smaakt mijn sperma lekkerder omdat ik vegatarier ben dan bij ex vriendtjes die veel biefstukken vraten.
Dit zou zuur smaken???Hebben meer vrouwen de conclusie wel is getrokken??
Ik zelf merk er bij vrouwen weinig van als ze lekker smaakt ga ik los al the way. ben ik ook niet meer te stoppen
quote:Goeie uitleg, je vergeet alleen dat natuurlijke zoetstoffen wel degelijk effect hebben op de smaak. Daar komt bij dat bier een negatieve invloed heeft op de smaak. En rokers... een deel van de zooi uit die sigaret slaat neer in je bal (leuk he) en mengt zich dus met je zaad (you do the math wat de smaak betreft)
Op zaterdag 14 december 2002 14:11 schreef Mr.Sinister het volgende:
Intellect is ver te zoeken dus,ff voor de duidelijkheid, sperma=vocht+spermatoiden
Sperma wordt in de zaadbal gemaakt en in de bijbal opgeslagen in een zure!!! omgeving=> dit brengt het zaad in een rust stand.
Zodra de man erotisch opgewonden begint te raken scheiden de kliertjes van cowper vocht af (voorvocht) dat basisch is, dit is om de zure resten van de urine die achter blijven in de plasbuis te verdrijven/neutraliseren.
Sperma wordt dan vervolgens met vocht uit de prostaat geejaculeerd door de base komt het sperma in beweging (zeg maar red bull voor hun)
In de vrouw is voor de baarmoeder wond een base prop aanwezig die tevens er ook weer voor is om het sperma actiever te maken.
De zure smaak is dus natuurlijk omdat het milieu waarin het zaad is opgeslagen zuur is. Het voorvocht kan het zure deels neutraliserenuitleg genoeg zo
Mijn vriendin steekt gewoon een rietje in m'n plasbuis en drinkt direct van de bron... is lekker vers zegt ze...
quote:
Op zondag 15 december 2002 13:52 schreef 100% Tukker het volgende:
Mijn vriendin steekt gewoon een rietje in m'n plasbuis en drinkt direct van de bron... is lekker vers zegt ze...
quote:Het wordt pas echt lullig als je vriendin/vrouw ook vegetariër is geworden: dan stopt ze helemaal geen vlees meer in d´r mondje.
Op zondag 15 december 2002 02:43 schreef The_Wanderer het volgende:
dit is vast weer zon stuntreclame om vegetarier te worden
quote:
Op zondag 15 december 2002 13:52 schreef 100% Tukker het volgende:
Paar slokken whiskey voor het slikken schijnt ook te helpen...Mijn vriendin steekt gewoon een rietje in m'n plasbuis en drinkt direct van de bron... is lekker vers zegt ze...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |