quote:Op donderdag 17 november 2005 10:15 schreef regenworm het volgende:
TT niks
Ja, ik ben de enige vent die bij Chantal pastquote:Op donderdag 17 november 2005 10:17 schreef Springsteen27 het volgende:
Ga je op date vanavond Isa?
Hij beantwoorde de TT denk ikquote:Op donderdag 17 november 2005 10:17 schreef Isabeau het volgende:
oh...wat bedoelde je dan?
*mental image*quote:Op donderdag 17 november 2005 10:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ik ben de enige vent die bij Chantal past
Leuk hè
Yeps, komt er een keer een FOK! bewoner in BB, dan moeten we dat toch ook zelf echt kunnen constateren. We krijgen echt geen cue van Ruud de Wild om caps te maken als je in beeld bent hoorquote:
quote:Op donderdag 17 november 2005 10:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hij beantwoorde de TT denk ik![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 10:20 schreef GI het volgende:
*mental image*
LOLquote:Op donderdag 17 november 2005 10:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ik ben de enige vent die bij Chantal past
Leuk hè
houdt mailbox in de gaten...ik moet trouwens om 16:15 al weg hahaquote:Op donderdag 17 november 2005 10:24 schreef nachtzuster het volgende:
LOL![]()
mail naar jullie is onderweg
Geen foto's?quote:Op donderdag 17 november 2005 10:27 schreef Isabeau het volgende:
Dat mag niet, flugeltje.
Daarbij heeft vriendlief het toestel mee, die is vandaag naar Nemo in Amsterdam.
Ja, door jullie aanwezigheid in de studio vind ik het wel weer spannend wordenquote:Op donderdag 17 november 2005 10:26 schreef flugeltje het volgende:
hé dames, nemen jullie vanavond wel een fototoestel mee? We verwachten natuurlijk wel een hele hoop foto's in het topic....
camera's zijn helaas ten strengste verbodenquote:Op donderdag 17 november 2005 10:26 schreef flugeltje het volgende:
hé dames, nemen jullie vanavond wel een fototoestel mee? We verwachten natuurlijk wel een hele hoop foto's in het topic....
Nou....misschien komen we een halve seconde in beeld. Tsjonge. Ik vertelde het mijn ouders gisteren en die gaan nu ineens ook naar BB kijken. Doen ze nooitquote:Op donderdag 17 november 2005 10:28 schreef cuall het volgende:
Ja, door jullie aanwezigheid in de studio vind ik het wel weer spannend worden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |