Prik er gewoon een paar uit verzin wat grappigs eerste ervaring is leukquote:Op donderdag 17 november 2005 14:01 schreef Joohanna het volgende:
Nu begin ik ineens hard te twijfelen.......... ik ken geen hond hier maar wil eigenlijk nog wel even meedoen!
quote:
Tosso Isaquote:Op donderdag 17 november 2005 14:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik stem na Tamrah, want ik moet zo wegom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Veel plezier....ennuh doe het voor me hequote:Op donderdag 17 november 2005 14:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik stem na Tamrah, want ik moet zo wegom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Flikker toch opquote:Op donderdag 17 november 2005 13:54 schreef muizemeis het volgende:
Versabommie -- omdat hij net jaloers deed over de enthousiaste begroeting die ik van Teamlead kreegom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en omdat ik netjes wacht op de dictator, ga jij gewoon ff snel voor met stemmen? TOKKIE!quote:Op donderdag 17 november 2005 13:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kan ik nu gaan stemmen cuall?
Wacht even Isa, ik had net nieuwe regels gemaakt.quote:Op donderdag 17 november 2005 14:15 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga stemmen (en me suf piekeren wat er is gebeurd)
Ik heb jou net toch op de eerste plaats gezet? Hoe kan nu weer iemand boven jou staan?quote:Op donderdag 17 november 2005 14:15 schreef teamlead het volgende:
wat gebeurde hier nu opeensom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat vraag ik me ook af ja. Foetsie verdwenen. In het niets opgelost...quote:Op donderdag 17 november 2005 14:15 schreef teamlead het volgende:
wat gebeurde hier nu opeensom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Joohanna stemde 2 punten op mij, 2 punten op cuall en 2 minpunten op deminsquote:Op donderdag 17 november 2005 14:16 schreef Tamrah het volgende:
[..]
Ik heb jou net toch op de eerste plaats gezet? Hoe kan nu weer iemand boven jou staan?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, ik was het zeker niet... Was niet eens met dat topic bezig...quote:Op donderdag 17 november 2005 14:18 schreef Gert het volgende:
HUh??!?
Welke mod heeft er nu ineens een heel topic laten verdwijnen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik vermoed een mod met nog niet zoveel ervaring.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Correct.quote:Op donderdag 17 november 2005 14:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Joohanna stemde 2 punten op mij, 2 punten op cuall en 2 minpunten op demins
dat gebeurde er
Echt niet, dat is heel BB5 al Isa die dat doet.quote:Op donderdag 17 november 2005 14:18 schreef Gert het volgende:
HUh??!?
Welke mod heeft er nu ineens een heel topic laten verdwijnen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik vermoed een mod met nog niet zoveel ervaring.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het was ook een volstrekt op niets gebaseerde verdachtmaking.quote:Op donderdag 17 november 2005 14:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee, ik was het zeker niet... Was niet eens met dat topic bezig...
Ik geloof dat er een ander modje een beetje met de stemmen aan het spelen is...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
maar wel leuk. Lekker hoor, dat flunno bashenquote:Op donderdag 17 november 2005 14:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Het was ook een volstrekt op niets gebaseerde verdachtmaking.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop