Op donderdag 17 november 2005 03:51 schreef KRIBBET het volgende:quote:Op donderdag 17 november 2005 04:26 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Geef eens eens een link waar ik dat heb gedaan, ik heb jou tekst niet aangepast dan wel verandert
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]
En jullie jullie hebben een oudere man als mij niet aangevallen en op kinderachtige wijze behandeld als zijnde een stelletje hangjeugd die een oud vrouwtje beroofd van als haar waardigheid en ook nog haar man van de 14e etage gooit (is maar een vergelijking ik trek die graag in het extreme)om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]
Het is Yolande ( ik zit er meer mee dat haar naam elke keer maar weer verkeerd geschreven wordt en uitgesproken)om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zit er helemaal klaar voor maar ben bang dat Meneer Henk niet meer wil meespelenquote:Op donderdag 17 november 2005 04:44 schreef PC eend het volgende:
Rel hem ff vol, dan heb ik 'mijn' deel zonder de hele fucking lijstom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik bemoei me er niet mee, dat kan punten kostenquote:Op donderdag 17 november 2005 04:46 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik zit er helemaal klaar voor maar ben bang dat Meneer Henk niet meer wil meespelenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mij zwart maken is best maar ga niet in een quote lopen klooien zodat het lijkt alsof ik het heb geschrevenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die punten kunnen me echt gestolen worden en er is ook niemand die nu kan zeggen dat ik iemand heb beledigd of uit gescholdenquote:Op donderdag 17 november 2005 04:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik bemoei me er niet mee, dat kan punten kostenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
( Dat bedoel ik nou met tactischom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik wil je alleen tips geven, maar jij wilt niet luisterenquote:Op donderdag 17 november 2005 04:51 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Die punten kunnen me echt gestolen worden en er is ook niemand die nu kan zeggen dat ik iemand heb beledigd of uit gescholdenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik ben heel netjes gebleven en zelfs meneer Jansen met U aangesprokenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wie zou dat moeten doen dan? We zijn maar met z'n 2en hierquote:Op donderdag 17 november 2005 04:53 schreef PC eend het volgende:
Kan er iemand even een poll maken met: Denk jij dat het Servival spel de SC reeks gaat inhalenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het dik gedrukte is inderdaad van mij en sta er ook helemaal achter.quote:Op donderdag 17 november 2005 04:39 schreef KRIBBET het volgende:
Op donderdag 17 november 2005 03:51 schreef KRIBBET het volgende:
Het gewraakte epistel staat nog steeds op de harde schijf en de tijd van gebruiken komt steeds nader.
Ik ben zo blij dat je dat wilt bewaren omdat je een wijs woord in tijd van nood nog eens terug kan lezen, zo van "had die ouwe toch gelijk"
quote:Het dik bedrukte komt absoluut niet van mijn toetsenbord vandaan maar dat kunt u of Yolanda ook nakijkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik moet iets zorgvuldiger gaan typen, dat blind gaat me toch niet zo goed afquote:" En jullie jullie hebben een oudere man als mij niet aangevallen en op kinderachtige wijze behandeld als zijnde een stelletje hangjeugd die een oud vrouwtje beroofd van als haar waardigheid en ook nog haar man van de 14e etage gooit (is maar een vergelijking ik trek die graag in het extreme)om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het ligt toch aan het blindtypenquote:Kunt u het bovenstaande dik gedrukte zelf nog is nalezen en het dan proberen uit te leggen aan deze simpele ziel? (als mij ???)
Yolande maar dat wist je al, takkejongquote:En de naam van uw vrouwom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ach ik trek het graag in het extremeJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee dat zal je punten opleverenquote:Op donderdag 17 november 2005 04:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik wil je alleen tips geven, maar jij wilt niet luisterenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zak dan maar door de stront, vervelende servival game noobom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoezo, weet henk waar je woont en issie onderwegquote:Op donderdag 17 november 2005 04:58 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wie zou dat moeten doen dan? We zijn maar met z'n 2en hierom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik verlaat mijn huis om deze tijd als er politie of brandweer zegt dat we het pand moeten verlatenquote:Op donderdag 17 november 2005 05:00 schreef PC eend het volgende:
Hoezo, weet henk waar je woont en issie onderwegom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je begint het toch op te pakken en je begint spelletjes te spelenquote:Op donderdag 17 november 2005 04:59 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Nee dat zal je punten opleverenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Je staat nu op mijn lijst, net boven Henk en YolandaJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat laat jij je kennen dan, ik had je hoger ingeschatquote:Op donderdag 17 november 2005 05:02 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik verlaat mijn huis om deze tijd als er politie of brandweer zegt dat we het pand moeten verlatenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar meneer Jansen, uitschelden voor ta%^$jong (ik krijg het niet over mijn lippen) dat staat niet netjes hoorquote:Op donderdag 17 november 2005 04:58 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Het dik gedrukte is inderdaad van mij en sta er ook helemaal achter.
[..]
[..]
Ik moet iets zorgvuldiger gaan typen, dat blind gaat me toch niet zo goed afom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het was positief bedoelt er had moeten staan :
En jullie hebben een oudere man als mij niet aangevallen en niet op kinderachtige wijze behandeld als zijnde een stelletje hangjeugd die een oud vrouwtje beroofd van haar waardigheid
[..]
Het ligt toch aan het blindtypenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.en af en toe een beetjeJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]
Yolande maar dat wist je al, takkejongom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mag jij "Henk" tegen meneer Jansen zeggenquote:Op donderdag 17 november 2005 05:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoezo, weet henk waar je woont en issie onderwegom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ieder ander mag tegen me beginnen maar tegen menner en mevrouw Jansen zal ik me heel correct opstellen en gedragenquote:Op donderdag 17 november 2005 05:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je begint het toch op te pakken en je begint spelletjes te spelenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij zei dat je een hekel had aan slijmenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat zet mij op het verkeerde been, anders had ik je allang bedolven onder een shitload zwaai smiliesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Er wonen ook nogal wat personen in de flat die ik er ook liever niet wil hebbenquote:Op donderdag 17 november 2005 05:05 schreef PC eend het volgende:
Wat laat jij je kennen dan, ik had je hoger ingeschatom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Brandweer zou ik me eventueel nog wel wat bij voor kunnen stellenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
We go waaay back, dat krijg je he met olbiesquote:Op donderdag 17 november 2005 05:08 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Mag jij "Henk" tegen meneer Jansen zeggenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Slaap lekker knulletjequote:Op donderdag 17 november 2005 05:12 schreef KRIBBET het volgende:
Helaas moet ik dit gezellige nachtje FOkken onderbreken om van mijn nachtrust te gaan genietenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Morgenmiddag sta ik als uw pispaal weer tot uw beschikking maar ben even vol gepiest en ga even douchenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maak er nog een gezellige bijeenkomst van en lees het straks wel weer terugom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ToedelsJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hmmm ik had toch op z'n minst verwacht, dat jij dan wel even armpje wou drukken met de sterke armquote:Op donderdag 17 november 2005 05:10 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Er wonen ook nogal wat personen in de flat die ik er ook liever niet wil hebben
Dus als de politie voor de deur staat met ontruimen ga ik met de lift (als die al komt)
Pc Hebben wij nog wat te roddelen?quote:Op donderdag 17 november 2005 05:17 schreef PC eend het volgende:
We go waaay back, dat krijg je he met olbiesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop