Ik vind hem wel stoerquote:Op donderdag 17 november 2005 11:32 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Cuall denkt dat ze Peter6000 is...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 17 november 2005 11:31 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Cuall, wat is er met je avatar gebeurd? Issie ziek?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 17 november 2005 11:34 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik vind hem wel stoerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dus tochquote:Op donderdag 17 november 2005 11:32 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Cuall denkt dat ze Peter6000 is...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ach, wat zal ik zeggen: "woorden schieten mij te kort."quote:Op donderdag 17 november 2005 11:30 schreef cuall het volgende:
Isabeau ++ ik vond haar motivatie eerlijk, open en genuanceerd, ik hoop dat je me een seintje geeft, want een goede sfeer gaat boven alles. Dat ze de moeite neemt om naar de studio te gaan om ons op de hoogte te houden van alle inside-informationom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Yolande -- Yolande is echt een lieffie en verdient het dus niet om als Joost te fungeren. Ik begreep van Henk dat ze graag op elegante wijze door Henk het spel uitgedragen wil worden. Henk aan jou de eer.
PH52 – Je wilde gisteren zelf al graag vertrekken, maar je was niet snel genoeg. Nu mag ik je de deur uit zetten. Ik heb toch erg van je motivaties genoten hoor.
Een echte exit voor PH52om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Wanneer wordt die lijst nou eens korter?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
misschien een nieuwe trentquote:Op donderdag 17 november 2005 11:40 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dus tochom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Beterschap ermee cuallom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij bent eigenlijk wel een slet als het om de punten gaat he?quote:Op donderdag 17 november 2005 11:39 schreef cuall het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ach meid je moet wel eens wat proberenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 17 november 2005 11:42 schreef ChantalC het volgende:
* ChantalC wacht nog steeds op de votes van Cuall...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja foutje... Je votes stonden in je "Ik ga stemmen" beriggie...quote:Op donderdag 17 november 2005 11:43 schreef cuall het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.wat bedoel je?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 17 november 2005 11:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij bent eigenlijk wel een slet als het om de punten gaat he?
quote:Op donderdag 17 november 2005 11:44 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ja foutje... Je votes stonden in je "Ik ga stemmen" beriggie...
quote:Op donderdag 17 november 2005 11:45 schreef cuall het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.dat denk ik niet, dit kost me eerder puntenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ga voor de motivatiesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 17 november 2005 11:23 schreef ChantalC het volgende:
Ahhhhhhhhhhhhhhh???? Kissie kissie kissie!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 17 november 2005 11:50 schreef Peter6000 het volgende:
Kijk, zo`n avatar is natuurlijk wel acceptabelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oh ja, en ik had mezelf al verwijderd, maar jullie hadden het zeker te durk metquote:Op donderdag 17 november 2005 11:42 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ach, wat zal ik zeggen: "woorden schieten mij te kort."
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 17 november 2005 12:18 schreef PH52 het volgende:
[..]
Oh ja, en ik had mezelf al verwijderd, maar jullie hadden het zeker te durk metom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies., bij de eerste de beste stond ik er weer. Ik word hier zoooo moeeoeieie vanJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kan ik nu gaan stemmen cuall?quote:Op donderdag 17 november 2005 12:44 schreef cuall het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.gelukkig is het toch nog in orde gekomenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wacht effe.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kan ik nu gaan stemmen cuall?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop