Ik vind hem wel stoerquote:Op donderdag 17 november 2005 11:32 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Cuall denkt dat ze Peter6000 is...![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 11:31 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Cuall, wat is er met je avatar gebeurd? Issie ziek?![]()
Dus tochquote:Op donderdag 17 november 2005 11:32 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Cuall denkt dat ze Peter6000 is...![]()
Ach, wat zal ik zeggen: "woorden schieten mij te kort."quote:Op donderdag 17 november 2005 11:30 schreef cuall het volgende:
Isabeau ++ ik vond haar motivatie eerlijk, open en genuanceerd, ik hoop dat je me een seintje geeft, want een goede sfeer gaat boven alles. Dat ze de moeite neemt om naar de studio te gaan om ons op de hoogte te houden van alle inside-information![]()
Yolande -- Yolande is echt een lieffie en verdient het dus niet om als Joost te fungeren. Ik begreep van Henk dat ze graag op elegante wijze door Henk het spel uitgedragen wil worden. Henk aan jou de eer.
PH52 – Je wilde gisteren zelf al graag vertrekken, maar je was niet snel genoeg. Nu mag ik je de deur uit zetten. Ik heb toch erg van je motivaties genoten hoor.
Een echte exit voor PH52![]()
Wanneer wordt die lijst nou eens korter?
misschien een nieuwe trentquote:Op donderdag 17 november 2005 11:40 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dus toch![]()
Beterschap ermee cuall![]()
Jij bent eigenlijk wel een slet als het om de punten gaat he?quote:Op donderdag 17 november 2005 11:39 schreef cuall het volgende:
[..]
ach meid je moet wel eens wat proberen
![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 11:42 schreef ChantalC het volgende:
* ChantalC wacht nog steeds op de votes van Cuall...![]()
Ja foutje... Je votes stonden in je "Ik ga stemmen" beriggie...quote:
quote:Op donderdag 17 november 2005 11:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij bent eigenlijk wel een slet als het om de punten gaat he?
quote:Op donderdag 17 november 2005 11:44 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ja foutje... Je votes stonden in je "Ik ga stemmen" beriggie...
quote:Op donderdag 17 november 2005 11:45 schreef cuall het volgende:
[..]
dat denk ik niet, dit kost me eerder punten
![]()
Ik ga voor de motivaties![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 11:23 schreef ChantalC het volgende:
Ahhhhhhhhhhhhhhh???? Kissie kissie kissie!
quote:Op donderdag 17 november 2005 11:50 schreef Peter6000 het volgende:
Kijk, zo`n avatar is natuurlijk wel acceptabel
Oh ja, en ik had mezelf al verwijderd, maar jullie hadden het zeker te durk metquote:Op donderdag 17 november 2005 11:42 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ach, wat zal ik zeggen: "woorden schieten mij te kort."
![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 12:18 schreef PH52 het volgende:
[..]
Oh ja, en ik had mezelf al verwijderd, maar jullie hadden het zeker te durk met![]()
![]()
![]()
, bij de eerste de beste stond ik er weer. Ik word hier zoooo moeeoeieie van
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan ik nu gaan stemmen cuall?quote:Op donderdag 17 november 2005 12:44 schreef cuall het volgende:
[..]
gelukkig is het toch nog in orde gekomen
![]()
Wacht effe.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kan ik nu gaan stemmen cuall?
Koop dan is normale zooi ipv die tweedehands meuk!quote:
Leer is ff kalender lezen lief APK'tje van me! Het is vandaag donderdag... D O N D E R D A G...quote:Op donderdag 17 november 2005 13:35 schreef APK het volgende:
Bij dictatoriaal decreet is heden, vrijdag 17 november 2005 AD, het volgende
quote:
Als ik zeg dat het vrijdag is dan is het vrijdag.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:37 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Leer is ff kalender lezen lief APK'tje van me! Het is vandaag donderdag... D O N D E R D A G...
![]()
Ik zeg al niks meer scha.... uh... God!quote:Op donderdag 17 november 2005 13:40 schreef APK het volgende:
Als ik zeg dat het vrijdag is dan is het vrijdag.
als je niet opschiet ga ik stemmen hoorquote:Op donderdag 17 november 2005 13:40 schreef APK het volgende:
[..]
Als ik zeg dat het vrijdag is dan is het vrijdag.
En de kop van die fucking tekstschrijver drijft nu in de Coolsingel.
Ga je gang hoor!quote:Op donderdag 17 november 2005 13:43 schreef muizemeis het volgende:
als je niet opschiet ga ik stemmen hoor![]()
Je hebt gelijk... trouwens, APK zegt dat het vrijdag is... prima, maar dan hebben we dit gezeik gisteren al gehad en kan ik nu rustig stemmenquote:Op donderdag 17 november 2005 13:46 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ga je gang hoor!
APK is een waardeloze dictator... Goeie dictators houden het kort en bondig... Pistool tegen je hoofd en BANG!...
Neuke?quote:Op donderdag 17 november 2005 13:53 schreef APK het volgende:
U heeft nog 3 dagen om achterbaks te doen, kusjes uit te delen, foto's van tieten te plaatsen of op andere wijze stemmen te bemachtigen. Veel plezier, de komende drie stemrondes.
Wel verdorie, dit schopt mn hele plan in de warquote:
Teamlead ken je wel !!!!!quote:Op donderdag 17 november 2005 14:01 schreef Joohanna het volgende:
Nu begin ik ineens hard te twijfelen.......... ik ken geen hond hier maar wil eigenlijk nog wel even meedoen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |